وب

ساخت سایت رایگان

برای ساخت سایت رایگان کافی است از ابزار های رایگان موجود در اینترنت استفاده کنید. امروزه افراد زیادی به دنبال ایجاد سایت شخصی یا ارائه خدمات و محصولات خود در اینترنت هستند، اما هزینه زیاد طراحی سایت مشکلاتی را برای آن ها بوجود آورده است. اگر شما هم قصد دارید سایت خود را با کمترین هزینه راه اندازی کنید باید با سایت ساز ها آشنا شوید.(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

سایت ساز رایگان

اگر شما هم مانند من هیچ چیز از کد نویسی و برنامه نویسی وب نمی دانید ولی می خواهید سایت خود را داشته باشید می توانید از سایت ساز رایگان استفاده کنید. تعداد زیادی سایت ساز رایگان در اینترنت وجود دارند و امکانات کامل یک سایت را در اختیار شما قرار می دهند. در این مقاله قصد داریم چند راه مناسب برای استفاده از این سایت ساز های رایگان و ساخت سایت رایگان را به شما معرفی کنیم.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

 

ساخت سایت رایگان
ساخت سایت رایگان

ساخت سایت رایگان با wix

Wix مطمئنا بهترین سایت ساز موجود در بازار است. برای ساخت سایت با این ابزار کار سختی نخواهید داشت. حتی اگر شما یک کاربر تازه کار هم باشید می توانید با پاسخ دادن چند سوال در wix یک سایت شخصی سازی شده فوق العاده جذاب بسازید. این ابزار از یک هوش مجازی بسیار قوی استفاده می کند و می تواند یک سایت رایگان کامل را در چند دقیقه با توجه به نیاز شما، طراحی کند.

Wix این امکان را به شما می دهد تا از عملکرد “drag and drop” به راحتی استفاده کنید. این عملکرد به شما اجازه می دهد با کشیدن و رها کردن، عناصر موجود در صفحه سایت خود را تغییر دهید. علاوه بر این تعداد زیادی قالب آماده از قبل برای شما آماده شده و شما می توانید با توجه به فعالیت مورد نظر خود از آن ها استفاده کنید. این ابزار همانطور که گفته شد دارای پلن رایگان است و ویژگی های مناسبی را در پلن رایگان خود ارائه می دهد. البته برای استفاده از ویژگی های اختصاصی فوق العاده می توانید از پلن پولی آن نیز استفاده کنید. امکان شخصی سازی wix به شما برای ساخت سایت رایگان کمک زیادی خواهد کرد و امکانات زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد.

ساخت سایت رایگان
ساخت سایت رایگان

Weebly ابزار مناسبی برای ساخت سایت رایگان

این ابزار ی دارای کاربری بسیار آسانی است و پلن های فوق العاده ای را در اختیار کسب و کار های کوچک قرار می دهد. این سایت هم مانند wix از عملکرد “drag and drop”  استفاده می کند. به همین دلیل کاربری بسیار آسانی دارد. Weebly در پلن رایگان خود ویژگی های زیادی را در اختیار شما قرار نمی دهد. با این حال شما ابزار لازم برای ساخت سایت رایگان در اختیار خواهید داشت و برای این کار کمبود خاصی احساس نخواهید کرد.

 

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی

 

ویژگی که Weebly را منحصر به فرد کرده است استفاده از ابزار های فوق العاده برای سئو سایت است. این ابزار به بهبود سئو سایت طراحی شده کمک زیادی می کند و به همین دلیل بهترین انتخاب برای کسب و کار های کوچک است. حتی زمانی که شما از پلن رایگان آن استفاده می کنید می توانید مطمئن باشید که از نظر گوگل سایت مناسبی را طراحی کرده اید. در این ابزار هم قالب های آماده مناسبی در اختیار خواهید داشت. با این که تعداد این قالب ها به اندازه wix نیست، اما می توانند نیاز های مختلفی را پوشش دهند.

ساخت سایت رایگان
ساخت سایت رایگان

سایت ساز رایگان SiteBuilder

SiteBuilder یک سایت ساز بسیار کاربرپسند با امکانات زیادی است که به شما برای ساخت یک وبسایت زیبا به صورت رایگان کمک زیادی می کند. اگر هیچ دانشی از کد نویسی ندارید ولی می خواهید یک سایت زیبا و واکنش گرا برای خود بسازید می توانید از این ابزار استفاده کنید. سرعت و راحتی استفاده از این ابزار آن را به انتخاب مناسبی تبدیل کرده است.

از SiteBuilder به عنوان ساده ترین ابزار برای ساخت سایت رایگان نام می برند. در واقع شما برای ساخت سایت در این ابزار تنها باید سه مرحله خیلی ساده را پشت سر بگذارید. یک قالب آماده انتخاب کنید، سپس دامنه خود را وارد کنید و در نهایت سایت خود را عمومی کنید! به همین سادگی شما صاحب یک سایت زیبا خواهید شد.

صدها قالب آماده که دارای طراحی مدرن و کاربر پسند هستند برای شما از قبل آماده شده است. حتی این امکان برای شما وجود دارد تا ببینید سایت شما در زمان استفاده در موبایل ها به چه شکل خواهد بود. استفاده از پلن رایگان SiteBuilder ویژگی های پایه را برای شما فراهم خواهد کرد و برای استفاده از شخصی سازی های پیشرفته نیاز به استفاده از پلن پولی این ابزار خواهید داشت.

مشکلی که کاربران SiteBuilder معمولا با آن رو به رو می شوند عدم پاسخگویی و پشتیبانی مناسب از پلن های رایگان است. پس اگر شما هم فردی هستید که برای اداره سایت خود به پشتیبانی همیشگی نیاز دارید شاید نیاز داشته باشید از پلن پولی استفاده کنید.

ساخت سایت رایگان
ساخت سایت رایگان

Site123

در سه شماره با Site123 می توانید سایت مورد نظر خود را طراحی کنید. این سایت بر خلاف SiteBuilder تمرکز ویژه ای بر روی پشتیبانی آنلاین دارد. این ابزار به صورت ۲۴ ساعته و در ۷ روز هفته از سایت شما پشتیبانی می کند. مانند سایر سایت ساز ها استفاده از این ابزار هم بسیار ساده است. شما می توانید از بین دسته بندی های مختلف قالب دلخواه سایت خود را انتخاب کنید. البته تعداد قالب های آماده زیاد نیست و متاسفانه در پلن رایگان شما آزادی عمل زیادی برای اعمال تغییرات دلخواه را نخواهید داشت. با این حال همچنان قالب های خوبی برای استفاده وجود دارد که می تواند کار راه انداز باشد. نکته مثبت در مورد همه قالب ها واکنش گرا بودن کامل در دستگاه های مختلف است و کاربران شما در استفاده از امکانات سایت هیچ مشکلی نخواهند داشت.

اگر از محدودیت های شخصی سازی این ابزار چشم پوشی کنیم، Site123 می تواند انتخاب خوبی برای ساخت سایت رایگان باشد و همه نیاز های حداقلی شما را پوشش می دهد.

 

منبع : طراحی سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا