رپورتاژ آگهی

رپورتاژ آگهی، مقاله‌ای تبلیغاتی است که همچون دیگر پست‌های آموزش تک در سایت قرار می‌گیرد.

با استفاده از رپورتاژ آگهی که از موثرترین روش های تبلیغات اینترنتی و سئو سایت است، می توانید محصولات و خدمات خود را همراه با تصاویر و لینک های باکیفیت منتشر نمایید. تبلیغ رپورتاژ آگهی علاوه بر افزایش تعداد بازدیدکنندگان سایت، بر روی سئو و بهینه سازی سایت شما نیز تاثیر به سزایی دارد.

بهترین بک لینک هایی که میتوانید برای سایت خود دریافت کنید تا رتبه سایت شما از لحاظ سئو به شکل چشم گیری افزایش یابد از طریق رپورتاژ آگهی انجام میشود. دلیل این امر این است که بک لینک های مدنظر شما برای همیشه در سایت های رپورتاژکننده ثبت خواهند شد و هرگز حذف نمی شوند و این نکته مهم ترین نکته ساخت بک لینک باکیفیت است.

پلن های رپورتاژ در آموزش تک

پلن ۱ : مطالب آموزشی + حداکثر ۴ لینک Follow

۲٫۰۰۰٫۰۰۰ تومان

پلن ۲ : مطالب آموزشی + حداکثر ۴ لینک NoFollow

 ۱٫۴۹۰٫۰۰۰ هزار تومان

پلن ۳ : مطالب نامرتبط و غیر آموزشی (صرفا معرفی یک محصول یا خدمت) + حداکثر ۴ لینک Follow

۲٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان

پلن ۴ : مطالب نامرتبط و غیر آموزشی (صرفا معرفی یک محصول یا خدمت) + حداکثر ۴ لینک NoFollow

۱٫۵۰۰٫۰۰۰ هزار تومان

شرایط رپورتاژ آگهی

۱- در هر رپورتاژ آگهی حداکثر مجاز به استفاده از ۴ تصویر و ۴ لینک هستید اما در تعداد کلمات متن محدودیتی وجود ندارد، با این حال اگر در این موارد زیاده‌روی کنید بازخورد منفی خواهید گرفت.

۲- برای هر رپورتاژ آگهی حداقل یک تصویر در سایز ۷۵۰ در ۴۲۲ پیکسل نیاز است. تصویر رپورتاژ آگهی تاثیر بسزایی در جذب و بازدید مخاطب دارد پس هرچقدر تصویر باکیفیت باشد، مخاطب و بازدید بیشتری را به خود جذب خواهد کرد. در صورتی که مایل باشید تصویر رپورتاژ آگهی شما با هزینه اضافه تری در آموزش تک طراحی خواهد شد.

برای سفارش رپورتاژ از طریق فرم زیر با ما در ارتباط باشید

    دکمه بازگشت به بالا