وب

سه افزونه ی مهم برای بک آپ گیری

در حال بارگذاری...

اگه این سه تا افزونه رو نمیشناسی باید قید سایتت رو بزنی

سلام

همه ی ما میدونیم که یکی از بهترین و حیاتی ترین کارهایی که هر wb master و هر صاحب سایتی باید انجام بده اینه که به صورت روزانه از سایتش نسخه ی پشتیبان یا بک آپ داشته باشه.

دوستان من توی این پست میخوام سه تا افزونه رو بهتون معرفی کنم که از بهترین و قدرتمندترین افزونه های بک آپ گیری وردپرس هستند.( گه دنبال آموزشهای خیلی کامل تو این زمینه طراحی سایت هستید توصیه میشه به صفحه دوره آموزشی طراحی سایت هم یه نگاهی بندازید)
پس همین الان این پست رو ذخیره کن چون خیلی مهمه و مطمئنم که اگه سایت داری یا میخوای سایت بزنی صددرصد به این افزونه ها نیاز پیدا می کنی و باید این پست رو پیدا کنی تا این افزونه هارو یادت باشن.

اولین افزونه ای که میخوام بهتون معرفی کنم افزونه ی wp draft plus هستش که این افزونه یکی از قدرتمندترین افزونه های بک آپ گیری وردپرس هست و دوستان شاید براتون جالب باشه که این افزونه بیش از ۳میلیون نصب فعال داره یعنی همین الان ۳میلیون وب سایت این افزونه رو نصب کردن و دارن ازش استفاده می کنن که البته نسخه ی رایگان و پولیشم موجود هست که توی نسخه ی پولی یکسری امکانات اضافه تر رو برای این افزونه قرار دادن.

افزونه ی دوم که میخوام بهتون معرفی کنم افزونه ی All_in_one wp migration است.،این افزونه هم یکی از افزونه های قدرتمند بک آپ گیری هستش و دوستان این افزونه هم بیش از ۳میلیون نصب فعال داره که هم نسخه ی پولی موجود هست هم نسخه ی رایگان‌.

سومین افزونه ای که میخوام بهتون معرفی کنم و احتمالش خیلی زیاده که اسمش رو شنیده باشید،چون این افزونه یکی از محبوبترین و مشهورترین افزونه های یک آپ گیری وردپرس هستش ،افزونه ی Backup Buddy که دوستان این افزونه نسخه ی رایگان نداره و فقط نسخه ی پریمیوم یا پولی هست که میتونید ازش استفاده کنید اما یک افزونه س همه کاره هستش یعنی هرکاری که شما بخواین در زمینه ی بک آپ گیری رو شما انجام بدین این افزونه براتون انجام میده و نیازی به افزونه های دیگه ای نخواهید داشت.

حتما این پست رو برای همه ی دوستان و کسایی که می‌خوان سایت طراحی کنن بفرستین چون مطمئنم هر سایت و مدیر سایتی باید با یکی از این افزونه ها آشنا باشه و یکی از اینا رو داشته باشه

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا