طراحی و گرافیک

مزایای تبلیغات در آپارات | آشنایی با فرصت‌هایی که این روش تبلیغاتی به وجود می‎آورد

آپارات، بستری مناسب برای ویدیو مارکتینگ

به زبان ساده، می‌توان گفت که آپارات نوعی اپلیکیشن حرفه‌ای در ایران است که از آن برای به اشتراک‌گذاری ویدیو نام برده می‎شود. جالب است بدانید که آپارات تقریبا از سال ۱۳۸۹ فعالیت خود را در زمینه ساخت برنامه‌ای برای اشتراک گذاری ویدیو آغا کرد. البته در همان سال‌ها نیز سرویس‌هایی که این امور را به صورت بین المللی انجام می‌دادند در ایران مسدود شدند و کاربران این سرویس‌ها، دیگر جانشینی را برای آن پیدا نکردند. به همین دلیل، محبوبیت آپارات به شدت بالا رفت  و افراد زیادی با استفاده از ویدیوهای تبلیغاتی، کسب و کار خود را در این بستر به نمایش می‌گذاشتند و از مزایای تبلیغات در آپارات استفاده می‌کردند.

بررسی مزایای مزایای تبلیغات در آپارات در آموزش تک

آپارات در طی چند سال اخیر، توانسته نیاز مردم ایران به یک اپلیکیشن قوی برای اشتراک‌گذاری ویدیو و تجربیات خود را برطرف کند. حتی توانسته در زمینه‌های زیرنویس‌های برنامه‌های خارجی زباان و همچنین پخش فیلم و سریال به صورت آنلاین نیز موفق باشد. در ادامه مزایا و نکات تبلیغات در این بستر را بررسی می‌کنیم.

مزایای تبلیغات در آپارات

در ابتدای ساخت این سرویس به دلیل تازه ساخت بودن، تنها یک قابلیت بیشتر نداشت و آن اشتراک‌گذاری ویدیوهای افرادی بود که مایل بودند آن را به اشتراک بگذارند و توسط افراد دیگر دیده شوند. اما همانطور که می‌دانید، به مرور زمان بر میزان قابلیت‌های آن نیز افزوده شد. به طوری که امروزه استفاده از این بستر برای اکثر کسب و کارها پیشنهاد می‎شود و می‌تواند به خوبی بر روی درآمد مجموعه شما تاثیر داشته باشد. در ادامه قصد داریم به بررسی مهم‌ترین مزایای تبلیغات در آپارات بپردازیم.

کمک به دیده شدن

اگر مهارت خاصی ندارید و یا در حرفه‌ای با تجربه هستید، می‌تواید با ساخت ویدیوهای آموزشی خود در آپارات به سرعت دیده شوید و به موفقیت‌های بیشتری دست پیدا کنید، زیرا همانطور که می‌دانید برخی از افراد با استعداد، به دلیل دیده نشدن استعداد خود نتوانسته‌اند موفق باشند اما امروزه دیگر به وسیله آپارات این نگرانی وجود ندارد چون می‌توانید به سرعت مهارت خود را به سایر افراد نشان دهید.

آشنایی با مزایای تبلیغات در آپارات در آموزش تک

قابلیت زیر نویس

یکی دیگر از جدیدترین قابلیت‌های آپارات، امکان الصاق زیر نویس است. این قابلیت بیشتر برای افرادی مناسب است که علاقه‌مند به دیدن ویدیوهای زبان اصلی دارند.

تاثیر مثبت بر زندگی اجتماعی

این سرویس اشتراک‌گذاری به قدری قدرتمند و کارآمد است که در سالیان اخیر توانسته جایگاه  خود را به خوبی در میان مردم پیدا کند. در طی سالیان اخیر، آپارات به دلیل امتیاز مثبت کاربران به درجه‌های بالایی رسیده و امروزه نه تنها در ایران بلکه در بسیاری از کشورهای همسایه نیز مورد استفاده قرار می‌گیرد. به همین دلیل ایرانی‌ها می‌توانند از این طریق فرهنگ و اصالت ایرانی را به کشورهای دیگر نشان دهند. یا با استفاده از ساخت ویدیوهای آموزشی و فرهنگی، در این سیستم، باعث بالا رفتن سطح فرهنگی کشور شوند.

در دسترس بودن

همانطور که در بخش‌های قبلی بیان شد، امروزه سرویس‌های اشتراک گذاری ویدیوی بسیار زیادی در سراسر جهان وجود دارد که بنا به دلایل مختلف، توسط دولت ایران مسدود شده‌اند. اما آپارات یک سرویس ایرانی است و هر ایرانی در کجای این کشور، می‌تواند به راحتی به آن دسترسی داشته  باشد.

چرا تبلیغات در آپارت موثر است؟ آموش تک

فرصت‌هایی که تبلیغات در آپارات برای شما به وجود می‌آورد؟

به طور کلی، تبلیغات ویدویی می‌تواند فرصت‌های بسیار زیادی را برای شما به وجود بیاورد. البته باید دقت داشته باشید که زمانی می‌توانید از تمامی این فرصت‌ها به خوبی استفاده کنید، که بستری مناسب را برای به اشتراک گذاشتن آن انتخاب کنید. آپارات در ایران به عنوان یکی از بهترین بسترها برای تبلیغات ویدیویی است. در ادامه این بخش از مطلب مزایای تبلیغات در آپارات قصد داریم فرصت‌های که در این مسیر برای شما به وجود می‎آیند را نیز بررسی کنیم.

  • امکان تعریف داستان و یا سرگذشت برندتان
  • دیده شدن و شنیده شدن به صورت همزمان که این امر می‌تواند تاثیر بیشتری بر روی مخاطب داشته باشد
  • وایرال کردن تبلیغات
  • اعتماد سازی
  • برانگیختن احساسات مخاطبین
  • درگیر کردن مخاطبان
  • توضیح مفاهیم پیچیده به ساده‌ترین شکل ممکن
  • تبلیغ در جایی که مشتری با تمرکز به آن نگاه می‌کند
  • معرفی کامل محصول

مزایای تبلیغات در آپارات برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟

تبلیغات ویدیویی در آپارات، برای تمامی افراد امکان پذیر است. تنها در صورتی که ویدیو شما شرایط لازم آپارات را داشته باشد، می‌توانید به راحتی آن را با تمامی افرادی که می‌خواهید به اشتراک بگذارید. در ادامه به چند نمونه از انواع کسب و کارها که می‌توانند از این روش برای تبلیغات استفاده  کنند نام می‌بریم.

اگر به دنبال برندینگ هستید

یکی از اصلی‌ترین کسب و کارهایی که می‌توانند از مزایای تبلیغات در آپارات استفاده کنند، افرادی هستند که به دنبال برندینگ مجموعه خود هستند. این کار می‌تواند در دیده شدن شما تاثیر بسیار زیادی داشته باشد و امر برندینگ را با بالاترین سرعت ممکن امکان  پذیر کند.

قصد فروش محصول و یا خدمات خود را دارید

فرقی نمی‌کند شما کسب و کاری سنتی و یا آنلاین دارید، باید بتوانید با استفاده از یک ویدیوی جذاب، داستان ارائه محصول و یا خدمات خود را به مشتریان منتقل کنید. به عنوان مثال، در صورتی که شما مالک یک فروشگاه هستید، می‌توانید با قرار دان ویدیو از جزئیات محصول خود، آن را به خوبی معرفی کنید.

چه کسب و کارهایی می‌توانند از موشن گرافی استفاده کنند؟ |آموزش تک

سخن پایانی

در این مطلب از وب‌سایت آموزش تک، با بررسی نکات و مزایای تبلیغات در آپارات همراه شما بودیم. تبلیغات در آپارات یکی از بهترین روش‌ها برای ویدیو مارکتینگ است و می‌تواند تاثیر بسیار زیادی بر روی کسب و کار شما داشته باشد. در مجموعه آموزش تک، شما می‌توانید با نکات مهم تولید ویدیوهای تبلیغاتی آشنا شوید و در صورتی که بخواهید کسب و کار خود را با استفاده از موشن گرافی منتشر کنید، می‌توانید در دوره صفر تا صد آموزش موشن گرافی استفاده کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا