وب

لندینگ پیج یا صفحه فرود چیه؟

در حال بارگذاری...

تو این ویدیو میخوام مفهوم لندینگ پیج یا صفحه فرود رو خیلی ساده و راحت بهتون بگم

سلام

ببینید ، دوستان اکثرا این سوال رو از من دارن که لندینگ پیج چیه؟ صفحه فرود چیه؟ دوستان مباحث رو در کل برای خودتون پیچیده نکنید ، فکر نکنید چیز خیلی عجیب غریبیه و شما اصلا نمیتونید متوجه بشید ، بعضی از دوستان یک جوری این سوال رو از من می پرسن که فکر میکنن باید چه مبحث عجیب و غریبی باشه ، نه دوستان اصلا مبحث عجیب و خاصی نیست ، الان من بهتون میگم صفحه فرود چیه! ببینید لندینگ پیج یا صفحه فرود همونطور که از اسمش پیداست به معنی اینه که ما بیایم یک صفحه رو ایجاد کنیم که کاربران ما وارد این صفحه بشن یا به اصطلاح روی این صفحه فرود بیان! یعنی چی روی این صفحه فرود بیان؟( گه دنبال آموزشهای خیلی کامل تو این زمینه طراحی سایت هستید توصیه میشه به صفحه دوره آموزشی طراحی سایت هم یه نگاهی بندازید)

اگر دقت کرده باشید همه صفحات لندینگ پیج یک صفحه مجزا از سایت هستند که اصلا یک استایل دیگه دارن یک ساختار دیگه دارن چرا؟ چون ببینید صفحه ی لندینگ پیج در ابتدای کار باید اِنقدر جذاب باشه که وقتی کاربر وارد این صفحه میشه جذبش بشه و توی صفحه بمونه ، این زو دقت کنید جذب این صفحه بشه و توی این صفحه بمونه ، چون ما هدفمون گرفتن کاربر یا فرود کاربر به این صفحه هستش ، اما هدف اصلی صفحات لندینگ پیج چیه؟ ببینید هدف اصلی صفحات لندینگ پیج اینه که به اطلاعات کاربر و مشتری خودمون دست رسی داشته باشیم، اما چه جوری؟

فرض مثال بگیرید ما یک سایت آموزشی هستیم و میخوایم به اطلاعات کاربرامون دست رسی داشته باشیم مثلا ایمیلشون ، شماره تماسشون رو دریافت کنیم که بعداً بتونیم باهاشون تماس بگیریم دقت میکنید ، میام چیکار میکنیم ، میایم یک آموزش ارزشمند یا یک کتاب ارزشمند رو توی اون صفحه لندینگ پیج قرار میدیم و به کاربر یا مشتری خودمون میگیم که اگر می خواید به این اموزش رایگان و ارزشمند دست رسی داشته باشی توی این box که قرار دادم ایمیل و شماره تماس خودت رو وارد کن همین که وارد کردی لینک دانلود کتاب رو برات می‌فرستم ، یا اصلا همینجا بعد اینکه وارد کردی میتونی اموزش رو دانلود کنی، به این صورت ما میتونیم به اطلاعات اون کاربر دست رسی داشته باشیم یا اطلاعاتش رو دریافت کنیم ، یا مثلا شما یک سایت فروشگاهی دارین که میخواید به یک طریقی به به اطلاعات تماس یا ایمیل مشتریاتون دست رسی داشته باشین که بعدها بهشون زنگ بزنید و یک محصول رو پیشنهاد بدید که بخرن، میاید چیکار میکنید ؟میاید توی صفحه لندینگ پیج خودتون یک box رو قرار میدید میگه که اطلاعات خودتون رو وارد کنید ، مثلا ایمیل یا شماره تماس خودتون رو وارد کنید و در ازای اینکه این اطلاعات رو به ما میدید یک کد ۲۰٪ تخفیف رو به شما می دیم که بتونید توی همه فروشگاه ازش استفاده کنید.

به این صورت شما می‌تونید کاربران رو فرود بیارید داخل سایت یا به اصطلاح اطلاعاتشون رو دریافت کنید ، البته دوستان لندینگ پیج ها بعضی وقتا فقط اطلاعات مشتری نیست ، میتونه معرفی یک محصول هم باشه ، مثلا شما میخواید فقط یک محصول رو به صورت خاص معرفی کنید و یک بنر رو هم توی سایتهای دیگه تبلیغ کنید که کاربران دیگه این محصول شما رو ببینید و بیان توی لندینگ پیج شما و با این محصول شما آشنا بشن ، شاید شما روی این محصول یک offer ویژه هم قرار داده باشید ، به این صورت کاربران روی صفحه شما فرود میان وارد این صفحه میشن احتمالا به این محصول شما علاقه مند میشن و تبدیل بالقوه شما می شن ،همین ، دوستان لندینگ پیج همینه.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا