وب

معرفی بهترین ابزار طراحی سایت با وردپرس

ابزار طراحی سایت با وردپرس به شما کمک می کنند تا در سریع ترین زمان سایت مورد نظر خود در پلتفرم وردپرس را طراحی کنید. پلتفرم وردپرس ویژگی های مثبت زیادی دارد که یکی از آن ها ابزار قدرتمند طراحی سایت هستند. در این مقاله قصد داریم تعدادی از بهترین ابزار طراحی سایت با وردپرس را به شما معرفی کنیم.(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

ابزار طراحی سایت با وردپرس

همانطور که می دانید طراحی سایت با وردپرس بهترین راه کار برای افرادی است که اطلاع زیادی از برنامه نویسی و کد نویسی وب ندارند. البته این پلتفرم آنقدر قدرتمند است که افراد حرفه ای نیز از آن استفاده می کنند. بخش زیادی از قدرت وردپرس مربوط به ابزار آن است. با ما همراه باشید تا با این ابزار قدرتمند آشنا شویم:

سایت های ارائه دهنده قالب وردپرس

این ابزار طراحی سایت با وردپرس شاید مهمترین عامل استفاده تعدادی زیادی از افراد از این پلتفرم باشد. هزاران توسعه دهنده روزانه تعداد زیادی قالب یا تم جدید برای وردپرس تولید می کنند. با استفاده از این ابزار شما می توانید در بین تعداد زیادی از قالب های وردپرسی جستجو کنید و همان تم مورد نظر خود را انتخاب کنید. بسیاری از سایت ها حتی این قالب ها را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهند. به این ترتیب شما بدون هیچ هزینه ای می توانید قالب دلخواه خود را نصب کنید و از استفاده کنید. در اینجا به تعدادی از این سایت ها را به شما معرفی می کنیم:

Theme Design Gallery

WordPress Tag

WP Inspiration

WPExplorer

We Love WP

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

همه این سایت ها قالب ها را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهند. اما فراموش نکنید برای استفاده از امکانات پیشرفته تر باید هزینه خرید نسخه کامل قالب ها را پرداخت کنید. این قالب ها همگی قابلیت شخصی سازی دارند و اگر کمی با برنامه نویسی وب آشنایی داشته باشید می توانید تغییرات دلخواه خود را اعمال کنید.

ابزار طراحی سایت با وردپرس

Cheat sheets، ابزار های کمکی در ساخت قالب

اگر شما می خواهید قالب خود را در وردپرس بسازید شاید بهتر باشد که از بعضی از ابزارهای طراحی سایت در وردپرس کمک بگیرید. Cheat sheets ها در واقع سایت ها ای هستند که اطلاعات کامل طراحی قالب های مختلف را به همراه نکات و راهنمایی های لازم در خود جای داده اند. به همین دلیل این سایت ها به نوعی یک ابزار طراحی سایت در وردپرس محسوب می شوند. تعدادی از معروف ترین و بهترین سایت های Cheat sheets را در زیر مشاهده می کنید.

Interactive WordPress Guide

Basic Theme Anatomy

WP Code & Tags

The Loop: Visual Model

زمانی که در حال طراحی قالب وردپرس هستید در هر مرحله ای دچار مشکل شدید می توانید از این ابزار طراحی سایت در وردپرس کمک بگیرید. سایت ها ای که ما در اینجا معرفی کردیم علاوه بر راهنمایی کامل دارای امکانات دیگری هم هستند و می توانند به شما برای انجام پروژه های طراحی سایت با وردپرس کمک کنند.

ابزار طراحی سایت با وردپرس

ارائه دهنده های فریمورک ساخت قالب

زمانی که می خواهید قالب وردپرس را طراحی کنید یک راه سخت و یک راه آسان برای شما وجود دارد. شما می توانید طراحی قالب وردپرسی را با کد نویسی از پایه شروع کنید یا این که از فریمورک های آماده برای ایجاد قالب استفاده کنید. تعداد زیادی سایت برای این کار به وجود آمده است. با استفاده از این ابزار طراحی سایت با وردپرس شما به راحتی می توانید از فریمورک ها کمک بگیرید یک پایه برای قالب خود تهیه کنید. سپس می توانید تغییراتی که می خواهید را در آن ها اعمال کنید به این ترتیب شما حجم کاری خود را کاهش می دهید و در وقت خود صرفه جویی می کنید.

Bones

Gantry

Whiteboard

Thematic

Reverie

فریمورک های بالا از معروفترین و بهترین فریمورک های ارائه شده برای ساخت قالب وردپرس هستند و می توانند به عنوان ابزار طراحی سایت با وردپرس به کار گرفته شوند.

منابع آموزشی

محبوبیت و تعداد بالای کاربران سبب شده است که سایت های کمک آموزشی زیادی برای وردپرس وجود داشته باشند. در این سایت ها هر چیزی که برای طراحی سایت با وردپرس نیاز داشته باشید یافت می شود. این مزیت وردپرس یعنی تعداد بالای استفاده کننده ها از آن سبب شده که افراد مختلف و با دانش متفاوت از طراحی سایت از آن استفاده کنند. به همین دلیل در سایت های کمک آموزشی نیز ابزار و مقالات آموزشی برای همه سطوح وجود دارد. تعداد از این سایت ها را در زیر معرفی می کنیم:

Bones

Gantry

Whiteboard

Thematic

Reverie

منابع آموزش قطعا جزو مهمترین ابزار طراحی سایت با وردپرس هستند. زمانی که شما وارد این سایت ها می شوید با دنیایی از مقالات آموزش رو به رو خواهید شد که اطلاعات شما را در زمینه استفاده از وردپرس و همه موارد مربوط به آن را تا حد زیادی افزایش خواهد داد.

علاوه بر این، این سایت ها داری مکان های مشخصی برای پرسش و پاسخ کاربران مختلف هستند که به شما کمک می کند با سایر کاربران ارتباط بگیرید و از تجربیات آن ها استفاده کنید. و در نهایت می توانید در جلسات آموزشی آنلاین یا از راه دور شرکت کنید و حتی مدارک معتبری از بعضی از آن ها دریافت کنید.

افزونه های وردپرسی

این ابزار طراحی سایت با وردپرس بدون شک مهمترین ویژگی این پلتفرم محبوب است. وردپرس به تنهایی فوق العاده است و امکانات زیادی در اختیار شما قرار می دهد. اما چیزی که تفاوت اصلی وردپرس با سایر سیستم های مدیریت محتوا را رقم زده است، افزونه های ورد پرسی است. با این افزونه ها شما کارهای خارق العاده ای می توانید انجام دهید. اما ما در اینجا قصد داریم چند مورد از افزونه های مهم برای طراحی و مدیریت سایت وردپرسی را به شما معرفی کنیم:

Debug Bar

SyntaxHighlighter

CMS Tree Page View 

WP Google Fonts ا

Broken Link Checker

Redirection

 

امیدواریم از ابزار طراحی سایت با وردپرس معرفی شده در این مقاله بتوانید استفاده کنید و سایت های با کیفیت تر و کاربر پسندی ایجاد کنید. فراموش نکنید وردپرس یک پلتفرم بسیار گسترده است و ابزار های بیشماری برای آن وجود دارد، شما نیز می توانید تجربیات خود در استفاده از این ابزار را با ما به اشتراک بگذارید.

 

منبع : طراحی سایت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا