وب

۵ ویرایشگر برتر بوت استرپ ۲۰۱۸

۵ ویرایشگر برتر بوت استرپ سال ۲۰۱۸

نسخه پایدار بوت استرپ ۴ در تاریخ ۱۸ ژانویه ۲۰۱۸ منتشر شد. مردم احساس هیجان می کنند و می خواهند آن را امتحان کنند، آیا شما چنین احساسی ندارید؟ این حالت را در نظر بگیرید: اگر شما مجبور نباشید کد بنویسید و فقط لازم باشد به صورت ویژوال، تنها با انتخاب اجزای بوت استرپ و کشیدن آنها به روی صفحه، نتیجه ای که می خواهید را به دست آورید؛ در این صورت چطور فکر می کنید؟ هوم، جالب به نظر می رسد، آیا این طور نیست؟(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

این شرایطِ جالب، درست جایی است که ویرایشگر بوت استرپ وارد می شود. اگر شما برای طراحی وب تازه کار هستند، این ویرایشگر، نمونه سازی و تست را بسیار آسان می کند. بله، شما درست شنیده اید، می توانید وب سایت خود را بدون هیچ گونه دانش برنامه نویسی در عرض یک دقیقه ایجاد کنید.

ابتدا به عنوان یادآوری، بوت استرپ را به صورت خلاصه مرور می کنیم.

بوت استرپ یک چارچوب front-end رایگان و متن باز برای طراحی رابط کاربر، تم، ساخت واکنش گرا، وب سایت و برنامه های وب سازگار برای موبایل است. این نرم افزار ابتدا برای صفحه نمایش های کوچکتر تلفن همراه طراحی شده و سپس برای کار بر روی صفحه های بزرگتر هم توسعه پیدا کرده است. ابتدا در تاریخ ۱۹ آگوست ۲۰۱۱ منتشر شد و توسط تیم اصلی بوت استرپ توسعه داده شد. این نرم افزار یک راه طولانی برای پیشرفت طی کرده است تا بتواند پاسخ گوی نیاز جامعه باشد.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش Bootstrap 4 | جادوی رابط کاربری

آیا باید از ویرایشگر بوت استرپ استفاده کنم؟

بله، برای افزایش هرچه بیشتر در طراحی و توسعه وب سایت، ویرایشگر بوت استرپ کمک زیادی به شما می کند. اکثر ویرایشگر های بوت استرپ، ویژگی پیش نمایش زنده را فراهم می کنند، شما می توانید اجزاء را تغییر دهید و به طور همزمان مشاهده کنید. علاوه بر این، ویرایشگر بوت استرپ آنلاین بسیار راحت است، شما می توانید طرح بندی وب سایت خود را به صورت آنلاین طراحی کرده و کد منبع را در دستگاه خود دانلود کنید بدون این که نیاز به نصب هیچ نرم افزاری بر روی دستگاه خود داشته باشید. همه ی چیزی که شما نیاز دارید،  اتصال به اینترنت و خلاقیت است!

در این پست، لیستی از ویرایشگر های بوت استرپِ آنلاین ارائه شده است و امید است که کمک و راهنمای خوبی برای شما باشد.

بوت استرپ

ویرایشگر بوت استرپ ۴ / Bootstrap 4 Editor

ویرایشگر بوت استرپ ۴ که توسط IT Wonders Web ایجاد شده است، یک ویرایشگر بوت استرپ آنلاین و رایگان است. در این ویرایشگر، کاربر می تواند ویژگی قدرتمند جستجوی قطعه را با کلیک کردن بر روی Ctrl + Shift + F فعال کند. این ویژگی کاربر را قادر می سازد تا بدون جستجو در اسناد رسمی بوت استرپ ۴، به سرعت اجزا را در ویرایشگر وارد کند.

بوت استرپ

علاوه بر این، شما می توانید پنجره خروجی را به صورتی که دوست دارید تغییر دهید و جابجا کنید. این ویژگی، فورا و بدون نیاز به کلیک مجدد، خروجی را نشان می دهد. اگر با کلاس Bootstrap آشنا نیستید، می توانید بر روی دکمه Class و Components کلیک کنید و نام کلاس را جستجو کنید و ببینید که ظاهر و بیسِ کد چطور به نظر می رسد.

بوت استرپ بوت استرپ

Codeply

Codeply یک محل رایگان برای طراحی واکنش گرا و نیز یک ویرایشگر frontend است. این برنامه به شما این امکان را می دهد تا برای هر مرورگر وب مدرنی، پیش نمایش HTML، CSS و کد جاوا اسکریپت را ببینید. این ویرایشگر نه تنها برای بوت استرپ، بلکه برای سایر انواع چارچوب های front-end مانند Foundation، Materialize، Skeleton و غیره نیز این مزیت را فراهم می کند. این قابلیت منحصر به فرد به شما کمک می کند تا به سرعت یاد بگیرید و یک وب سایت واکنش گرا ایجاد کنید.

بوت استرپ

شما می توانید انواع چارچوب واکنش گرا را در تنظیمات انتخاب کنید. علاوه بر این، این ویرایشگر، به تناسب نیازهای شما، شامل بیش از ۵۰ میکرو کتابخانه، پلاگین، API است. در مرحله بعد، شما باید یک حساب کاربری رایگان برای ذخیره پروژه خود ثبت کنید. و از آن به بعد، پروژه شما در داشبورد نمایه شما، فهرست خواهد شد.

بوت استرپ بوت استرپ

Bootply

Bootply یک ویرایشگر بوت استرپ رایگان و ویژوال است که شامل قالب ها و نمونه هایی با استفاده از HTML5، CSS، جاوا اسکریپت و jQuery است. این ویرایشگر، هم یک رابط کاربری ویژوال و هم برنامه نویسی hand-coding را فراهم می کند. این پروژه همراه با گسترش “ply” و بر اساس مجموعه ای از HTML، CSS و کد جاوا اسکریپت است. علاوه بر این، Bootply شامل مجموعه ای بزرگ از اجزای ایجاد شده و ارزیابی شده توسط دیگر کاربران Bootply می باشد و شما می توانید به بیش از ۱۰۰۰ نمونه از Bootstrap های ایجاد شده توسط سایر کاربران دسترسی داشته باشید. این ویژگی، یک مخزن کد قابل جستجو و قابل اشتراک گذاری فراهم می کند. علاوه بر این، Bootply قابلیت های ذخیره، به روز رسانی و forking را، هم برای کاربر مهمان و هم کاربر ناشناس فراهم می کند.

بوت استرپ

شما می توانید نسخه های مختلف بوت استرپ، جی کوئری و پلاگین ها را در رابط ویرایشگر انتخاب کنید.

بوت استرپ

Pingendo

اگر شما به یک راه حل wireframing سبک و مقرون به صرفه نیاز دارید، Pingendo برای شما مناسب است. این ابزار از ابزارهای متن باز نیز پشتیبانی می کند و به این صورت، می توانید به راحتی از طریق پنل ویرایش، اشیاء را بکشید و رها کنید. نسخه پریمیوم Pingendo، ۹۹ دلار است، اما برای اهداف غیر تجاری، می توانید از نسخه رایگان استفاده کنید. علاوه بر این، Pingendo یک برنامه ویژه برای دانش آموزان، معلمان و موسسات آموزشی فراهم می کند. شما می توانید Pingendo را برای دسکتاپ دانلود کنید و یا می توانید به صفحه آنلاین دسترسی پیدا کنید تا طراحی خود را سفارشی کنید. سفارشی سازی در Pingendo بسیار ساده است، شما می توانید وب سایت خود را با یک کلیک، طراحی کنید، و امکانات گرافیکی بی نهایت آن، انواع مختلفی از قالب ها و ایده ها را برای شما فراهم می کند.

بوت استرپ

در صفحه آنلاین Pingendo، شما می توانید از قالب رایگان استفاده کنید و طراحی خود را با قابلیت کشیدن و رها کردن سفارشی کنید.

بوت استرپ

Shoelace – Bootstrap 3 grid builder

Shoelace با ویرایشگر هایی که در بالا ذکر شد، کمی تفاوت دارد. شما نمی توانید محتوایی را در آن سفارشی کنید، نه ویژگی کشیدن و رها کردنی وجود دارد، و نه اجزایی برای استفاده، و نه هیچ چیز دیگری! این ویرایشگر، تنها سیستم شبکه را برای شما فراهم می کند. اگر علاقه به ایجاد وب سایت جدیدی دارید و علاقه مند به یادگیری در مورد سیستم گرید هستید، این ویرایشگر می تواند به شما کمک زیادی کند؛ زیرا می تواند در یادگیری سیستم شبکه بوت استرپ، در هر دو حالت ویژوال و کد بیس، به شما کمک کند.

نتیجه

با تشکر از وقتی که برای خواندن این مقاله  گذاشتید. اگر این مقاله برای شما مفید بود، به یاد داشته باشید که آن را در شبکه های اجتماعی مانند فیس بوک و توییتر و … به اشتراک بگذارید. در صورتی که کامنت و یا پیشنهادی دارید، از شنیدن آن خوشحال خواهیم شد. امیدواریم که در طراحی های وب سایت خود موفق و پیروز باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا