انیمیشن و سه بعدی

نمونه کار موشن گرافیک ، کمک کننده به ارتقا مهارت

نمونه کار موشن گرافیک ، کمک کننده به ارتقا مهارت

نمونه کار موشن گرافیک نوعی از فایل با پسوند (mogrt.) است که ممکن است با هر یک از برنامه های After Effect و یا Premiere Pro تولید شده باشند. این نمونه کارهای موشن گرافیک به طراحان اجازه می دهند تا با توجه به نیاز ها، اولویت ها و سلایق خود تغییراتی در ساختار، رنگ و محتوای این نمونه ها به وجود آورند. عنوان بندی های متنوع و افکت های گرافیکی متنوعی را می توان با استفاده از نرم افزار Premiere Pro ایجاد کرده و به عنوان الگویی برای استفاده های بعدی در نرم افزار After Effect ذخیره سازی نمود.

شما به سادگی می توانید هر نوع نمونه کاری که برای نیاز مورد نظر شما مناسب به نظر می آید را به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه دانلود کرده و سپس آن از رایانه خود روی Premiere Pro نصب کنید. پس از نصب نمونه مورد نظر شما در بخش نمونه های نرم افزار Premiere Pro و یا After Effect قرار می گیرد و شما می توانید به سادگی به آن دسترسی پیدا کرده و در ویدیو های خود از انها استفاده کنید.

موشن گرافیک مانند هر کار هنری بصری دیگری اگر به زیبایی به انجام شود می تواند توجه هر بیننده ای را به خود جلب کند و به شما در روایت یک داستان کمک بسیار زیادی کند. به وجود آوردن تصویر موشن گرافی مورد نظر شما با استغ=فاده از نرم افزار هایی هم چون Adobe Premiere Pro و یا Adobe After Effect می توانید زمان بسیار زیادی از شما بگیرد تا با کشیدن خطوط اولیه و انتخاب افکت های مورد نظر خود تصویر موشن گرافیک خود را تولید کنید.

نمونه کار موشن گرافیک

مراجعه به نمونه کار موشن گرافیک

شاید در نهایت نتیجه مورد نظر خود را هم بدست نیاورید و مجبور به صرف زمان بیشتری هم شوید تا تغییرات مورد نظر خود را در ویدیو اعمال کنید. در حالی که شما می توانید با مراجعه به نمونه کار موشن گرافیک از بین نمونه کار های دیگر طراحان نمونه مورد نظر خود را بیابید و با صرف زمان بسیار کمتری از نمونه کار موشن گرافیک مورد نظر خود در ساخت ویدیوی خود استفاده کنید. و از این گذشته نیازی به ایده پردازی های متنوع هم نخواهید داشت چرا که با مراجعه به این نمونه کار موشن گرافیک می توانید نیاز خود را از میان دامنه بسیار وسیعی از تصاویر موشن بیابید.

اگر بخواهیم به شمار اندکی از مواردی که می توانید از نمونه کار های موشن گرافیک اشاره کنیم میتوان به استفاده از نمونه کار موشن گرافیک برای ساخت عناوین پویانمایی شده و افزودن افکت های ترکیبی و یا استفاده از یک چیش رمینه در ویدیوی خود استفاده کنید.

برای استفاده از این نمونه کار موشن گرافیک می توانید در سطح اینترنت جستجو کنید و از بین نمونه کار های رایگان و نمونه کارهایی که برای فروش قرار داده شده است نمونه کاری که به مقصود شما نردیک تر است را انتخاب کنید تا محتوی خود با آب و رنگ تازه ای به مخاطب عرضه کنید. در ادام لیستی از چند نمونه کار موشن گرافیک را برای شما عزیزان آورده ایم تا بتوانید با استفاده از آنها کار ویرایش ویدیوی خود را با سرعت و آسودگی هرجه بیشتری به انجام برسانید.

نمونه کار موشن گرافیک تریلر سینمایی در After Effect

نمونه کار موشن گرافیک

با بکارگیری این نمونه کار موشن گرافیک شما می توانید با استفاده از خانواده ی رنگه های تیره به بخش آغازین ویدیوی خود حالتی دراماتیک و سینمایی ببخشید . برای این کار کافی است تا عکس و یا ویدیوی خود را در این نمونه کار موشن گرافیک آپلود کرده و متن ها را جایگزین کرده و رنگ ها را بر اساس سلیقه شخصی خود تغییر دهید تا کار رنگ و بویی که در نظر دارید را داشته باشد. این نمونه برای آغاز و پایان ویدیوی شما بسیار سود مند خواهند بود.

نمونه کار موشن گرافیک Energy Flash FX Logo

نمونه کار موشن گرافیک

اگر در جستجوی مفدمه ای فوق العاده برای ویدیوی اینستاگرام خود هستید و یا برای ویدیوی تبلیغاتی وب سایت خود بدنبال نمونه کار موشن گرافیک مناسبی می گردید این نمونه کار موشن گرافیک صد در صد توجه همه بینندگان را به خود جلب می کند. این نمونه با استفاده از گرافیک مایعات روانی که با آشکار شدن بر صفحه مانیتور شما توجه شما را به خود جلب خواهند کرد به شما این امکان را خواهند داد که متن خود را آنگونه که می خواهید در نمونه جایگذاری کرده و آرم شرکت خود را هم در آن قرار دهید.

نمونه کار موشن گرافیک Freeze Frame opener

این نمونه کار موشن گرافیک مقدمه ای سرشار از قطعه های ویدیویی هیجان انگیز و به روز را برای آغاز ویدیوی شما فراهم خواهد کرد. حالت این فریم ها ایستا و ثابت هستند که همین امر این نمونه را به انتخاب مناسبی برای ویدیو های ورزشی و یا ویدیو های انگیزشی، ویدیو های مد تبدیل کرده است. این نمونه کار موشن گرافیک با درون مایه های به روز و بیش از ۵۰ نمونه قابل ویرایش تنوع خوبی را در اختیار شما می گذارد و برای سهولت در ویرایش ویدیوی خود فایل راهنمایی را هم به همراه نمونه به شما عرضه می کند.

نمونه کار موشن گرافیک Dynamic Type Slides

نمونه کار موشن گرافیک

اگر به دنبال یک انیمیشنی که با رنگ های متنوع و چشمگیر برای فایل ارئه بعدی شما و یا اسلاید های جذاب خود می گردید. این نمونه کار موشن‌گرافیک انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود. این نمونه از متن هایی با چیدمانی بسیار ساده تشکیل شده است که شما به راحتی می توانید آنها را با توجه به ترتیب اسلاید های خود تغییر دهید.

نمونه کار موشن گرافیک Business Conference Promo After Effects

اگر رویدادی در آینده نزدیک در انتظار تجارت شما می باشد و شما باشد ویدیوی برای تلیغات این رویداد انجام دهید این نمونه کار به شدت به شما توصیه می شود. این نمونه ۹ تصویر و یا ویدیوی متفاوت را در اختیار شما گذاشته و ۱۲ لایه متفاوت برای ادیت هم در اختیار شما قرار می دهد مکانی برای قرار گیری آرم شرکت شما هم در نظر گرفته شده است و شما به سادگی می توانید ویژگی های این نمونه را با رویدادی که پیش رو دارید هماهنگ سازید.

نمونه کار موشن گرافیک Dynamic Promo

این نمونه کار موشن گرافیک هم برای بریا مقدمه های پرزنتیشن ها بسیار شوعی خوبی خواهد بود. این نمونه کار با ظاهری پیشرفته و مدرن رنگ و بویی حرفه ای به آغاز برنامه شما می دهد.

نمونه کار موشن گرافیک Simple Titles & Lower Thirds

این نمونه کار با ۱۰ عنوان شخصی سازی نمونه را برای شما بی اندازه ساده خواهد کرد. شما می توان برای کاربردهای متفاوت و ساده در بسیاری از ویدیو های خود از این نمونه استفاده نمایید .

نمونه کار موشن گرافیک Modern Urban Travel Opener

این نمونه کار هم با دربرگیری تصاویری چشم نواز جذابیت بسیاری به آثار شما خواهد بخشید. این نمونه چشم نواز با استفاده از مونتاژ عکس ها و حرکت ها انتخاب مناسبی برای به کار گیری در پروژه های متفاوت خواهد بود. این نمونه با استقبال بسیار یمواجه شده است و به سادگی می توان بخش های مختلف نمونه را تغییر داد.

نمونه کار موشن گرافیک Complete Modern Wedding

اگر لرای تهیه Timeline یک ویدیوی عروسی به دنبال نمونه کار موشن‌گرافیک خاص و به روزی هستید می توانید از این نمونه کار زیبا وکاربردی که به سادگی با محتوای شما سازگار می شود استفاده کنید. در این نمونه شما علاوه بر تنظیم پش زمینه و متن ها نسخه قابل پریتنی هم در اختیار شما می گذارد تا برنامه های عروسی را به ترتیب مشخص کرده و طراحی های لازم را بعل آورید.

نمونه کار موشن‌گرافیک Unique Instagram Stories V2

شما می توانید با استفاده از این نمونه کار موشن گرافیک کیفیت استوری های اینستاگرام خود تا حد بسیار بالایی ارتقا دهید. شما با تهیه این نمونه کار به ۵ طرح گرافیکی عمودی بسیار جذاب برای استوری های خود دسترسی خواهید داشت که براحتی می توانید تغییرات مورد نظر خود را در آن اعمال کنید.

نمونه کار موشن‌گرافیک Inspiration Opener Premiere Pro

اگر به دنبال نمونه کاری برای افزایش انگیزه و روحیه رقابتی در مخاطبان خود هستید و یا می خواهید اخلاق پسندیده ای را رواج دهید می توانید از این نمونه ها استفاده کنید. این نمونه کار ۵۰ ثانیه تصویر را در اختیار شما قرار می دهد که قابلیت ویرایش دارند و همچنین شما می توانید ویدیویی را به آنها بیافزایید.

نمونه کار موشن‌گرافیک ۱۴۰ Flash FX Premiere

اگر به دنبال طیف گسترده ای از گرافیک های متحرک پر جنب و جوش، جذاب و تمیز هستید. این مجموعه گزینه مناسبی برای افزودن به نرم افزار شما یم باشد که تنوع بالایی را از اشکال تغییر پذیر و دود و وکتور های متنوع در اختیار شما قرار می دهد.

نمونه کار موشن‌گرافیک Wedding Titles

این نمونه کار برای طراحی عناوین زیبا اشکال و انحنا های شکیل که برای یک مراسم عروسی مناسب باشند به شما در ساخت ویدیویی برای یک عروسی کمک می کنند.

نمونه کار موشن‌گرافیک Cartoon Old School Promo

لزوما همه طراحی های موشن گرافیک شما جدی و حرفه ای نخواهند بود و در مواردی شما به دنبال طراحی هایی هستید که حسی نوستالژیک را برای مخاطبتان بیدار نموده و باعث جلب رضایت او شوید. در این نمونه شما با طراحی هایی برخواسته از کارتن های قدیمی و طراحی های مدادی کهنه مواجه خواهید شد که می تواننند نیاز شما را به خوب یبر آورده کنند.

نمونه کار موشن‌گرافیک Watercolor Slideshow Wafter

اگر به دنبال نمونه کار موشن گرافیک هستید که کمی خلاقیت و ایده های هنری به ویدیو شما بیافزاید باید نگاهی به این نمونه بیاندازید چرا که این نمونه برای ویدیو های مربوط به عروسی، تعطیلات، تولد، ویدیو های تشویقی و هرجایی که نیاز به تولید ویدیویی شاد و سرزنده دارید می توانید از این نمونه کار استفاده کنید.

نمونه کار موشن‌گرافیک Titles

اگر برای انتخاب حالت مناسب برای عناوین خود هربار مشکل زیدی روبرو هستید و مجبور به صرف زمان زیادی می شوید این نمونه می تواند نیاز شما را به سرعت تامیین کند.

نمونه کار موشن‌گرافیک Real Estate Promotion Video

کسانی که در زمینه املاک و مستغلات فعالیت دارند و یا به دنبال ایجاد رونق در کسب و کار تازه ای هستند می توانند از این نمونه کار کمک بگیرند.

نمونه کار موشن‌گرافیک Essential Callouts Library. MOGRT

زمانی که بدنبال لیستی از طراحی های موشن گرافیک می گردید تا به وسیله آن بتوانبد افراد، اطلاعات و یا محصولات و مکان هایی را هایلایت کنید می توانید از این نمونه استفاده کنید.

جستجو برای یافتن اطلاعات و تصاویری که برای ساخت یک پست به آن نیاز دارید طاقت فرسا ترین بخش کا ر خواهد بود چرا که شما مجبور هستید برای یافتن هر کدام از جزییاتی که در تدوین پست مورد نظر به آن نیاز دارید بار ها و بار ها مابین برنامه های متنوع جا به جا شوید و هربار ممکن است دست کم ۲ یا ۳ برنامه همزمان روی سیستم شما باز باشد.

استفاده از نمونه کارهایی که در بالا به آن اشاره شد برای مواردی که شما به نمونه کاری نیاز دارید که بارها و بارها در طول ویدیوی شما مورد استفاده قرار گیرد. با وجود این نمونه کار های آماده در سطح اینترنت شما می توانید تا میزان بسیار بالایی در صرف زمان خود صرفه جویی کنید و در ساده ترین زمان ممکن بهترین افکت ها را در ویدیوهای خود اعمال کنید. گاهی اوقات دقیقا همان نمونه کار موشن گرافیکی که سعی در ساختن آن دارید را با کمی جستجو در اینترنت خواهید یافت و تنها کاری که لازم است انجام دهید شخصی سازی کردن آن نمونه است.

منظور از شخصی سازی کردن یک نمونه کار موشن گرافیک اعمال تغییراتی در چیدمان رنگ و حالت های نمونه کار است تا بتوانید آن را در هماهنگی با ویدیوی خود قرار داده سلایق خود را هم در آن نمونه کار لحاظ کنید. نگران هیچ چیز نباشید اگر متنی در نمونه کار باشد که مناسب پروژه شما نیست شما به راحتی می توانید آن را حذف و یا با متن مورد نظر خودتان جایگزین کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا