انیمیشن و سه بعدی

۱۰ مزیت ساخت ویدیو با قالب های افتر افکت

۱۰ مزیت ساخت ویدیو با قالب های افتر افکت / After Effects

همانطور که با گذشت زمان، تکنولوژی ارزان تر و به صرفه تر می شود، ایجاد یک ویدیو ( موشن گرافیک )نیز آسان تر و آسان تر می شود. اما ساخت یک ویدیوی با کیفیت هنوز هم کار ساده ای نیست. بدون داشتن مهارت های مناسب و یا بودجه مناسب، هر گونه تولید ویدئو پتانسیل این را دارد که با نتایج وحشتناک پایان یابد! البته قالب های افتر افکت ( آموزش موشن گرافیک ) همه چیز را تغییر داده است؛ اضافه کردن انیمیشن ها و تصاویر می تواند جهش عظیمی به نتایج با کیفیت بالا باشد. در اینجا ۱۰ دلیل برای استفاده از قالب های با کیفیت بالای افتر افکت ارائه می گردد؛ قالب هایی که به شما کمک می کند تا فیلم های شگفت انگیز را با کسری از بودجه تولید خود ایجاد کنید.

  1. نتایج تاثیر گذار

طی سال ها، پیشنهاد برای کارهای ویدئویی یکسان و بدون تغییر بوده است. همیشه برای گرفتن یک پروژه سعی می کنید که یک طرح خلاقانه و عالی ارائه دهید. اما اگر یک قالب افتر افکت بتواند به عنوان نقطه شروع برای این کار عمل کند عالی نیست؟ حتی بهتر است که ۳ قالب مختلف را دانلود کنید تا گزینه های بیشتری برای ارائه به مشتری خود داشته باشید. مقرون به صرفه بودن قالب ها می تواند به شما انعطاف پذیری شگفت انگیزی بدهد تا ویدیو های مختلفی ایجاد کنید و به شما کمک می کند تا بتوانید ایده های خود را به فروش برسانید.

  1. صرفه جویی در زمان

افتر افکت

وقتی که کار ویدیو را به پایان برسانید، پس از آن احتمالا مجبور به کار بر روی اصلاحات و باز بینی ها هستید و حتی گاهی اوقات مجبور می شوید یک بار دیگر کل کار را انجام دهید. گاهی اوقات، مشتریان سخت گیر هستند، اما با استفاده از الگوهای افتر افکت شما فرصت خواهید داشت تا چیزی که قبلا ساخته شده است را تغییر دهید. به این ترتیب، در زمان تغییرات، مجبور نیستید دوباره از صفر شروع کنید. بارها و بارها می توانید یکی دیگر از قالب ها را انتخاب کنید و گزینه های دیگری برای پروژه پیدا کنید.

  1. کیفیت بالا

یکی از بزرگ ترین سوء تفاهمات در مورد قالب های افتر افکت این است که مردم فکر می کنند که استفاده از قالب های افتر افکت، آن ها را از داشتن یک ویدیو منحصر به فرد باز می دارد. این طرز فکر به این دلیل است که شخص دیگری نیز ممکن است از همان الگو استفاده کند. اما تنها زمانی این اتفاق می افتد که قالب را به اندازه کافی سفارشی نکنید. قالب های با کیفیت بالای افتر افکت، قابلیت سفارشی سازی بسیار زیادی دارند. این یک فرصت واقعی است برای این که با کمی کار و خلاقیت، یک طرح با کیفیت ایجاد کنید. فقط مطمئن شوید که از همه ی گزینه های موجود در هر پروژه ای که دانلود می کنید استفاده کنید و در این صورت می توانید به سرعت یک ویدیو شگفت انگیز با نتایج منحصر به فرد بسازید.

  1. مدولار بودن

افتر افکت

تقریبا تمام قالب ها را می توان از هم جدا کرد تا بتوان نتیجه ی جدیدی ایجاد کرد. هر چیزی از جلوه های متنی گرفته، تا انتقال، و ظاهر شدن لوگو می تواند از قالب های مختلف گرفته شود و بدون استفاده از یک قالب افتر افکت مشابه، برای ساخت یک ویدیوی شگفت انگیز استفاده شود. فقط باید مراقب باشید که بخش کاملا متفاوتی از انیمیشن را با هم ترکیب نکنید. همچنین، اطمینان حاصل کنید که رنگ ها و ویژگی های دیگر به راحتی قابل تغییر هستند تا همه چیز یکپارچه به نظر آید. برخی از قالب ها به طور ویژه ای برای این منظور ایجاد شده اند.

  1. صرفه جویی در هزینه

افتر افکت

یک هنرمند بسیار ماهر در زمینه طراحی انیمیشن و حرکت، با دستمزد ۳۵ دلار تا ۱۰۰ دلار در هر ساعت کار می کند. بنابراین، یک پروژه ی حرفه ای می تواند با هزینه ی هزاران دلار به پایان برسد. با قالب های افتر افکت، حتی اگر یک طراح را برای سفارشی کردن قالب خود بکار بگیرید، نسبت به زمانی که بخواهد همه چیز را از ابتدا انجام دهد، هزینه ها را به شدت کاهش می دهد. همچنین، اگر شما یک طراح هستید، می توانید با داشتن یک نقطه شروع برای هر پروژه ویدئویی، تلاش زیادی را نیز صرفه جویی کنید.

  1. یاد گیری

مدت ها پیش، جذابیت ادوبی افتر افکت برای طراحان، خارج از کنترل بود. به طوری که همه می خواستند بیشتر و بیشتر یاد بگیرند. بهترین روش یادگیری، دیدن پروژه شخص دیگری بود تا بتوان دید که چطور ساخته شده است. این که لایه به لایه بررسی شود، و با دقت به هر افکت و آن چه که انجام شده است نگاه کرد. در آن زمان، متاسفاته قالب های افتر افکت وجود نداشت. اکثر قالب های با کیفیت بالا توسط هنرمندان بزرگ با سال ها تجربه ایجاد شده اند. هنگامی که یک قالب را باز می کنید، این فرصت را دارید تا ببینید که چگونه ایجاد شده است. در حقیقت، راهی بهتر از این برای یادگیری وجود ندارد.

  1. به روز بودن

طراحان موشن گرافیک که در صنعت افتر افکت کار می کنند، همیشه به دنبال مورد بعدی هستند که باعث بهتر شدن ویدیو ها می شود. در اغلب موارد، با نگاه کردن به قالب های با فروش بالا، می توانید آخرین روند را به سرعت مشاهده کنید هر قالبی که دارای تعداد دانلود بالایی است به یک دلیلی محبوب است. هیچ کس ویدیویی را که قدیمی به نظر می رسد نمی خواهد.

  1. حجم کاری بیشتر

افتر افکت

با استفاده از قالب های افتر افکت، احتمال زیادی وجود دارد که بتوانید حجم کاری که انجام می دهید را افزایش دهید. این موضوع واضح به نظر می رسد. اگر فرصتی برای انتخاب داشته باشید، آیا یک مشتری را ترجیح می دهید، که با یک قیمت عالی، کارش ۲-۳ هفته طول می کشد، یا ۲۰ مشتری با قیمت مقرون به صرفه تر، اما زمان کمتری را از شما بگیرد؟ با اندکی فکر، احتمالا دومی را انتخاب می کنید. یک کسب و کار تولید ویدیو با یک مشتری بسیار آسیب پذیر است. اما قالب های افتر افکت به شما کمک می کنند تا کارهای بیشتری را بپذیرید.

  1. ارزش محصول

افتر افکت

برخی از قالب های افتر افکت فقط شگفت انگیز به نظر می رسند. یک ویدیو که متوسط ​​به نظر می رسد به سادگی با کمی کار حرفه ای تر هم به نظر می رسد. اگرچه، مردم زیادی از قالب های افتر افکت برای این منظور، و بهبود ارزش تولید ویدیو های خود استفاده نمی کنند، اما با استفاده از قالب های افتر افکت می توان این هدف را دنبال کرد و ارزش محصولات ویدیو و پروژه ها را بالاتر برد.

  1. گزینه های نامحدود

طراحان موشن گرافیک طی سال ها، قالب های افتر افکت زیادی را ساخته اند. گاهی اوقات مردم به اشتباه، رسانه های حاوی محتوا را به عنوان تم واقعی قالب افتر افکت در نظر می گیرند. اما اکثر قالب ها می توانند برای تقریبا هر تولید ویدیویی تنظیم شوند. موضوع مهم این است که چه چیزی برای اهداف تولید پروژه مناسب است و انتخاب مناسب کدام است. به راحتی می توان گفت که برای هر نیازی، یک قالب افتر افکت وجود دارد.

ما در زمانه ی شگفت انگیزی زندگی می کنیم. اگر صبور هستید و می خواهید یاد بگیرید، قالب های افتر افکت می تواند به شما در ساخت فیلم های با کیفیت بالا کمک کند و همچنین در مقدار زیادی از وقت، تلاش و پول صرفه جویی می شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا