وب

سایت فروش محصولات وردپرس | قالب و افزونه وردپرس

سایت فروش محصولات وردپرس

قطعا نام سایت‌های ژاکت، راست چین و سایت بیگ تم به گوشتان خورده است که تخصص آن‌ها ارائه و فروش محصولات وردپرسی و ووکامرسی است که روزانه خرید و فروش‌های زیادی در آن‌ها انجام می‌شود. امروزه محصولات وردپرسی طرفداران زیادی پیدا کرده‌اند و همه می‌خواهند که یک قالب تک و خاص داشته باشند و برای آن هزینه می‌کنند. در ادامه این مطلب از سایت آموزش تک با ما همراه باشید تا اطلاعات بیشتری را از سایت‌های ژاکت، راست چین و سایت بیگ تم به دست آورید.

فروشگاه وردپرس بیگ تم

سایت فروش قالب و افزونه بیگ تم یکی از فروشگاه‌های قالب، افزونه، هاست و آموزش وردپرس است که از سال ۱۳۹۱ فعالیت خود را آغاز کرده است. سایت بیگ تم در کنار قالب‌های و افزونه‌های وردپرسی که در ازای پرداخت هزینه در اختیار کاربران قرار می‌دهد، قالب‌ها و افزونه‌هایی را نیز رایگان ارائه می‌دهد که کاربران می‌توانند در صورت نیاز خود از آن‌ها استفاده کنند.

ویژگی‌هایی سایت بیگ تم

  • ارائه قالب‌های وردپرس رایگان و غیر رایگان
  • پشتیبانی از قالب‌های ارائه شده
  • جلب اطمینان و رضایت کاربر
  • افزایش دانش فنی مشتریان به واسطه پشتیبانی و آموزش
  • بهبود مداوم کیفیت محصولات ارائه شده
  • فارسی سازی قالب‌های برتر از بهترین شرکت‌ها
  • راه اندازی مدیریت محتوای وردپرس و قالب‌ها به صورت رایگان
  • قیمت مناسب قالب‌های غیررایگان

نحوه خرید از سایت بیگ تم

در سیستم فروش بیگ تم مشتریان در ابتدا بواسطه یک سیستم حرفه‌ای عضو سایت بیگ تم می‌شوند و پس  از پرداخت هزینه محصول مورد نظر، فایل خود را دریافت می‌کنند. پس از دریافت فایل، سیستم فروش خریدار را به عنوان مشتری می‌شناسد؛ در نتیجه مشتری می‌تواند در صورت نیاز، با همان اطلاعات خرید وارد بخش پشتیبانی شده و تیکت پشتیبانی را ارسال کند. علاوه بر این پس از انجام بروز رسانی‌ محصولات، سیستم فروش امکان دسترسی به بروزرسانی‌های جدید و دانلود آن‌ها را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. در صورت حفظ کپی رایت بیگ تم در فوتر سایت، کاربر از پشتیبانی مادام العمر بهره‌مند خواهد شد و در غیر این صورت پشتیبانی قالب تنها یک ماه خواهد بود.

فروشگاه ژاکت

اگر می‌خواهید که یک خرید خوب را در حوزه محصولات وردپرسی تجربه کنید، پیشنهاد می‌کنیم که حتما یک سر به این سایت بزنید. این فروشگاه تخفیفات خوبی را برای محصولات وردپرسی و ووکامرسی خود قرار می‌دهد تا هر کاربر با نیازهای متفاوت بتوانید خرید خود را از این فروشگاه انجام دهد. همچنین اگر مشکلی داشتید و یا نیاز به مشاوره داشتید، با تماس با مشاوران ژاکت و یا با پیام دادن به پشتیبانی، می‌توانید سوال خود را مطرح کنید. این فروشگاه دارای یک درگاه پرداخت امن است و با استفاده از آن می‌توانید خرید خود را بدون نگران انجام دهید.

با عضو شدن به شبکه اجتماعی ژاکت، می‌توانید از اضافه شدن محصولات جدید و تخفیفات روزانه و ساعتی به سرعت اطلاع یابید و در صورت نیاز محصول خود را با درگاه مستقیم بانکی خریداری کنید. در صورتی که به دنبال پوسته، افزونه و یا ووکامرس خاصی هستید، جستجوی پیشرفته این سایت می‌تواند کمک زیادی به شما کند. این سایت دارای محتوای آموزشی است که با مراجعه به آن، سطح اطلاعات شما افزایش می‌یابد

فروشگاه راست چین

یکی دیگر از فروشگاه‌های وردپرسی که محصولات آن‌ها در این عرصه زبان‌زد کاربران است، فروشگاه راست چین می‌باشد که ویژگی‌های زیادی دارد. اولین ویژگی این فروشگاه که کاربران زیادی را به خود جذب کرده است، تنوع محصولات و قیمت فروش آن‌ها است. دیگر ویژگی این فروشگاه ضمانت بازگشت وجه است که اگر در طی ۶ ماه بعد از تاریخ خرید محصول، مشتری نقصی در درون آن کشف کند، در صورتی که فورا قابل حل نباشد و یا درخواست پشتیبانی بیشتر از ۲۴ ساعت به طول بی‌انجامد، این سایت همه‌ی وجه خرید مشتری را به حساب بانکی که پرداخت با آن انجام شده است، برمی‌گرداند.

با توجه به این موضوع می‌توان گفت که پشتیبانی این سایت بسیار قوی است و در کمترین زمان ممکن پاسخ مشتریان را می‌دهد. درگاه پرداخت این فروشگاه نیز بسیار امن بوده و می‌تواند بستر مناسبی برای خرید قالب‌ها وردپرس و محصولات دیگر باشد. در این سایت قالب‌های رایگان نیز وجود دارد که اگر تمایلی به خرید قالب‌های پیشرفته نداشته باید، می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید.

شاخص‌های انتخاب یک فروشگاه قالب و افزونه

فروشگاه‌های زیادی برای فروش قالب و افزونه وردپرس راه اندازی شده است که انتخاب یکی از آن‌ها احتمالا کاری مشکل باشد. بنابراین در اینجا شاخص‌هایی را معرفی می‌کنیم که با استفاده از آن‌ها بتوانید سایت فروش مورد نظر خود را پیدا کنید و خریدی مطلوب و ایمن داشته باشید.

  • محصولات فروشگاه باید به طور مرتب بروز رسانی شود تا باگ‌های امنیتی احتمالی موجود در محصولات رفع شود. همچنین به مرور زمان قابلیت‌های تازه‌ای به محصولات افزوده شود.
  • از آنجا که برای قالب و افزونه مورد نظر خود می‌خواهید هزینه پرداخت کنید، مطمئن شوید که  حتما نسخه اصلی آن را خریداری می‌کنید. زیرا برخی از فروشگاه‌ها نسخه نال قالب و افزونه را ارائه می‌دهند.
  • از ویژگی‌های دیگری که لازم است یک فروشگاه قالب و افزونه داشته باشد، نصب رایگان محصولات است. زیرا ممکن است برخی کاربران نتوانند محصولات را مشابه نسخه دموی آن نصب کنند.
  • پشتیبانی از مهمترین ویژگی‌هایی است که نباید از آن غافل شد. زیرا گاهی کاربران به مشکلاتی مواجهه می‌شوند که باید در کم‌ترین زمان برطرف شود.

سخن پایانی

در این مطلب از سایت آموزش تک با شما کاربران گرامی همراه بودیم و اطلاعاتی را درباره سایت بیگ تم و دیگر فروشگاه‌ها در اختیارتان قرار دادیم. برای خرید محصولات تحت وردپرس خود، بهتر است که به یکی از این فروشگاه‌ها مراجعه کنید تا هم امنیت مالی شما در خطر نباشد و هم محصولات خوبی را دریافت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا