انیمیشن و سه بعدی

شروع کار با عبارات در افتر افکت

شروع کار با عبارات در افتر افکت

عبارات / expressions در افتر افکت / After Effects، مانند یک کلید مخفی هستند ( موشن گرافیک )که راه های بیشتری را به پتانسیل های افتر افکت باز می کنند. آن ها می توانند برای کنترل بهتر تکنیک های متحرک سازی، به منظور تصادفی کردن پارامتر ها و ایجاد نتایج بهتری برای چیز هایی مانند مباحث فیزیکی استفاده شوند.

آن ها همچنین، در حالتی که تنظیمات اولیه انجام نشده باشد، فوق العاده ترسناک به نظر می رسند. به عنوان مثال، نگاهی به این عبارت از Greymachine می اندازیم.

البته عبارات در افتر افکت ( آموزش موشن گرافیک ) آنقدر ها هم بد نیستند که در ابتدا به نظر می رسند. و اگر زمان کمی را برای یادگیری اصول و ساختار و متغیر ها بگذارید، می توانند بهترین دوست شما باشند، زیرا به شما این امکان را می دهند که سریع تر و دقیق تر کار کنید؛ در حالی که طراحی انیمیشن های شما را به سطح بالاتری ارتقا می دهند.

ما برای کمک به شروع کار با عبارات در افتر افکت، برخی از منابع عالی را گرد هم آورده ایم تا بتوانید بر ترس خود غلبه کنید و جادوی پشت “t = time-key (n) .time؛” را درک کنید.

آموزش پیشنهادی برای شما که در آپدیت این دوره تمامی این مسایل رو بصورت تصویری توضیح دادیم :آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت 

آموزش عمومی عبارات در افتر افکت با Video Copilot

افتر افکت

حقیقت این است که هر کسی که به طور منظم از افتر افکت استفاده می کند، احتمالا Video Copilot را دوست دارد. آن ها نه تنها افزونه های عالی برای افتر افکت تولید می کنند بلکه همچنین بسیاری از آموزش های رایگان را نیز ارائه می دهند.

سری آموزش های پایه ی افتر افکت، دارای ۱۰ بخش است و بخش ۹ بر روی عبارات تمرکز کرده است. این یک منبع عالی برای شروع کار با عبارات، به عنوان آموزش برای مبتدیان است.

در این آموزش ۱۵ دقیقه ای، اندرو کرمر / Andrew Kremer، به بینندگان نشان می دهد که چگونه یک عبارت ساده ایجاد کنند، چگونه مقادیر را تغییر دهید، و نحوه تنظیم کنترل برای عبارات را بیان می کند. این آموزش، راه بدی برای شروع نیست.

عبارات در افتر افکت با School Of Motion

افتر افکت

مدرسه ی حرکت / School Of Motion، یکی دیگر از منابع عالی برای آموزش افتر افکت است. آن ها دوره های آموزش با کیفیتی را مانند Animation Bootcamp ارائه می دهند.

اما آن ها همچنین چندین آموزش رایگان دارند که یک منبع عالی برای کسب دانش افتر افکت هستند. یک مثال از این دسته، آموزش عبارات در افتر افکت Expressions After Effects 101 است. این آموزش برخی از ایده های مشابه مانند مثال Video Copilot در مورد نحوه ی ایجاد عبارت و تنظیم کنترل ها را نشان می دهد. اما دریافت اطلاعات از منابع دیگر، می تواند مفید باشد. و نمونه های مختلفی از عبارات، در اینجا استفاده می شود.

یادگیری عبارات افتر افکت با AE Enhancers: Forum Expressions

افتر افکت

AE Enhancers یک انجمن اختصاصی مربوط به هنر کار با موارد “خارج از جعبه / outside of the box ” در افتر افکت است. به عبارت دیگر، همه چیز در مورد عبارات، اسکریپت ها و preset های انیمیشن را در بر می گیرد. این چیز ها از آن مواردی است که به کاربران این قدرت را می دهد که به دنبال ایجاد انیمیشن های بهتر و پیشرفته تری بروند.

بخش عبارات در این سری از آموزش ها، در ۳ بخش به شرح زیر تقسیم می شود: مباحث عبارات، کتابخانه ی عبارات و آموزش های عبارات. برای کسانی که به تازگی شروع به کار با عبارات در افتر افکت می کنند، ما پیشنهاد می کنیم نگاهی به بخش آموزش های عبارات بیاندازند.

در حال حاضر حدود ۲۰ موضوع در بخش آموزش های عبارات وجود دارد که البته، همه آن ها برای مبتدیان نیستند. اما با وجود آن ها، شما می توانید برخی از موارد آموزشی عالی را برای شروع پیدا کنید؛ مانند: موضوع “موارد آسان برای کار با عبارات / Easy Things To Do With Expressions”. همان طور که در این زمینه، کمی پیشرفت می کنید، می توانید برخی از آموزش های دیگر را برای گسترش دانش خود بررسی کنید.

مبانی عبارات با ادوبی Adobe – Expression Basics

افتر افکت

در حالی که معلمان بزرگ بسیاری وجود دارند که دانش خود را در مورد افتر افکت و عبارات به اشتراک می گذارند، همیشه هوشمندانه است که به سراغ منابعی در حیطه ی آموزش های پایه بروید. ادوبی مجموعه ای از ابزار های یادگیری برای همه محصولات خود را مدیریت می کند، بنابراین بخش هایی نیز برای عبارات افتر افکت وجود دارد.

صفحه ی مربوط به مبانی عبارات در افتر افکت، شاید کمی طولانی و نوشتاری باشد، اما از همه ی انواع اطلاعات مربوط به عبارات افتر افکت، آموزش هایی منتشر می کند. آن ها کنترل های مختلف عبارات، نماد های کلیدی و اصول ویرایش را پوشش می دهند. اما تا حدودی به صورت عمقی، به زبان برنامه نویسیِ پشت عبارات و خطاهای رایج عبارات می پردازند. اگر در مورد یادگیری عبارات، جدی هستید، باید حتما این آموزش ها را بررسی کنید.

آموزش پیشنهادی برای شما که در آپدیت این دوره تمامی این مسایل رو بصورت تصویری توضیح دادیم :اکسپرشن های افترافکت | عبارت شرطی 

آموزش عبارات در اتر افکت با اسکریپت حرکت Motion Script

افتر افکت

Dan Ebbert از مدت ها پیش، در حال کار با عبارات و اسکریپت نویسی در افتر افکت بوده است، پیش از آن که بسیاری از شما بدانید مه اصلا افتر افکت چیست و چگونه کار می کند. او یک متخصص در این زمینه است. و همه ی دانش خود در زمینه ی افتر افکت را به صورت ترکیبی از اطلاعات در یک وب سایت به نام Motion Script جمع آوری کرده است.

این سایت حاوی اطلاعاتی فراوان از جمله Expressions Mastering است که به زبان اسکریپت نویسی عبارات است. البته از اینجا شروع نکنید، اما حتما بعد از این که اصول و نحوه ی کار کردن عبارات را فهمیدید و خواستید کمی عمیق تر اطلاعات کسب کنید، کمی ب روی این منبع مفید و عالی، وقت بگذارید.

عبارات در افتر افکت واقعا چیز ترسناکی نیستند. مطمئنا، آن ها تا حدودی ترسناک به نظر می رسند، اما جالب هم هستند. به طور جدی، همه ی چیزی که شما نیاز دارید تا بتوانید با عبارات افتر افکت کار کنید، کمی دانش پایه و منابعی مناسب برای زمانی است که می خواهید بیشتر بدانید. امیدواریم که منابع ذکر شده در این مقاله، به شما کمک کند تا از جهان عبارات افتر افکت بهره ببرید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا