وب

روش گذاشتن فیلم در آپارات به چه صورت و چه فایده‌ای برای شما دارد

در آپارات فیلم بگذارید

آپارات یکی از بهترین پلتفرم‌های ایرانی برای به اشتراک‌گذاری ویدئو است. شما می‌توانید انواعی از ویدئوهای آموزشی و سرگرمی با مضامین مختلف را در این سایت به اشتراک بگذارید و حتی از آن کسب درآمد کنید. آپارات سایتی مشابه با سایت یوتیوب البته با مخاطبین کمتر است که بیشتر، کاربران ایرانی را هدف گرفته و در واقع می‌توان به آن به چشم بازاری برای کسب و کارهای ایرانی نگاه کرد. به عنوان فردی که می‌خواهد از این پلتفرم استفاده کند، باید روش گذاشتن فیلم در آپارات را بدانید. خوشبختانه سایت آپارات روش بسیار آسانی برای درج فیلم درنظر گرفته است که در ادامه به طور کامل در مورد آن توضیح می‌دهیم.

روش گذاشتن فیلم در آپارات

ایجاد حساب کاربری در آپارات

روش گذاشتن فیلم در آپارات بسیار ساده است و در درجه‌ی اول شما باید یک حساب کاربری در این سایت ایجاد کنید. با ورود به سایت آپارات در بالا سمت چپ، گزینه‌ای به نام ورود و ثبت نام را می‌بینید. با کلیک بر آن صفحه‌ای مانند تصویر زیر برای شما باز می‌شود که شما را راهنمایی می‌کند چطور می‌توانید در سایت ثبت نام کنید یا اگر از قبل حساب کاربری دارید، چطور وارد سایت شوید.

روش گذاشتن فیلم در آپارات

با زدن گزینه‌ی ثبت نام، صفحه‌ی دیگری برای شما باز می‌شود که از طریق شماره تماس یا آدرس ایمیل می‌توانید در آن ثبت نام کنید. برای آن دسته از افرادی که حساب گوگل دارند، این امکان وجود دارد که با همان نام کاربری و پسورد، یک حساب کاربری در آپارات نیز داشته باشید. در نهایت وقتی حساب کاربری خود را ایجاد کردید می‌توانید نسبت به آپلود فایل‌های خود اقدام کنید.

در واقع این حساب کاربری برای شما یک کانال نیز محسوب می‌شود و می‌توانید بعد از یادگیری روش گذاشتن فیلم در آپارات، از همین مکان این کار را انجام دهید. همانطور که در تصویر زیر می‌بینید، بعد از ورود به حساب کاربری خود و با کلیک بر گزینه‌ی تنظیمات، می‌توانید اطلاعات مربوط به آنها را تغییر داده و اصلاح کنید.

روش گذاشتن فیلم در آپارات

روش گذاشتن فیلم در آپارات

روش گذاشتن فیلم در آپارات به زبانی کاملاً ساده در همین سایت توضیح داده شده است. برای این کار باید وارد حساب کاربری خود شوید. آنگاه در بخش داشبورد در بالا سمت راست گزینه‌ای به نام بارگذاری ویدئو می‌بینید که می‌توانید از طریق آن فایل خود را آپلود کنید. به جز این آپارات مانند سایت یوتیوب، گزینه‌ای برای ضبط تصاویر زنده نیز دارد که می‌توانید از آن هم در شرایط خاص خود استفاده کنید.‌

روش گذاشتن فیلم در آپارات

در نهایت بعد از اینکه آپلود به پایان رسید، باید نام فایل و دسته بندی آن را نیز انتخاب کرده و حتی برایش تگ‌های مناسب نیز قرار دهید. از همه مهم‌تر آپارات این امکان را در اختیارتان قرار می‌دهد که فایل مربوط به زیرنویس را نیز در همین بخش بارگذاری کنید. همچنین در این بخش می‌توانید تنظیم کنید که چه افرادی می‌توانند برای ویدئوی شما نظر بگذارند. روش گذاشتن فیلم در آپارات به همین سادگی است. اما بازدید خوردن آن اینطور نیست و به دلیل حجم بالای ویدئوهای موجود در این سایتی شما باید ویدئوهای خاصی بسازید که کاربر پسند باشند و دیده شوند و یا کاربران بخواهند عضو کانال شما شوند. اما چطور می‌توانید فیلم‌های مناسب و جذاب برای این سایت بسازید؟

بهترین نرم افزار ساخت انیمیشن

روش گذاشتن فیلم در آپارات که در بالا توضیح داده شد، مختص سبک خاصی از ویدئو نیست و شما می‌توانید انواعی از فیلم‌‌ها را در این سایت بارگذاری کنید. نکته‌ی مهم این است که باید بگردید و ببینید که چه فیلم‌هایی برای مخاطبین این سایت جذابتر است و می‌تواند ترافیک بیشتری برای کانال شما ایجاد کند.

روش گذاشتن فیلم در آپارات

طبق تحقیقاتی که انجام شده است مشخص شده که وجود انیمیشن و جلوه‌های ویژه در ویدئوها باعث می‌شود کاربران علاقه‌ی بیشتری به دیدن فیلم نشان دهند، به خصوص زمانی که این انیمیشن‌ها با افکت‌های جذاب و خوش آب و رنگ همراه باشند. با ساخت ویدئوهای انیمیشنی شما می‌توانید هر پیامی را که مد نظر دارید با استفاده از روش گذاشتن فیلم در آپارات به مخاطبین خود منتقل کنید.

اما شاید بعضی فکر کنند که ساخت انیمیشن از توانایی آنها خارج است حال آنکه چنین نیست. طیف وسیعی از نرم افزارهای ساخت انیمیشن وجود دارد که یادگیری آنها بسیار آسان است و امکان ساخت طیف وسیعی از ویدئوهای جذاب و دیدنی را برایتان میسر می‌سازد. برعکس تصور بسیار از افراد، یادگیری اغلب این نرم افزارها کار چندان دشواری نیست و شما می‌توانید به راحتی آنها را آَموزش ببینید. موضوع اصلی این است که بتوانید در این طیف گسترده، نرم افزار مناسب خود را انتخاب کنید.

یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت انیمیشن، نرم افزار افتر افکت است. در این نرم افزار طیف وسیعی از جلوه‌های ویژه‌ی آماده وجود دارد که شما می‌توانید به راحتی از آنها استفاده کنید. نرم افزار افتر افکت اگرچه یک نرم افزار بسیار حرفه‌ای انیمیشن سازی و موشن گرافی است، اما یادگیری آن بسیار ساده است و شما این شانس را دارید که با استفاده از یک آموزش درست، خیلی سریع به بخش‌های مختلف آن مسلط شده و کار با آنها را یاد بگیرید.

با سایت آموزش تک انیمیشن ساز شوید

اگر به دنبال جذب مخاطب هستید باید فعال باشید و همه‌ی تلاش خود را برای ساخت یک ویدئوی قوی و جذاب انجام دهید. اولین گام، آموزش یک نرم افزار قوی مانند نرم افزار افتر افکت است که دنیایی از امکانات را در این زمینه در اختیار شما قرار می‌دهد. ما در سایت آموزش تک یکی از جامع‌ترین بسته‌های آموزشی این نرم افزار با عنوان بسته‌ی آموزش صفر تا صد موشن گرافی را برای علاقه مندان ارائه داده‌ایم که به کمک آموزش‌های آن می‌توانند از ساده‌ترین تا پیچیده‌ترین نکات مربوط به این نرم افزار قدرتمند را در داخل خانه آموزش ببینند.

روش گذاشتن فیلم در آپارات اگرچه ساده است و می‌تواند برای تبلیغ و رونق کسب و کار شما بسیار مفید باشد، اما شیوه‌ی ارائه‌ی این فایل‌های ویدئویی نیز اهمیت بسیار زیادی دارد و شما برای دیده شدن باید متفاوت عمل کنید و بسته‌ی موشن گرافی ما این توانایی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا