وب

درج فیلم در یوتیوب | مزایا و نحوه‌ی آپلود فیلم در بزرگترین پلتفرم جهان

ساخت ویدئو برای یوتیوب

محتوای ویدئویی یکی از جذابترین روش‌های تولید محتواست و مشخص شده است که تاثیرگذاری بسیار زیادی دارد و بسیاری از افراد، آن را به سایر روش‌های تولید محتوا ترجیح می‌دهند. پلتفرم‌های داخلی و خارجی زیادی برای به اشتراک گذاری این ویدئوها وجود دارد اما معروفترین آنها، سایت یوتیوب است که میلیاردها بازدیدکننده در سراسر جهان دارد. مزایای زیادی برای درج فیلم در یوتیوب وجود دارد و حتی بسیاری از افراد از طریق قرار دادن ویدئوهای مختلف در این سایت کسب درآمد می‌کنند. در ادامه قصد داریم درمورد مزایای قرار دادن فیلم در این سایت و روش ساخت‌ بهترین فیلم‌ها برای آن، بیشتر توضیح دهیم.

درج فیلم در یوتیوب

مزایای درج فیلم در یوتیوب

یوتیوب یکی از بهترین پلتفرم‌های جهان برای قرار دادن انواعی از فایل‌های ویدئویی است. در واقع شما می‌توانید رسماً برای هر موضوعی ویدئوهای مناسبی را در این سایت پیدا کنید. با هر هدفی که از این پلتفرم استفاده ‌کنید، می‌تواند برایتان موثر باشد. از قرار دادن ویدئوهای آموزشی گرفته، تا ویدئوهای سرگرم کننده، خبری و به طور کلی هر موضوع دیگری. یوتیوبرهای زیادی در سراسر جهان هستند که از همین طریق توانسته‌اند درآمدهای چند میلیون دلاری داشته باشند. درج فیلم در یوتیوب می‌تواند:

  • باعث دیده شدن سایت شما و افزایش نرخ کلیک آن شود. اگر سایت شما یک سایت خدماتی یا فروش محصولات باشد، این به معنای افزایش درآمد و رونق کسب و کارتان است.
  • شما را به یک پلتفرم رایگان برای تبلیغ متصل کند.
  • برای بک لینک گرفتن استفاده شود و به دلیل مخاطبین بالای این سایت بسیار موثر است.
  • برای شما یک منبع درآمد محسوب شود. بسیاری از کانال‌های پرطرفدار در یوتیوب که ویدئوهای جذابی دارند و برای مخاطبین جالب هستند، برای عضویت از کاربران هزینه دریافت می‌کنند.

درج فیلم در یوتیوب

 

به طور کلی شما این شانس را دارید که با درج فیلم در یوتیوب دانش خود در هر زمینه‌ای را با دیگران به اشتراک بگذارید. این سایت یک فرصت بسیار موثر برای افرادی ایجاد کرده است که می‌‌خواهند به هر دلیلی دیده شوند.

روش‌ درج فیلم در یوتیوب

برای درج فیلم در یوتیوب ابتدا باید یک اکانت و یک کانال در این سایت بسازید. افرادی که یک اکانت گوگل دارند می‌توانند از همان به عنوان اکانت یوتیوب خود نیز استفاده کنند و در بخش Sign in با نام کاربری و پسورد جی میل خود وارد شوند.

با اکانت یوتیوب شما تنها می‌توانید فیلم‌های این سایت را ببینید اما اگر می‌خواهید نسبت به درج فیلم در یوتیوب اقدام کنید، باید یک کانال در این سایت بسازید. بعد از ساخت این کانال، در قسمت بالا سمت راست یک گزینه‌ی آپلود می‌بینید که به کمک همین گزینه به سادگی می‌توانید فیلم‌های مدنظر خود را بارگذاری  کنید.

درج فیلم در یوتیوب

گزینه‌ی Go live برای درج فیلم در یوتیوب، امکان پخش ویدئوهای زنده را برایتان میسر می‌سازد و از طریق آن می‌توانید از طریق وبکم یا دوربین گوشی، فیلم‌های مدنظر خود را به صورت آنلاین در این سایت قرار دهید. شما می‌توانید این فیلم را به روش‌های مختلف در سایتتان بارگذاری کنید:

  • به صورت عمومی که برای هرکسی قابل مشاهده است.
  • به صورت خصوصی و تنها برای کسانی که عضو کانالتان هستند.
  • به صورت زمانبندی شده ( یعنی تنظیم کنید که این ویدئو در زمانی خاص در سایت شما به صورت خودکار منتشر شود.)

حتی این ویدئو می‌تواند به صورت یک لینک برای بعضی افراد به صورت اختصاصی نیز ارسال شود. در زمان درج باید برای فایل خود نام، توضیحات و تگ‌های موردنظر را نیز درج کنید تا کمک کنید بیشتر دیده شود.

بهترین روش ساخت ویدئو برای یوتیوب

یوتیوب پلتفرمی برای به نمایش گذاشتن ویدئوهای مختلف است اما به دلیل تعداد بالای مخاطبین و تعداد بالای فایل‌های این سایت، رقابت بر سر آن بسیار شدید است و از این رو شما نمی‌توانید هر فیلمی را در آن آپلود کنید و انتظار مخاطبین چند میلیونی داشته باشید. بنابراین برای اثربخشی تلاشتان نیاز دارید که برای آن وقت بگذارید و فیلم‌های کاربرپسند تولید کنید. بسته به هدف شما از درج فیلم در یوتیوب، روش‌های مختلفی برای ساخت آنها وجود دارد. اما مشخص شده است که افراد به ویدئوهای انیمیشنی بیشتر واکنش نشان می‌دهند و برایشان جالبتراند.

نرم افزارهای مختلفی برای ساخت فیلم‌های انیمیشنی وجود دارد که هر کدام ویژگی‌ها و امکانات خاص خود را دارند. برای آنکه بتوانید از ویژگی‌هایی که این نرم افزار در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید، نیاز به آموزش دارید. یکی از بهترین نرم افزارهای ساخت ویدئوهای انیمیشنی، نرم افزار افتر افکت است که نه تنها امکانات و ویژگی‌های زیادی در اختیارتان قرار می‌دهد، بلکه تجربه‌ی کاربری خوبی هم دارد و کار با آن بسیار آسان است و شما می‌توانید به سرعت آن را یاد بگیرید.

درج فیلم در یوتیوب

افتر افکت یکی از پیشرفته‌ترین نرم افزارهای انیمیشن سازی است که امکان ساخت انیمیشن‌های بسیار و جذاب را برای شما فراهم می‌سازد. شما می‌توانید آن را به راحتی بر روی کامپیوتر خود نصب کنید و فیلم‌های بسیار جذابی برای درج در یوتیوب بسازید. از ویژگی‌های مهم این نرم افزار می‌توان به جلو‌های ویژه‌ی بسیار واقعی و زیبا و مجموعه‌ی کاملی از افکت‌‌های آماده اشاره کرد که آن را به یکی از حرفه‌ای‌ترین نرم افزارهای انیمیشن سازی در جهان تبدیل کرده است و بسیاری از کارتون‌های انیمیشنی در دنیا توسط آن ساخته شده‌اند. اما چطور می‌توانیم کار با افتر افکت را یاد بگیریم؟

با سایت آموزش تک، یک یوتیوبر واقعی شوید

اگر می‌خواهید یک یوتیوبر فعال شوید و درج فیلم در یوتیوب را به صورت روتین انجام دهید و از این راه کسب درآمد کنید، نیاز به یادگیری این نرم افزار دارید و می‌توانید از طریق آن در ساخت انواعی از فیلم‌ها خودکفا شوید. برای این کار ما در سایتمان بسته‌ی آموزش صفر تا صد موشن گرافی را به شما ارائه داده‌ایم که می‌توانید به کمک آن از ابتدایی‌ترین مطالب تا حرفه‌ای‌ترین بخش‌های این نرم افزار را آموزش ببینید. با خرید این بسته شما به گذراندن هیچ دوره‌ی دیگری نیازی ندارید و می‌توانید در منزل و با هر سرعتی که برای خودتان بهتر است آموزش ببینید و درصورتی که سوالی در حین کار برایتان پیش ‌آمد، آن را با کارشناسان مجموعه مطرح کرده و برطرف نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا