انیمیشن و سه بعدی

بهترین وب سایت های طراحی موشن گرافیک برای الگو برداری و الهام گرفتن

آیا نیاز دارید که برای طراحی موشن گرافیک از چیزی الهام بگیرید؟

آیا به الگو هایی برای آموزش موشن گرافیک نیاز دارید؟  در این مقاله ده وب سایت برتر معرفی می شود تا خلاقیت شما را بر انگیزد.

موشن گرافیک فقط افتر افکت و سینما ۴D نیست؛ بلکه الهام گرفتن از دیگران و الهام بخشیدن به دیگران است. در این جا، می خواهیم موتور های خلاقیت را با گردشی در ده وب سایت برتر، روشن کنیم؛ وب سایت هایی که در آن ها می توانید از موشن گرافیک ها الهام بگیرید. حتما مطمئن شوید که این وب سایت ها را نشانه گذاری یا در اصطلاح بوک مارک / bookmark کرده باشید و همواره آن ها را چک کنید.

  1. هنرِ عنوان / Art of the Title

موشن گرافیک

هنر عنوان یا Art of the Title، یک وب سایت سرپرستی است که بر هنر توالی عنوان برای فیلم ها و تلویزیون متمرکز است. هر یک از این توالی ها، یک کار فوق العاده از بهترین طراحان موشن گرافیک را نشان می دهد. بسیاری از پست های این سایت یک دسته بندی جامع از چگونگی کار تیم های طراحی در پروژه ها ارائه می دهد.

  1. کانال های ویمیو / Vimeo Channels

موشن گرافیک

Vimeo یک منبع باور نکردنی برای الهام گرفتن از موشن گرافیک است. در حقیقت، کانال Vimeo سرپرستیِ PremiumBeat، The Best Showreels & Demo Reels، بهترین reel ها را هم برای موشن گرافیک و هم برای فیلم ارائه می دهد. کانال های دیگری نیز برای بررسی و دنبال کردن وجود دارد که در این جا فقط نام چند کانال آورده می شود: Purely Motion Graphics، و کانال های استودیو مانند The Mill، Brand New School، Nice Type و Umeric.

  1. نقاشی / Mograph

موشن گرافیک

Mograph یک وب سایت / انجمن اختصاصی برای هنرمندان mograph است. این وب سایت، مکان بسیار خوبی برای پیدا کردن آموزش، پست های شغلی، و الهام گرفتن است، زیرا حرفه ای های این رشته، از سراسر جهان، reel ها و کار های اخیر خود را در این وب سایت ارسال می کنند. اگر می خواهید با دیگر هنرمندان mograph ارتباط برقرار کنید، این وب سایت یک مکان عالی برای شروع این کار است.

  1. از سمت شمال / From up North

موشن گرافیک

اگر یک طراح موشن گرافیک هستید، به احتمال خیلی زیاد، وب سایت From up North را از قبل می شناسید و باید آن را در مرورگرتان نشانه گذاری یا بوک مارک کرده باشید. این وب سایت برای مدت های طولانی، اغلب برای الهام بخشی موشن گرافیک، مورد استفاده ی قرار می گرفته است. در طول سال های متمادی، چندین گالری برای تایپوگرافی، لوگو، طراحی وب و حتی موشن گرافیک، به سایت اضافه شده است. با وجود ارائه ی الهام بخشی ها و الگو هایی از تمام نقاط جهان، احتمالا From up North بهترین سایت برای الهام بخشی برای mograph است.

  1. قالب های RocketStock

موشن گرافیک

تمپلیت ها یا قالب های افتر افکت یک روش عالی برای پیدا کردن نگرش ها و تکنیک های جدید است. RocketStock دارای یک سری گزینه های عالی از قالب های افتر افکت است. احتمال این که فقط با یک وب گردی سریع در کتابخانه ی RocketStock بتوانید الگو برداری مورد نیاز خود را انجام دهید خیلی زیاد است.

  1. Behance: ارائه ی موشن گرافیک

موشن گرافیک

Behance یک سایت فوق العاده برای هنرمندانی است که می خواهند خلاقیت خود را با دیگران به اشتراک بگذارند. ادوبی یک کار عالی انجام داده است که واقعا دسترسی Behance را در طول سال ها گسترش داده و اکنون بخش اختصاصی برای موشن گرافیک دارد. با وجود تعداد زیادی از هنرمندان با استعداد که کار خود را به نمایش می گذارند، پیدا نکردن الهام بخشی و الگوی مورد نظر برای طراحی موشن گرافیک ، چندان قابل قبول نخواهد بود.

  1. Abduzeedo

موشن گرافیک

هنگامی که سخن از طراحی موشن گرافیک به میان می آید، Abduzeedo یک وب سایت اختصاصی برای هر چیزی است که نقش یا اثری در الهام بخشی دارد. با وجود یک گالری پر از مجموعه های مختلف طراحی های موشن گرافیک، آموزش های سطح بالا و مصاحبه با حرفه ای های طراحی موشن گرافیک، Abduzeedo یک “بایدِ قطعی” برای هر طراحان موشن گرافیک است.

  1. شبکه ی الهام بخش / Inspiration Grid

موشن گرافیک

Inspiration Grid دقیقا همان چیزی است که فکر می کنید. Inspiration Grid در حقیقت وب سایتی است که یک شبکه ی عظیم از بهترین الهام بخشی ها را برای طراحی موشن گرافیک ارائه می دهد. درست مانند سایت های معرفی شده در بالا، این سایت نیز الهام بخشی های گوناگونی از انواع مختلف طراحی های ابتدایی دو بعدی تا ویدیو ها و موشن گرافیک ها، ارائه می دهد. این سایت برای هر طراح موشن گرافیک چیزی دارد، پس مطمئن شوید که این وب سایت را نیز بوک مارک کنید.

  1. Dribbble

موشن گرافیک

Dribbble الهام بخشی های خوبی برای همه طراحان ارائه می دهد. اگر چه طراحی گرافیک استاندارد، کمی بیشتر از موشن گرافیک در این سایت ارائه شده است، این سایت هنوز هم تصویر سازی های زیادی ارائه می دهد تا بتوانید از آن ها الهام بگیرید. به غیر از الهام بخشی، این سایت برای طراحان، علاوه بر به نمایش گذاشتن کارهایشان، راهی برای ارتباط فراهم می کند.

  1. جامعه CG / CG Society

موشن گرافیک

آیا می خواهید آخرین تکنیک ها و طراحی های بزرگ را برای جلوه های ویژه ی سه بعدی Hollywood ببینید؟ وب سایت CG Society وب سایتی برای این کار است. بیشتر نمونه هایی که در این جا پیدا می کنید، الهام هایی برای جلوه های بصری و انیمیشن سه بعدی حرفه ای است. همچنین می توانید از بخش انجمن های وب سایت، و در حقیقت از جامعه ی هنرمندان، دانش کسب کنید؛ و یا می توانید برخی از آموزش های خاص را بررسی کنید؛ این آموزش ها در مورد زیر و بم های انیمیشن سازیِ شخصیت های سه بعدی و توسعه جلوه های بصری است. به طور کلی این وب سایت یک منبع عالی است که باید در جعبه ابزار داشته باشید.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت

مطمئن باشید که همه ی این وب سایت ها را بوک مارک کنید، زیرا ممکن است برای دفعه ی بعدی که نیاز به وب سایتی برای الهام گرفتن داشتید، برای شما مفید باشد. اگر وب سایت مفید دیگری برای الهام گرفتن در مورد طراحی موشن گرافیک می شناسید که در این جا آورده نشده است، با ما در میان بگذارید.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا