انیمیشن و سه بعدی

بسته آموزش موشن گرافیک چیست و تهیه و یادگیری آن چه مزایای دارد؟

موشن گرافیک؛ راهی به سود درآمدزایی

در سالهای اخیر طراحی سایت، طراحی گرافیک و به ویژه موشن گرافیک زمینه اشتغال هزاران نفر را فراهم کرده است. بسته آموزش موشن گرافیک راهی عالی برای یادگیری این هنر و ورود به بازار کار است. هنری که به صورت دیجیتال بوده و با نیاز بازار کار امروزی تطبیق زیادی دارد. تعریف موشن گرافیک، مزایای استفاده از این بسته آموزشی، پیش نیازها و مواردی از این دست آن چیزی است که در این مطلب مورد بررسی قرار گرفته است.

موشن گرافیک چیست؟

موشن گرافیک یا گرافیک حرکتی به قطعه‌ای از انیمیشن یا فیلم دیجیتالی گفته می‌شود که در مخاطب ذهنیت حرکت یا چرخش را ایجاد می‌کند. از موشن گرافیک معمولاً در پروژه‌های مولتی مدیا یا همان چندرسانه‌ای استفاده می‌شود و گاهی صدا نیز قابل ترکیب است.

گرافیک‌های حرکتی با استفاده از  رسانه الکترونیکی نمایش داده می‌شود و امروزه این اصطلاح به طور واضح به کاربرد آن برای اهداف تجاری و استفاده در برنامه‌های ویدئویی مختلف، فیلم‌ها، تلویزیون و رسانه‌های تعاملی اشاره دارد. بسته آموزش موشن گرافیک راهی عالی برای یادگیری این هنر دیجیتالی است. فراموش نکنید که گرافیک متحرک راهی استثنایی برای برقراری ارتباط با بیننده به شمار می‌رود و هنگام تلفیق با موسیقی و صدا در انتقال موثر پیام موفق‌تر عمل خواهد کرد. با یادگیری موشن گرافیک شما بخشی اصلی از این هنر خواهید بود.

بسته آموزش موشن گرافیک مخصوص بازار کار

گروه آموزشی تک با توجه به تقاضای روزافزون جامعه، هنرجویان و بازارکار، راه را برای یادگیری این هنر دیجیتال هموارتر از قبل کرده است. در واقع دیگر نیازی نیست تا به دنبال یادگیری ابزارها و نرم‌افزارهای مختلف این کار در موسسات مختلف باشید. در این بسته از صفر تا صد موشن گرافیک به شما آموزش داده خواهد شد. در این پکیج که حاوی ۷۳ جلسه آموزشی است شما با سه مبحث و ابزار این کار آشنا خواهید شد که عبارتند از: بخش اول شامل؛ سواد بصری، ایلوستریتور و افترافکت و بخش دوم شامل؛ کارگردانی، قرارداد و برندینگ.

مبحث اول یعنی سواد بصری خود شامل سرفصل‌های مختلفی است که به صورت تئوری خواهد بود و در دو سرفصل دیگر شما وارد مرحله یادگیری عملی با استفاده از نرم افزارهای این کار خواهید شد. طرح مباحث عملی و علمی در کنار هم باعث شده تا هنرجو بتواند با استفاده از بسته آموزش موشن گرافیک فرصت عملی کردن آموخته‌های خود را داشته باشد.

در بخش دوم شما با مباحث کاربردی موشن گرافیک آشنا خواهید شد که شامل سناریونویسی، دکوپاژ و کارگردانی است. نقطه متمایز این بسته اما پرداختن به مبحث قرارداد و برندینگ است تا قدم‌های محکم‌تر و اصولی‌تری را برای ورود به بازار کار بردارید. در واقع این دوره تمرکز خود را به یادگیری صرف متمرکز نکرده است و در پی آن است تا هنرجو بلافاصله پس از آموختن تمام مباحث و پیاده کردن آنها با آگاهی کامل بتواند درآمدزایی مناسبی از این آموخته‌ها داشته باشد.

مزایای استفاده از بسته آموزشی موشن گرافیک

چنانچه قصد تهیه بسته آموزش موشن گرافیک از صفر تا صد ویژه بازار کار از مجموعه آموزشی تک را دارید، اما در تصمیم خود مردد هستید؛ بهتر است کمی با مزایای یادگیری این هنر آشنا شوید. این نکات مثبت عبارتند از:

امکان اشتغال بعد از یادگیری

خوشبختانه این روزها با توجه به اینکه فریلنسر بودن به عنوان یک شکل از اشتغال شناخته شده است شما با یادگیری به کمک بسته آموزش موشن گرافیک در هر شهری می‌توانید پروژه‌های مربوط به این کار را قبول کرده و نیازی نیست حتماً در شهر بزرگی باشید.

به روز بودن آموزش‌ها

تدریس و جلسات این دوره کاملاً منطبق با متدهای روز دنیا است و در صورت تغییر در مباحث این بسته نیز به روز خواهد شد. بنابراین شما از این مزیت بزرگ که همپای دانش به‌روز دنیا آموزش ببینید، بهره‌مند خواهید بود.

پشتیبانی همه جانبه

بسته آموزش موشن گرافیک فقط محدود به این نیست تا مباحثی را مطرح کرده و شما را به عنوان یک هنرجو به حال خود رها کند. شما با تهیه این بسته از خدمات پشتیبانی برخوردار خواهید شد. این پشتیبانی به صورت تلفنی، از طریق ارسال تیتک یا ارتباط در تلگرام و واتساپ برای شما در دسترس است. در کمترین زمان کارشناسان به مشکلات و سوالات شما رسیدگی خواهند داشت.

صرفه‌جویی در هزینه

هرکدام از مباحثی که در این بسته به آن پرداخته می‌شود، به صورت حضوری و در آموزشگاه‌ها به صورت یک دوره مجزا ارائه می‌شود. برای هر دوره نیز باید شما هزینه و زمان کافی صرف کنید. در صورتی با تهیه پکیج آموزشی مذکور همه این دوره‌ها را در کنار هم تجربه خواهید کرد و هزینه آن نیز مقرون به صرفه‌تر است.

بدون نیاز به پیش نیاز

اگر جزو آن دسته از افرادی هستید که فکر می‌کنید موشن گرافیک را دوست دارید اما پایه علمی و عملی کافی برای شروع یادگیری ندارید، بهتر است نگرانی خود را کنار بگذارید. با بسته آموزش موشن گرافیک مجموعه تک شما از پایه و بدون هیچ دانشی با مباحث این هنر دیجیتال به صورت پله به پله آشنا خواهید شد.

در نهایت هم بحث درآمدزایی آن است که بارها به آن اشاره کردیم. اگر در این مورد شک دارید کافیست تا نگاهی به رسانه‌های اجتماعی، فضای مجازی، تبلیغات و .. بیندازید تا ببینید که موشن گرافیک چه دایره استفاده گسترده‌ای دارد. بعد از گذراندن دوره در صورتی که نیاز به یادگیری ابزارهای دیگری نیز سینما فور دی، تری دی، ایلوستریتور، پریمیر و … داشته باشید، از طریق مجموعه تک بسته‌ها را به صورت جداگانه می‌توانید تهیه کنید.

سخن پایانی

در نهایت باید به این نکته اشاره کرد که در صورت نیاز به راهنمایی‌ بیشتر گروه پشتیبانی مجموعه آموزشی تک در خدمت شما عزیزان است تا در اسرع وقت به سوالات شما پیرامون خرید و نحوه استفاده از بسته آموزش موشن گرافیک پاسخ بدهد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا