وب

معرفی افزونه‌های خوب وردپرس | کاربرد افزونه‌ها چه هستند و کدام‌ها بهترین هستند

سیستمی‌آسان و پرتقاضا

در این مطلب قصد داریم به معرفی افزونه‌های خوب وردپرس بپردازیم. هماطور که می‌دانید وردپرس (Wordpress) یک سیستم مدیریت محتوای آنلاین است که عملا بدون افزونه‌ها یا همان (Plugin) پلاگین‌های خود هیچ کاربرد آنچنانی ندارد و اگر قرار بود وردپرس بدون هیچ افزونه‌ای ارائه شود، احتمالا شما تا الان حتی یک بار هم اسم آن را نمی‌شنیدید، چون شهرت کنونی را پیدا نمی‌کرد. رابط گرافیکی این سیستم مدیریت محتوا و سادگی کار با آن نیز از عوامل مهم دیگر شهرت وردپرس بوده‌اند.

بررسی افزونه‌های خوب وردپرس در آموزش تک

این سیستم با استفاده از پلاگین‌های روز افزونی که برایش نوشته می‌شود روز به روز رو به تکامل است. در اصل این افزونه‌ها هستند که این سیستم را دارای قدرت می‌کند و تقاضای استفاده از آن را بالا می‌برند. اگر شما هم مدیریت یک سایت وردپرس را بر عهده داشته باشید احتمالا بار‌ها با این مشکل برخورد کرده‌اید که نتوانستید افزونه مورد نظر خود را پیدا کنید یا شاید نتوانستید از افزونه‌های زیاد این سیستم یکی را انتخاب کنید در این مطلب ما افزونه‌های خوب وردپرس را معرفی می‌کنیم تا مورد استفاده شما عزیزان قرار بگیرد.

مانستر اینسایت (Monster insights)؛ یکی از افزونه‌های خوب وردپرس

یکی از واجبات اداره کردن یک سایت با هر پلتفرمی ‌اطلاع از درخواست‌های کاربران خود و علاقه‌مندی‌های آن‌ها است. دانستن اطلاعاتی حیاطی مانند کاربران در چه صفحاتی بیشتر می‌مانند یا بیشتر بر روی چه لینکی کلیک می‌کنند به مدیر یک سایت وردپرس در جهت بهینه سازی سایتش کمک کند و یکی از بهترین روش‌های رونق کسب و کارتان است.

مانستر اینسایت (Monster insights)؛ یکی از افزونه‌های خوب وردپرس | آموزش تک

با افزونه مانستر اینسایت (Monster insights) که بهترین نرم‌افزار تحت گوگل آنالیتیکس (Google Analytics) است، بدون شک یکی از افزونه‌های خوب وردپرس است که به شما این امکان را می‌دهد تا از سیستم ارزیابی قدرتمند گوگل استفاده کنید و با علایق و نظر‌های کاربران خود بیشتر آشنا شوید.

افزونه یوست سئو (Yoast SEO)، یکی دیگر از افزونه‌های خوب وردپرس

اگر قبلا مدیریت سایتی را بر عهده داشتی یا دارید حتما با مفهموم سئو (SEO یا Search Engine Optimization) آشنایی دارید. سئو در مفهوم لغوی به معنای بهینه سازی موتور جستجو است. حالا این به چه معناست؟

افزونه یوست سئو (Yoast SEO)، یکی دیگر از افزونه‌های خوب وردپرس | آموزش تک

این مفهوم و کا بر روی آن به شما کمک می‌کنند تا کاربران بیشتری را از طریق موتور‌های جستجو مانند گوگل به سایت خود جذب کنید. یک سری قوانین و چهار چوب در سئو تعریف شده اند که با رعایت آن شما می‌توانید رتبه بهتری را در جمع سایت‌هایی که در گوگل یا هر موتور جسنجوی دیگری هستند، داشته باشید و به اصطلاح سایت خود را سئو دوست یا سئوفرندلی کنید.

افزونه اکیزمت (Akismet)

یکی دیگر از افزونه‌های خوب وردپرس که برا جلوگیری از نظرات و دیدگاه‌های نامناسب و اسپم می‌باشد افزونه رایگان Akismet است. این پلاگین با بیش از ۵ میلیون نصب فعال از وب‌گاه شما در برابر محتوای مخرب و غیراخلاقی مراقبت می‌کند.

افزونه  Akismet به طور خودکار همه نظرات و دیدگاه‌ها را بررسی می‌کند و آن‌هایی که اسپم به نظر برسند را شناسایی و فیلتر می‌کنند.

افزونه ووکامرس (WooCommerce)

ووکامرس یکی از ضروری ترین افزونه‌های وردپرس است که با بیش از ۵ میلیون نصب فعال یکی از بهترین افزونه‌ها برای فروشگاه آنلاین و اینترنتی شما است. این افزونه که به صورت رایگان عرضه شده قابلیت‌های بسیار زیادی از جمله پیکربندی سفارش ها، امکان ویرایش و تغییر محصولات را در اختیارتان می‌گذارد.

بررسی افزونه‌های خوب وردپرس در آموزش تک

افزونه المنتور (Elementor Page Builder)

شخصی سازی و زیبا کردن وب‌سایت طبق نظر و دلخواه ما هر چه ساده تر بهتر. قبول دارید؟ این افزونه این امکان را برای شما فراهم می‌کند تا با حرکت موس ساده و کشیدن و رها کردن آیکون‌ها و قابلیت‌های موجود، گرافیک سایت خود را شخصی سازی کنید.

آشنایی با افزونه المنتور در آموزش تک

افزونه پرتی لینکز (Pretty Links)

این افزونه جالب و کاربردی به شما کمک می‌کند تا بتوانید پیوند‌های وابسته خود را به راحتی مدیریت کنید و حتی آن‌ها را به شکل دلخواه کوتاه کنید تا به راحتی در ذهن کاربران شما باقی بماند.

معرفی افزونه یوست سئو (Yoast SEO)، یکی دیگر از افزونه‌های خوب وردپرس در آموزش تک

افزونه Easy Social Share Buttons

افزونه Easy Social Share Buttons یک افزونه خوب وردپرس برای شماست تا بتوانید کابران را در وب‌گاهتان به شبکه‌های اجتماعی خود هدایت کنید و تعداد دنبال کنندگان و بازدید کنندگان از شبکه‌های اجتماعی خود را بالا ببرید.

آشنایی با افزونه یوست سئو (Yoast SEO)، یکی دیگر از افزونه‌های خوب وردپرس در آموزش تک

افزونه کانستنت کانتکت (Constant Contact)

افزونه کانستنت کانتکت نیز یکی از افزونه های خوب وردپرس و در عین حال یکی از روش‌های بازاریابی با سابقه در دیجیتال مارکتینگ و عرصه بازاریابی با ایمیل است، که همواره از موثرترین و قابل اعتماد ترین راه‌ها برای افزایش مشتری بوده است. این افزونه به شما کمک می‌کند تا با استفاده از لیست ایمیل مشترکین خود به آن‌ها ایمیل‌های مداوم ارسال کنید.

با آموزش تک، یک قدم از دیگران پیش باشید

افزونه‌های خوب وردپرس به قدری زیاد هستند که این امکان وجود نداشته تا در یک مقاله به آن‌ها رسیدگی شود و به همه اشاره شود؛ ولی با سایت ما همراه باشید تا در مقاله‌های بعدی بیشتر راجع به افزونه‌های مختلف برای شما عزیزان مطلب بگذاریم.

آموزش تک یک وب‌سایت آموزش آنلاین است که آموزش‌های ۰ تا ۱۰۰ با تنوع بسیار زیادی در زمینه برنامه‌نویسی و کامپیوتر را برای شما فراهم کرده است از جمله دوره آموزش ۰ تا ۱۰۰ وردپرس که با قیمت بسیار مناسب در این سایت ارائه شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا