وب

آموزش کامل کار با منوی رسانه در وردپرس

رسانه در وردپرس یکی از منو ها و بخش های بسیار کاربردی در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که ما در این مقاله قصد داریم به آموزش کامل این قسمت بپردازیم. پس در صورتی که شما از سیستم مدیریت محتوایی وردپرس بر روی سایت خود استفاده می کنید و می خواهید در مورد قسمت رسانه در وردپرس اطلاعات کافی در مورد استفاده و در مورد مباحث مهم آپلود انواع فایل ها و تصاویر و ویدئو و همچنین نحوه بارگذاری و اجرای آن فایل ها در سیستم مدیریت محتوای وردپرس انواع مختلف ویدیو و عکس و انواع داده های متنی و غیره اطلاعات کافی کسب کنید می‌توانید اطلاعات و نوشته های موجود در این مقاله را تا انتها مطالعه کرده و اطلاعات کافی در زمینه آموزش رسانه در وردپرس به دست آورید:

(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

معرفی بخش رسانه در وردپرس

رسانه در وردپرس یکی دیگر از بخش بسیار مهم و حساس در سیستم مدیریت محتوای وردپرس می باشد که این بخش شامل انواع مختلف فایل ها مانند فیلم، عکس، موزیک، صدا و انواع دیگر فایل های چند رسانه ای می باشد. اهمیت و حساسیت بخش رسانه در وردپرس از یک سمت به دلیل امنیت از جهت بهینه سازی و موضوع سئو می باشد.

در حالت کلی با استفاده از قسمت رسانه در وردپرس می توانید انواع مختلف فایل ها را بر روی هاست خود بارگذاری و آپلود نمایید البته در این زمینه یک سری محدودیت ها نیز وجود دارد. اولین محدودیتی که در قسمت رسانه در وردپرس و آپلود و بارگذاری انواع مختلف فایل ها کاربر و مدیر سایت با آن مواجه می‌شود فضای هاست و حجم فایل های آپلود می باشد که به منظور رفع این محدودیت و برای اینکه مدیر سایت بتواند مقدار و حجم بیشتری فایل بر روی هاست و سایت خود بارگذاری نماید می تواند به افزایش حجم آپلود و یا هاست خود اقدام نموده و از این طریق این محدودیت را به صورت تمام و کمال از بین ببرد.

البته گفتنی است که این محدودیت یعنی محدودیت حجم هاست و بخش رسانه در وردپرس چند رسانه‌ای نمی باشد و می تواند قسمت های دیگر مانند قالب ها و پوسترها و همچنین انواع مختلف پلاگین ها و افزونه های موجود در وردپرس را نیز تحت شعاع قرار دهد.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش طراحی سایت بدون کدنویسی

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش راه اندازی فروشگاه اینترنتی

tinyurl   is.gd   v.gd   v.ht   clck.ru

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا