وب

طراحی حرفه ای ترین قالب وردپرس

در حال بارگذاری...

حرفه ای ترین قالب ورد پرس

سلام

دوستان حتما تا اخر این ویدیو با ما باشید چون میخوام نکات بسیار مهمی رو در رابطه با ورد پرس بهتون بگم. یکی از سوالاتی که برای همه ی user های وردپرس پیش میاد اینه که چرا اکثر قالبهای ورد پرس سنگین هستند و سایت ما باهاشون کند میشن یا اینکه ما سایتمون رو با ورد پرس راه اندازی بکنیم سایتمون کند میشه میخوام توی این ویدیو به این سوال پاسخ بدم و ببینم چه جور قابلهایی تو وردپرس کاملا بهینه هستند و سرعت خیلی خوبی هم دارند.

( گه دنبال آموزشهای خیلی کامل تو این زمینه طراحی سایت هستید توصیه میشه به صفحه دوره آموزشی طراحی سایت هم یه نگاهی بندازید)
دوستان من توی پست قبلی چند تا افزونه رو برای افزایش سرعت وردپرس معرفی کردم که حتما پست قبلی رو ببینید.

الان توی لیستم میخوام یه چیزی رو بهتون نشون بدم.
من داشتم قالب تک‌استو رو برسی میکرد که خیلی جالب بود رتبه ای فوق‌العاده ای رو از سایت  Gtmetrix گرفته بدون اینکه از هیچ‌کدوم  از افزونه های افزایش سرعت استفاده کرده باشه.خیای جالبه بیاید باهم ببینیم.

ببینید دوستان این قالبه تک‌استور یک قالب کامل و حرفه ای مثلا صفحه ی محصولاتش رو اینجا می بینید کاملا یک قالب حرفه ای رو ما اینجا داریم یا مثلا صفحه ی آرشیو ، به این صورت،ما این قالب رو بصورت کامل اینجا داریم.

من اومدم چیکار کردم،اومد در سایت Gtmetrix این قالب رو تست کردم.

دوستان دقت بکنید چه رتبه هایی رو از سایت Gtmetrix گرفته page speed score 93% با رتبه ی A و yslow score 90% با رتبه ی A و fully loded time1.6sc و total page size 1.6gb دقت میکنید.

من اینجا به Gtmetrix هم گفتم که یک ویدیو هم برام بگیره از اینکه این قالب چطور بارگذاری شده دقت میکنید،اینم از ویدیوی که Gtmetrix گرفته از سرعت بارگذاری این قالب.دوستان اینجا رو دقت کنید اینجا توی Gtmetrix یک قسمت سیاه رنگی وجود داره،تا اینجا به صورت کامل قالب بارگذاری میشه دقت کنید تا این قسمت.

پس دوستان اگر دقت بکنید درtab وpage speed هم تمامی پارامترهاش بهینه هستش ،تمامی پارامترها به صورت کامل سبزرنگ هستن.

دوستان دقت کنید که این قالب از هیچ کدوم از افزونه های افزایش سرعتی استفاده نکرده.یعنی اگر این قالب بیاد از افزونه های افزایش سرعت استفاده کنه مطمئن باشید این fully loded time میاد زیر یک ثانیه در حالی که اینم یک قالب وردپرس هستش دیگه.پس چرا این قالب ورد پرس بدون اینکه از یک افزونه ی افزایش سرعت استفاده کرده باشه یک همچین سرعتی داره؟!!

دوستان دلیلش اینه،دوستان وقتی قالبهای وردپرسی به صورت اماده استفاده میکنید،این قالب وردپرسی به منظور استفاده در سایتهای خیلی متنوعی ایجاد شده یعنی مثلا احتمال داره کدهای خیلی زیادی داخلش وجود داشته باشه که برای یک سایت شرکتی یا سایت شخصی یا فروشگاهی این کدها نوشته شده باشند. و اگر شما ساییتون شخصیه اصلا نیازی به اون کدها نداشته باشین،یا مثلا یکسری افزونه ها داخلش وجود دارند که شما اصلا نیازی به اون افزونه ها نداشته باشین که همینا میان سرعت سایت شمارو میارن پایین دقت میکنید،یا حجم اون قالب رو میارن بالا.

اما قالبهای اختصاصی یعنی قالبی مثل تک استور این مشکلات رو ندارن.

چرا؟؟

چون به صورت اختصاصی طراحی شده یعنی مثلا ما اومدیم به صورت اختصاصی یه قالبی رو طراحی کردیم فقط برای یک فرد خاص مثلا فقط برای فروشگاهی کردن یک سایت،البته این قالب خودش میتونه به صورت سایت شخصی،شرکتی رو باهاش بیارین بالا اما کدهاش کاملا جمع وجوره و کد اضافی همراهش نیست،پس دوستان دقت بکنید یکی از تفاوتهای اختصاصی با قالبهای اماده دقیقا همین هستش،تثور نکید اگر بیاید یک قالب اختصاصی وردپرس رو طراحی بکنید بازم شما سرعتتون میاد پایین،نه همچین چیزی رو نداریم و شما سرعت فوق‌العاده ای رو تجربه خواهید کرد دقیقا مثل قالب تک استور.

دوستان ما قالب تک استور رو در دوره ی صفر تا صد طراحی سایت طراحی کردیم که به جرائت میتونم بگم که یکی از جامعترین و کاملترین دوره های طراحی سایت و طراحی قالب وردپرس در سطح وب هستش.

دوستان من توی لینک این دوره رو توی بایو قرار میدم و حتی برید این دوره رو ببینبد ،سرفصلهاش رو ببینید ، و نظرات هنرجویان رو حتما بخونید حتما ببینید که چطور هنرجویان این دوره ازش رضایت داشتن.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا