انیمیشن و سه بعدی

۱۰ قالب افتر افکت رایگان

قالب افتر افکت رایگان

مطمئنا قالب / Template های رایگان افتر افکت / After Effects توجه شما را هم جلب می کند. اگر در زمینه افتر افکت مبتدی هستید و یا قصد خرید قالب های افتر افکت را دارید، یا به تازگی در زمینه موشن گرافیک فعالیت می کنید، برای شروع، هیچ راه بهتری از استفاده ی قالب های رایگان افتر افکت ( آموزش موشن گرافیک ) وجود ندارد. قالب های افتر افکت نه تنها به شما این امکان را می دهند که انیمیشن های بسیار زیبا را به سرعت و در زمان کوتاهی ایجاد کنید بلکه می توانید دوستانتان را نیز تحت تاثیر قرار دهید، اما مهمتر از همه، این امکان برای شما فراهم می شود که با استفاده از کارِ هنرمندان ماهر افتر افکت، پروژه های خود را انجام دهید. باور نمی کنید؟ ادامه مقاله را دنبال کنید تا از دیدن زیبایی این قالب ها شگفت زده شوید.

در ادامه ی این مقاله، پیش نمایش ها و توضیحاتی برای ۱۰ قالب رایگان افتر افکت آورده شده است. امکان دانلود این فایل ها نیز وجود دارد، اما لازم است یک حساب کاربری رایگان ایجاد کنید. برای ثبت نام، از این لینک استفاده کنید.

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگو ۰۱ / Logo 01:

10 قالب افتر افکت رایگان

Logo 01 اولین قالب افتر افکت معرفی شده در این مقاله است که توسط Motion Array ساخته شده است. این قالب برای متحرک سازی لوگوی کسب و کار شما مناسب است و همچنین برای لحظات آغازین انیمیشن ویدیویی که در سایت های دیتابیس ویدیویی مانند Youtube و … آپلود می کنید نیز ایده ی خوبی است. این قالب افتر افکت با استفاده از Trapcode Special ساخته شده است، اما نگران نباشید؛ تمام پلاگین ها برای این قالب از پیش رندر شده اند. تنها کافی است که به آسانی، لوگوی خود را بر روی خط زمانی یا همان  timeline رها کنید و رندر بگیرید.

پیش نمایش قالب افتر افکت لوگو ۰۱

این قالب افتر افکت رایگان را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگانِ لوگو دیسک Logo Disc:

10 قالب افتر افکت رایگان

طی یک نظر سنجی، از کاربران افتر افکت و استفاده کنندگانِ قالب های افتر افکت، درخواست شد که نظر خود را در مورد یک قالب رایگان، که نیاز دارند ایجاد شود، بیان کنند و نتیجه ی این نظر سنجی، قالب لوگو دیسک بود. این لوگوی زیبا به طور کامل، البته، به غیر از عبور نور، در افتر افکت ایجاد شده است، مطمئنا انیمیشن بعدی لوگوی خود را با استفاده از این قالب افتر افکت، خواهید ساخت.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت لوگو دیسک را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگانِ لوگوی شکسته Shattered Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

قالب لوگوی شکسته یک قالب افتر افکت رایگان است که انتظارات شما را در هم می شکند!!! این قالب افتر افکت برای متحرک سازی لوگو عالی است. تمام ذرات و شعله ها بر روی آن رندر شده اند. و امکان افزودن لوگوی شما در آن وجود دارد، و حتی قسمتی برای قرار دادن شعار تجاری شما نیز وجود دارد.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت رایگانِ Shattered Logo را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگانِ تعطیلات مبارک Happy Holidays:

10 قالب افتر افکت رایگان

تعطیلات را با استفاده از این قالب افتر افکت رایگان، به دوستان و خانواده خود تبریک بگویید. نگران نباشید این قالب ها هیچ پلاگین شخص ثالثی نیاز ندارند و ویرایش آن ها بسیار آسان است. نگران متن ها هم نباشید، متن را نیز به دلخواه خود تغییر دهید، و لوگوی خود را بر روی خط زمانی / timeline اضافه کرده و رندر کنید.

پیش نمایش قالب

این قالب افتر افکت رایگان را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگوی زیبا Elegant Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

با استفاده از این قالب افتر افکت رایگان، شما می توانید یک انیمیشن لوگوی ساده و شیک برای نام تجاری خود ایجاد کنید. این قالب برای استفاده در بخش مقدمه ی کانال یوتیوب نیز مناسب است. به کار بردن این قالب افتر افکت بسیار آسان است و برای سفارشی کردن آن، تنها کافی است که لوگو و آدرس url و شعار تجاری خود را در قسمت مربوطه قرار دهید و تغییرات لازم را اعمال کنید.

پیش نمایش قالب

این قالب افتر افکت را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگوی کره ای Sphere Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

این قالب افتر افکت نیز نتیجه ی یک نظر سنجی است که از کاربران خواسته شده بود تا برای ایجاد یک قالب افتر افکت پیشنهاد دهند. قالب sphere، در سینما ۴D ایجاد شده است، اما از پیش رندر شده است، بنابراین برای استفاده از آن، نیازی به نرم افزار اضافی نیست. این قالب دارای قسمتی برای لوگو و همچنین قسمت هایی برای دو متن است تا بتوانید از سفارشی سازی انیمیشن لوگوی خود لذت ببرید.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت Sphere Logo را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگوی آتشین Fiery Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

هوا سرد به نظر می رسد!؟! قالب افتر افکت رایگان لوگوی آتشین Fiery Logo را امتحان کنید. این قالب افتر افکت برای روشن کردن لوگو و یا انیمیشن متن مناسب است. استفاده از این قالب افتر افکت، حتی برای افراد مبتدی در افترافکت نیز، فوق العاده آسان است. به سادگی و آسانی، لوگوی خود را بر روی جدول زمانی رها کرده و رندر کنید.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت لوگوی آتشین را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان دیوار رنگی Colorwall:

10 قالب افتر افکت رایگان

در این قالب افتر افکت، برای سفارشی کردن انیمیشن، امکان اضافه کردن یک تصویر و یا ویدیو، ۲ متن و یک لوگو برای شما فراهم شده است. این قالب افتر افکت، یک راه عالی برای ایجاد مقدمه ویدیویی است. و البته مانند قالب های پیشین، رایگان است.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت رایگان دیوار رنگی را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگوی جرقه ای! Sparks Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

جرقه ها پرواز می کنند! این قالب ساده ی افتر افکت برای ظاهر شدن لوگو، کاملا مناسب است، و بهتر از همه این که، تمام ذرات و شعله ها از پیش، رندر شده اند؛ بنابراین نیازی به پلاگین های شخص ثالث / third-party وجود ندارد. مثل همیشه، سفارشی کردن این قالب افتر افکت نیز بسیار آسان است.

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت رایگان Sparks Logo را از اینجا دانلود کنید

  1. قالب افتر افکت رایگان لوگو با رگه های نور Light Streak Logo:

10 قالب افتر افکت رایگان

در پایان، بهترین ها از هر دو جهان گرد هم می آیند!!! در این جا صحبت در مورد رنگین کمان و لیزر است. این قالب زیبای افتر افکت برای انیمیشن لوگو کاملا مناسب است. تمام ذرات و شعله ها بر روی آن رندر شده اند و از همه مهم تر این که، این قالب زیبای افتر افکت نیز رایگان است!

پیش نمایش قالب

قالب افتر افکت رایگان Light Streak Logo را از اینجا دانلود کنید

امیدواریم که از این قالب های رایگان افتر افکت لذت ببرید. اگر می خواهید در آینده از قالب های جدید مطلع شوید، حساب کاربری رایگان خود را ایجاد کنید. برای ثبت نام به لینک زیر بروید:

آموزش تک مرجع آموزش آنلاین

پیروز و سربلند باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا