انیمیشن و سه بعدی

۴۸ پریست افتر افکت رایگان که باید امتحان کنید

۴۸ پریست افتر افکت رایگان که باید امتحان کنید

یک پریست / Preset خوبِ افترافکت / After Effects مانند روح پروژه شما است. با استفاده از پریست های افتر افکت ( آموزش موشن گرافیک )، و با تلاش یا حتی دانشی بسیار اندک، می توانید یک انیمیشن زیبا ایجاد کنید. در تولید پروژه ها، پریست ها می توانند سبب صرفه جویی در زمان شوند.

اگر پیش تر نیز از پریست افتر افکت استفاده کرده اید، شما خوش شانس بوده اید و اگر تا به حال از پریست های افتر افکت استفاده نکرده اید، باز هم می توانید خوش شانس باشید. زیرا در ادامه این مقاله، ۴۸ پریست رایگان افتر افکت جمع آوری شده است که شما حتما باید آن ها را امتحان کنید. این پریست ها آن قدر عالی هستند که احتمالا شما را وادار می کنند که در دو روز متوالی، بدون این که بخوابید، و در هر ساعت یکی را امتحان کنید! البته این کار را توصیه نمی کنیم!

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت

پریست افتر افکت

پریست افتر افکت Outlast

Outlast یک بازی فوق العاده محبوب مربوط به چند سال پیش است. این بازی پر از صحنه های اکشن، جلوه های دید در شب بوده است. این پریست افتر افکت برای بازسازی این حالت دید در شب ساخته شده است که در بازی هایی مانند Outlast محبوب بوده است.

در حالی که پریست افتر افکت یک راه عالی برای ایجاد سریع یک دید در شب است، همچنین برای افکت های دیگر نیز عالی است. این پریست، یک طرح تک رنگ است و برای افکت vintage کار می کند. با کنترل رنگ، می توان انواع حالت های vintage مانند فوتیج / footage سیاه و سفید قدیمی یا سوبیا / sepia را به دست آورید.

بنابراین با استفاده از این پریست افترافکت می توانید آن را در بالای فوتیج قرار داده و رندر بگیرید. البته اگر تمایل و علاقه داشته باشید، انواع فراوانی از کنترل و ترفند ها برای این قبیل طراحی ها وجود دارد. کنترل های قابل برنامه ریزی شامل تغییر دهنده های رنگ، آستانه درخشندگی و شدت، تیز یا شارپ کردن و کنترل طراحی و بسیاری موارد دیگر وجود دارند.

در حالی که این پریست افترافکت برای انجام یک کار واقعا خوب است، اما در واقع این امکان را فراهم می کند که با کمی خلاقیت، بسیاری از طراحی ها و افکت ها را پیاده کنید انجام دهید.

آموزش ویدئویی

دانلود پریست افتر افکت Outlast

 

پریست افتر افکت سایه طولانی / LONG SHADOW

سایه طولانی در مدت زیادی، یک افکت محبوب برای موشن گرافیک سبک دو بعدی بوده است. این پریست افتر افکت، به مواردی مانند متن و لوگو ابعاد مختلفی را اضافه می کنند. اما، ایجاد افکت سایه طولانی می تواند کمی خسته کننده باشد.

به همین دلیل، یک پیش نمایش افتر افکت ایجاد کرده ایم و حتی آن را به صورت رایگان ارائه می دهیم.

استفاده از پریست افتر افکت سایه طولانی واقعا ساده است، و یک نتیجه بسیار عالی برای بسیاری از کاربرد های استایل “گرافیکی” ایجاد می کند. در این جا یک آموزش ویدئویی ایجاد کرده ایم تا به شما نشان دهد که چگونه از این پریست در محیط افتر افکت استفاده کنید.

آموزش ویدئویی

دانلود پریست افتر افکت سایه طولانی / LONG SHADOW

 

پریست افتر افکت اکسترود / Extrude After Effects Preset

پریست افتر افکت اکسترود یک پریست افتر افکت رایگان است و برخی ویژگی های آن مانند پریست سایه طولانی است، اما کمی متفاوت عمل می کند و می تواند نتایج مختلفی به دست آورد. این بستگی به شما دارد که استفاده از کدام یک را ترجیح می دهید، اما از آن جا که هر دوی آن ها رایگان و ساده هستند، باید هر دو را امتحان کنید.

با استفاده از آموزشی که برای این پریست افتر افکت ایجاد کرده ایم، اکنون به کار بردن آن بسیار ساده تر است.

آموزش ویدئویی

دانلود پریست افتر افکت EXTRUDE

 

۱۰ پریست افتر افکت متن Text Presets

یک پریست افتر افکت دوست شما است! متن روی صفحه نمایش می تواند بسیار خسته کننده و تکراری باشد اما فقط نیاز به یک انیمیشن کوچک دارید تا به آن روح و زندگی ببخشید. البته، استفاده از روش های مرسوم برای فرایند انیمیشن کردن متن، بسیار وقت گیر است.

به همین دلیل است که شما به این ۱۰ پریست افتر افکت کاملا رایگان نیاز دارید. با وجود این سری از پریست های افتر افکت، اسلایدها، جهش ها، حرکت ها و انواع روش های ابتکاری دیگری برای اعمال بر روی متن در اختیار دارید.

با دیدن یکی از این سری پریست افتر افکت برای متن که در این جا آماده شده است، خواهید دید که استفاده از آن ها واقعا ارزشش را دارد.

آموزش ویدئویی

دانلود ۱۰ پریست افتر افکت متن

 

۱۰ پریست افتر افکت متن دیگر!

این مجموعه دوم از پریست های افتر افکت کاملا رایگان برای به شما گزینه های بیشتری را ارائه می دهد تا بدانید چه کاری باید انجام دهید. مطمئنا می توانید راه های زیادی برای استفاده از آنها پیدا کنید.

در حالی که مجموعه قبلی شامل چندین فریبنده در انیمیشن ها بود، این مجموعه شامل پانچ کمی بیشتر می شود. برخی از انیمیشن های خیره کننده، بعضی از تصادفی های دیجیتال و کیفیت زیادی وجود دارد.

با وجود این دو سری از پریست های افتر افکت، شاید دیگر نیازی به پریست افتر افکت بیشتر از این برای متن نداشته باشید. پس بهتر است به پریست های افتر افکت دیگری بپردازیم.

آموزش ویدئویی

دانلود ۱۰ پریست افتر افکت متن دیگر

 

۱۰ پریست افتر افکت دیگر برای متن!

قطعا این یک شوخی نیست! در ادامه، ۱۰ پریست افتر افکت دیگر برای متن آورده شده است؛ زیرا اهمیت و مفید بودن آن ها برای همه آشکار است. و داشتن آن ها برای ارائه هر چه بهتر پروژه ها قطعا لازم و سودمند است.

در این گروه از پریست های افتر افکت متن، تاری یا blur یک کلمه کلیدی است. بسیاری از انیمیشن ها حول حرکت های ساده به سمت داخل و خارج / moves in and out و برخی از جلوه های تاری سنگین / heavy blur ساخته شده است. این پریست افتر افکت برای کار با انیمیشن های نوع لنز و هر چه با دوربین ارتباط دارد، عالی است و همچنین برای موضوعات جدی تر که نیاز به ظرافت بیشتری دارند، بسیار مناسب است.

همان طور که این مقاله عاشق پریست افتر افکت متنی است، پس از امتحان آن ها، کاربران نیز دوست دارند این سری پریست افتر افکت را داشته باشند. و با توجه به این که همه آن ها رایگان هستند، بنابراین هیچ دلیلی وجود ندارد که همه آن ها را همین حالا دانلود نکنید.

آموزش ویدئویی

دانلود ۱۰ پریست افتر افکت دیگر برای متن!

 

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت

 

۱۵ پریست افتر افکت رنگ

15 پریست افتر افکت رنگ

در این جا پریست های افترافکت متفاوتی معرفی می شود. و آن پریست افتر افکت رنگ است.

اصلاح رنگ و درجه بندی یکی از کارهای وقت گیر است. ایجاد دقیق تُن درست، مخصوصا در هنگام کار در افتر افکت، اگر متخصص نباشید می تواند بسیار سخت باشد.

به همین دلیل این ۱۵ پریست افتر افکت رنگ در این جا آماده شده است. به سادگی آن ها را بر روی فیلم یا فوتیج خود دروپ / drop کنید و بلافاصله یک “نگاه” یا look برای ویدیوی خود خواهید داشت. در حالی که بسیاری از این سری پریست های افتر افکت ممکن است دقیقا همان چیزی که نیاز دارید نباشد، نگرانی ندارد، شما می توانید آن ها را به گونه ای تغییر دهید که کاملا متناسب با طرح و محتوای پروژه باشد.

از این پریست افتر افکت رنگ به عنوان یک لایه پایه برای درجه بندی خود استفاده کنید. هنگامی که یکی از آن ها را نزدیک و متناسب به نیاز خود یافتید، با استفاده از بخش کنترل و تنظیمات آن، ظاهر مناسب را ایجاد کنید.

دانلود ۱۵ پریست افتر افکت رنگ

در این جا، تعداد زیادی پریست افتر افکت بسیار مفید آورده شده است. آن ها دانلود کنید و در پروژه های خود به کار ببرید و با تغییر آن ها، افکت هایی را که می خواهید، بر اساس نیاز و خلاقیت خود ایجاد کنید. اگر این سری پریست افترافکت مورد علاقه شما بود، برای کسب اطلاعات و آموزش های بیشتر در زمینه افتر افکت، یک حساب کاربری ایجاد کنید تا چیزی را از دست ندهید.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا