انیمیشن و سه بعدی

معرفی برترین پلاگین های افترافکت

می دانیم که افترافکت ( موشن گرافیک ) از دسته نرم افزارهای بسیار قوی برای جلوه های بصری و پویانمایی محسوب می شود. پلاگین های افترافکت به نوبه خود دارای کاربردهای مختلفی هستند که سبب شده است دسته بندی مخصوصی در خصوص پلاگین های افترافکت صورت پذیرد. به این ترتیب سبب می شود که طرحی عناصر سه بعدی و همینطور سیستم های گرافیکی ( آموزش موشن گرافیک ) بیشتر شود.

در واقع این پلاگین های افترافکت هستند که سبب می شود بتوانیم تا تمام وجود از پتانسیل نرم افزار افترافکت استفاده نماییم.

بهترین پلاگین های افترافکت

به طور کلی افزونه های زیادی با نرم افزار افترافکت کار می کنند که در لیست افزونه های شخص سوم قرار می گیرد و به نوبه خود سبب می شود که کیفیت کار نهایی ارتقا یابد. انواع پلاگین های افترافکت به خودی خود در هسته اصلی افترافکت وجود ندارد اما اضافه کردن آن سبب می شود که سرعت نرم افزار شما کم نشده و هیچ نوع تداخلی در این مسیر صورت نگیرد.

یکی از بهترین پلاگین های افترافکت Element 3D نام دارد. این پلاگین دارای قدرت بسیار زیادی است و به نوبه خود یک روی آسان برای استفاده از مدل های سه بعدی محسوب می شود. در واقع استفاده از این پلاگین افترافکت سبب می شود که مدل های سه بعدی به سادگی در پروژه ها وارد شود.

در نظر داشته باشید که این پلاگین از طریق درج خودکار توانسته در وضعیت مناسبی قرار بگیرد و اینطور که شواهد نشان می دهد، این سیستم به طور کلی برای ایجاد ذرات و همینطور پراکندگی زیر سطحی گزینه های خوبی محسوب می شود. برای سایه سازی های مدرن و همینطور انعکاس و محیط های چند وجهی دارای زمینه های مناسبی هستند. انیمیشن های ترکیبی در این زمینه به طور کلی در وضعیت نرمالی قرار دارد. کارت گرافیکی در این زمین  پر قدرت هستند و به نوبه  خود می توانند برای ساخت افکت های رعد و برقی بسیار خوب عمل نمایند.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع پلاگین پارتیکولار

پلاگین های افترافکت

مهم ترین پلاگین های افترافکت

پلاگین Twitch به شما این امکان را می دهد که بتوانید از افکت و جلوه های مختلفی استفاده کنید. در نظر داشته باشید که تغییرات در این مسیر به صورت خودکار صورت می گیرد در واقع در پروژه هایی که فضای خالی بسیار زیاد است سبب می شود که بتوانید فضاهای خالی را به درستی تکمیل نمایید. در نظر داشته باشید که پلاگین های افترافکت به نوبه خود در وضعیت مقرون به صرفه و ساده قرار دارند و سبب می شود که اضافه شدن به محیط های پروژه به طور دقیق تری صورت بگیرد. در پلاگین twitch ابزارهای شش اپراتوری وجود دارد و سبب می شود که بتوانید میزان تاری و شفافیت و رنگ و روشنایی به میزان قابل قبولی صورت پذیرد. در نظر داشته باشید که پلاگین های افترافکت در زمینه های ویرایش می توانند به خوبی عمل نمایند. حالت محو شدگی و بلور در این پلاگین به طور دقیق فراهم شده است. شما می توانید با این پلاگین اسلایدسازی به صورتی انجام می شود که می توانید در بخش های مختلف از یک نسخه انجام شده استفاده نمایید.

در پلاگین twitch به طور کلی ۲۵ افکت آماده وجود دارد و ده جلوه صوتی در این مسیر وجود دارد که سبب می شود جلوه سازی بهتر شود.

پلاگین plexus3 بهترین گزینه برای طراحی بر اساس نقاط و خطوط هستند و محیط کاری در این پلاگین به طور کلی به دو بخش تقسیم شده است. در واقع ساختار درختی برای کار با اشیا در این فضا به طور دقیق صورت می گیرد و سبب می شود که مدیریت چند عنصر برای هر لایه به طور دقیق صورت بگیرد. این پنل دارای شرایطی است که سبب می شود جابجایی عناصر به درستی صورت بگیرد و کار کردن با اشیای مختلف را به طور دقیق فراهم می شود. در نظر داشته باشید که بهبود کیفیت طرح های خطوط از دسته مسائلی محسوب می شود که می توان شرایط طراحی را آسانتر نماید.

 کاربردی ترین پلاگین های افترافکت

در صورتی که فرصت شما برای طراحی گرافیکی واسط کاربردی کمتر است باید سعی کنید بسیار کارآمد عمل نمایید. در نظر داشته باشید که به طور کلی طراحی گرافیکی صورت گرفته برای پلاگین های PQ به صورتی عمل می کنند نیازی به زمان زیادی برای اجرا نداشته و شما می توانید موقعیت شناسی مناسب تری انجام دهید. در واقع پلاگین های موجود در این مسیر سبب می شود که اشیا گرافیکی متحرک به صورتی فراهم شود که نتیجه صحیحی فراهم شود.

کامپوننت های پیش فرض برای این پلاگین های افترافکت به طور دقیق دارای سرعت چند برابری می باشد و سبب می شود که طراحی واسط کاربری به طور دقیقی صورت بگیرد. در این پلاگین کامپوننت ها دارای وضعیت آماده ای هستند و سبب می شود که طرح مورد نظر به طور کلی به سبک دلخواهی فراهم شود.

پلاگین Motion نسخه ۲ از دیگر پلاگین هایی است که دارای محیط کاری بزرگ است. این پلاگین ها در ابعاد کوچکی نیز طراحی شده اند و به طور کلی دارای اجزای دسته بندی شده ای هستند. لایه های نال سلسله مراتب در این زمینه به صورتی هستند که می توانید نقطه های تقارن در هر لایه شکل را به طور دقیق فراهم سازید.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت

پلاگین های افترافکت

نتیجه گیری

پلاگین های افترافکت هر یک دارای مشخصه های خاصی هستند و این مشخصه ها سبب می شود که دسترسی به لایه های مختلف پلاگین به طور دقیق صورت فراهم شود. در نظر داشته باشید که کار با پلاگین های مختلف نیاز به دقت و ممارست خاصی دارد و باید سعی کنید در این مسیر سخت کوش باشید. پلاگین ها آمده اند تا دسترسی به بخش های مختلف افترافکت آسانتر شود و به نوعی در این مسیر وضعیت پروژه های موجود سریعتر به نتیجه برسد. به شما پیشنهاد می کنید که در ابتدا ویژگی های پلاگین های افترافکت را بررسی کرده و سبب در صورتی که گزینه ای با شرایط و محیط پروژه شما سازگارتر بود آن را انتخاب نمایید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا