وب

۱۰ کاری که مهندسان جاوا اسکریپت باید در ابتدای هر سال انجام دهند

جاوا اسکریپت JavaScript یکی از زبان های برنامه نویسی پیشرو در سال گذشته بوده است و انتظار میرود که موقعیت خود را در سال جدید نیز حفظ کند. غالب بودن جاوا اسکریپت، بسیاری از برنامه نویسان را تشویق کرده است که بر روی این زبان برنامه نویسی تمرکز کنند و در آن تخصص کسب کنند، و عنوان “مهندسان جاوا اسکریپت” را به دست آورند.(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

اکو سیستم جاوا اسکریپت کلید رشد آن است. چارچوب های جدید، کتابخانه ها و ابزارها به طور دائم توسط توسعه دهندگانی در سراسر جهان منتشر می شوند و با گذشت زمان همچنان بهتر از قبل می شوند. این شرایط به مهندسان جاوا اسکریپت فرصتی برای پژوهش در این زمینه می دهد.

به هر حال، مهندسان جاوا اسکریپت به طور کلی دوست دارند در سال جدید کارهای زیادی انجام دهند. همه ما می دانیم که هر سال، فرصت های جدیدی را به ارمغان می آورد و مهندسان جاوا اسکریپت، بر این نکته تمرکز می کنند. در این مقاله، ۱۰ مورد را که مهندسان جاوا اسکریپت باید در ابتدای هر سال انجام دهند، مرور می کنیم.

مهندسان جاوا اسکریپت

۱۰ چیزی که مهندسان جاوا اسکریپت باید در ابتدای هر سال انجام دهند:

جاوا اسکریپت را عمیق تر یاد بگیرید

یادگیری جاوا اسکریپت در حد سطحی، آسان است، اما بسیاری از ویژگی های جاوا اسکریپت در سطح عمقی تری انجام می شود. این موارد است که JavaScript را بسیار هیجان انگیز می کند و می تواند به مهندسان کمک بسیار زیادی بکند. با جاوا اسکریپت می توانید تقریبا هر چیزی را، از جمله توسعه سرور، انجام دهید. برای این که یک توسعه دهنده خوبِ جاوا اسکریپت باشید، باید دائما دانش جاوا اسکریپت خود را ارتقا دهید.

صفحه یادگیری جاوا اسکریپت
صفحه یادگیری جاوا اسکریپت

چارچوب و کتابخانه های جدید جاوا اسکریپت را یاد بگیرید

جاوا اسکریپت در زمینه چارچوب ها / frameworks و کتابخانه ها، غنی است. تعداد زیادی چارچوب وجود دارد که می توانید در پروژه های خود استفاده کنید. کلید این کار، این است که بدانید کدام یک را یاد بگیرید و اطمینان پیدا کنید که به طور منظم از آن استفاده کنید. مهندسان جاوا اسکریپت می دانند که باید چارچوب های جدید را یاد بگیرند تا بتوانند نیاز های بازار را بر آورده کنند. به همین دلیل است که در ابتدای سال جدید تمایل دارند که چارچوب های جدیدی را یاد بگیرند.

پخش / Broadcasting پروژه های جاوا اسکریپت

Broadcasting روند رو به رشدی در میان مهندسان است و مهندسان جاوا اسکریپت باید از آن کاملا استفاده کنند تا اطمینان حاصل کنند که پروژه هایشان به اندازه کافی قابل مشاهده هستند. در سال نو، مهندسان جاوا اسکریپت، شروع به پخش پروژه های خود می کنند. شما نیز باید پروژه خود را پخش کنید و از Broadcasting نیز نهایت استفاده را ببرید.

یک وبلاگ شخصی جاوا اسکریپت ایجاد کنید یا اگر وبلاگی دارید، آن را بهبود ببخشید

یک وبلاگ شخصی، یکی از راه های نشان دادن و ابراز خود در جهان است. اگر در JavaScript وبلاگی ندارید، اکنون زمان مناسبی برای ایجاد یک وبلاگ شخصی با استفاده از جاوا اسکریپت است. از سوی دیگر، اگر شما در حال حاضر یک وبلاگ شخصی دارید، هم اکنون می توانید ویژگی هایی را اضافه کنید که عملکرد آن را بهبود ببخشد. همچنین می توانید با استفاده از چارچوب های front end جاوا اسکریپت، UI را نیز بهبود ببخشید.

مانند دیگر مهندسان جاوا اسکریپت، در وبلاگ خود، درباره جاوا اسکریپت بنویسید

جاوا اسکریپت پر از نکات و ترفندها است. شما می توانید با نوشتن آموزش های مفصل، و مقالات مبتنی بر اطلاعات درباره جاوا اسکریپت به دیگران کمک کنید. می توانید مقاله خود را نیز در وبلاگ یا وب سایت های معتبر منتشر کنید تا حضور آنلاین خود را بهبود ببخشید. بدون ترس، نظر خود را در موضوع های مختلف جاوا اسکریپت به اشتراک بگذارید. در نهایت، یادگیری و دانش خود و دیگران را بهبود می بخشید.

مشارکت مهندسان جاوا اسکریپت در پروژه های متن باز / OpenSource

شرکت در پروژه های جاوا اسکریپت چیزی است که شما را به یک مهندس عالی تبدیل می کند. اکنون وقت آن رسیده است تا پروژه های بیشتری را بردارید و مهارت های نینجای جاوا اسکریپت / JavaScript ninja skills خود را نشان دهید.

مهندسان جاوا اسکریپت

به عنوان یکی از مهندسان جاوا اسکریپت، یک چارچوب جاوا اسکریپت بسازید

ایجاد یک چارچوب جاوا اسکریپت می تواند کمی جاه طلبی باشد. با این حال، اگر شما از مهارت های جاوا اسکریپت خود اطمینان دارید و می دانید که چه کاری باید انجام دهید، زمان خوبی برای ایجاد یک چارچوب جاوا اسکریپت است که در حال حاضر فکر می کنید جای آن در بازار جاوا اسکریپت خالی است. فقط اطمینان حاصل کنید که ارزش افزودن به جامعه را دارد و یک چارچوب اضافی که برای هیچ کس مفید نخواهد بود، ایجاد نکنید.

به زبان برنامه نویسی دیگری وارد شوید و مهارت های خود را بهبود دهید

سال نو یک زمان عالی برای یادگیری یک زبان برنامه نویسی جدید و بهبود مهارت های خود است. بازار پویا است و نیاز به ارتقاء مهارت های مداوم دارد. بنابراین، چرا یک زبان برنامه نویسی را که تا به حال به فکر یادگیری آن بوده اید، حالا یاد نگیرید؟

آموزش جاوا اسکریپت به دیگران

به اشتراک گذاری دانش می تواند یکی از مهم ترین مواردی باشد که می توانید انجام دهید. مهندسان جاوا اسکریپت باید به جامعه کمک کنند. می توانید جاوا اسکریپت را در اوقات فراغت خود در دنیای واقعی یا مجازی با اتصال آنلاین از طریق LiveEdu تدریس کنید. جهان همیشه می تواند از مهندسان جاوا اسکریپت بیشتر استفاده کند.

به عنوان یکی از مهندسان جاوا اسکریپت، یک دوره JavaScript برای مبتدیان ایجاد کنید

چارچوب جدید یا کتابخانه ای را آموخته اید و می خواهید دانش خود را به اشتراک بگذارید؟ یک دوره برای مبتدیان ایجاد کنید و آن را در LiveEdu یا هر رسانه دیگری که با آن راحت هستید آپلود کنید.

دوربین را دوست ندارید؟ چرا درس را کامل نمی نویسید و آن را در قالب یک PDF به اشتراک نمی گذارید؟ هر روشی که برایتان راحت تر است، همان روش را انجام دهید.

نتیجه گیری

ما انسان ها، خوش بین هستیم و همیشه شروع های جدید را دوست داریم و سال نو، فرصت جدیدی را فراهم می کند. لیست بالا می تواند توسط همه مهندسان جاوا اسکریپت مورد استفاده قرار گیرد تا سال نو را کار آمد تر، معنی دار تر و شگفت انگیز تر کنند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا