انیمیشن و سه بعدی

مشق بَصَری

در حال بارگذاری...

میخوام بهتون بگم که مشق بصری چیه و چقدر توی کارمون مهمه

سلام

دوستان دوران ابتدایی رو یادتون میاد که ما هرشب هرشب مشق می‌نوشتیم و فردا تحویل معلم می دادیم که مشقمون رو ببینه که چطوری می‌نوشتیم و بهمون نمره بده ،هر چند الان نمره هم نیست،حالا این مشق رو رو هوا نمی دادن یعنی نمی‌گفتند که اولین روز یه چیزی یاد گرفته برو بنویس ،اینطوری نبود ،اول الفبا رو بهت یاد میدادن بعد میگفتن هر شب از روی این بنویس.( اگه دنبال حرفه ای شدن تو موشن گرافیک هستید پیشنهاد میکنم صفحه آموزش موشن گرافیک رو ببینید )

حالا ما توی بحث دیزاین یا چیزی که مرتبط بشه به دیدن،یعنی یکی از پارامترهاش دیدن باشه بحث بصری باشه این مشق بصری رو داریم.

مشق بصری به این صورته که تو میای توی بحث خودت توی حوضه ی خودت،کارهایی که انجام شده از ظر رنگ از نظر ایده از نظر انیمیت از هر نظری که دوست داری و تکمیله م یای نگاهش میکنی و تجزیه و تحلیل میکنی،که به این میگن مشق بصری.

حالا یه زمان خاصی از روز یا در طول هفته میای این مشق رو ب ای خودت در نظر میگیری.

حالا برای رسیدن به یک تجزیه و تحلیل خوب از مشقهای بصری باید دوتا پارامتر رو یاد بگیری،که یکی مبانی اولیه ست یعنی الفبای اون رشته ست و دومی که تجزیه و تحلیل بکنی.

اگر الفبا رو هم بلد نباشی چند نمونه تجزیه و تحلیل رو نبینی یعنی کسی بهت نگه که اینجا از این مبانی استفاده کرده از این حرکت و این قانون استفاده کرده،سخته که خودت اول کار بیای تجزیه و تحلیل کنی.

ابتدای امر از کسی که الفبای این رشته رو یاد میگیری باید تجزیه و تحلیل کارهای دیگه رو هم یاد بگیری،بغل دستش بشینی یا توی ویدیوها ببینی که چطوری تجزیه و تحلیل می کنند از چه قوانینی میگه از چه الفبایی میگه توی این مار و بعد خودت یاد بگیری که تجزیه و تحلیل کنی کارها رو،وقتی تونستی که خیلی خوب تجزیه و تحلیل بکنی و یاد گرفتی به تفکر بصری می‌رسی،وقتی که به تفکر بصری برسی میتونی که خیلی  خیلی خوب ایده بدی و ایده هاتم  خیلی زود با استفاده از اون الفبا و اون مهارتهایی که پیدا کردی میتونی که پیاده سازی کنی.

پس نکته اینکه.،

بچه هایی که میگن ما ایده نداریم ،من نمیتونم پیاده سازی کنم ،من نمی دونم چطور مارو شروع کنم و چطور آخرش رو ببندم اینا همش برمیگرده به مشق بصری یعنی مشقی برای خودت تعیین نکردی ،تغذیه چشمی برای خودت تعیین نکردی ،کار خوبی ندیدی و تجزیه و تحلیل نکردی به همین خاطره که ایده ی خوبی به سراغت نمیاد.

حتما حتما آموزش هایی رو تهیه کنید که مبانی اون حوزه رو بیاد یادت بده و از همه مهمتر تجزیه و تحلیل رو بیاد یادتون بدها

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا