طراحی و گرافیک

درج موشن گرافی در آپارات | آشنایی با مزایای این روش تبلیغاتی و نکات مهم آن

آپارات، بستری مناسب برای تبلیغات

امروزه روش‌های بسیار زیادی برای تبلیغات آنلاین وجود دارد اما باید به این نکته دقت داشته باشید که هر یک از این روش‌ها، دارای نکات و ویژگی‌های خاص خود هستند که باید هر یک از آن‌ها در نظر داشته باشید. بازاریابی با استفاده از موشن گرافی، یکی از جدیدترین و محبوب‌ترین روش‌ها برای تبلیغات است. اما در صورتی که بخواهید از این روش استفاده کنید، باید بستری مناسب برای انتشار آن پیدا کنید تا بتوانید از تمامی مزایای آن استفاده کنید. آپارات در سالیان اخیر به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های انتشار ویدیو تبدیل شده است و توانست جایگاه خوبی را در ایران به دست بیاورد. در ادامه قصد داریم نکات مهم درج موشن گرافی در آپارات را بررسی کنیم.

آشنایی با نکات مهم برای درج موشن گرافی در آپارات در آموزش تک

چرا باید روی درج موشن گرافی در آپارات سرمایه‌گذاری کنید؟

در سالیان اخیر، یکی از اصلی‌ترین روش‌های بازاریابی ویدیویی در اینترنت، موشن گرافی است، همچنین روز به روز به تعدا مشاغلی که از استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال استفاده می‌کنند، افزوده می‎شود. این امر می‌تواند بر اهمیت موشن گرافی نیز بیافزاید. طبق آمارهای به دست آمده، ۶۹ درصد از کل حجم ترافیک اینترنت در سال ۲۰۱۷، توسط ویدیوها صورت گرفته و در سال ۲۰۱۹ نیز این رقم به ۸۰ درصد رسیده است. پس در دنیای امروز تبلیغات و درج موشن گرافی در آپارات می‌تواند جوابگو باشد.

در واقع ویدیو به عنوان جهت اصلی در بازاریابی اینترنتی است  و همانطور که واضح است، تعداد مشاغل مورد استفاده در استراتژی‌های بازاریابی دیجیتال خود رقم کمی نیست. طبق آمارهای به دست آمده، ویدیوهای موشن گرافی تاثیر بسیار بیشتری بر روی مخاطبین دارد و می‌تواند به خوبی آن‌ها را درگیر کند.

چرا باید بر روی درج موشن گرافی در آپارات سرمایه گذاری کرد؟ | آموزش تک

مزایای درج موشن گرافی در آپارات

همانطور که بیان شد، موشن گرافی، محبوبیت زیادی در بازار ایران و جهان دارد و دلیل اصلی‌ آن نیز مزایای بسیار زیاد موشن گرافی است. در ادامه اصلی‌ترین مزایای درج موشن گرافی در آپارات را بررسی می‌کنیم.

  • یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال مطالب پیچیده به روشی قابل فهم، استفاده از موشن گرافی است. با استفاده از این روش، می‌تواند ایده‌های پیچیده را برای مشتریان خود ساده کنید و آن‌ها به صورت قابل فهم و در مدت زمان بسیار کم، به مخاطبین خود ارائه دهید
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از موشن گرافی برای تبلیغات، این است که این ویدیوها می‌توانند به خوبی بینندگان را درگیر کنند. طبق نظرسنجی مشخص شده، ویدیوهای زیر دو دقیقه می‌توانند تاثیر بسیار زیادی بر روی مخاطب داشته باشند و در زمان بسیار کنی آن‌ها را درگیر کنند
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از موشن گرافی، امکان به اشتراک‌گذاری در سرویس‌های مختلف است. به عنوان مثال، شما می‌توانید این ویدیوها را در آپارات درج کنید و از تمامی مزایای آن بهره‌مند شوید
  • یکی دیگر از مزایای استفاده از موشن گرافی، امکان برقراری ارتباط عاطفی با بینندگان است. موشن گرافی می‌تواند با وارد کردن تخیل و سرگرمی، این ارتباط را افزایش دهد. حتی ارائه آمارها و اعداد در قالب یک داستان جذاب، می‌توانند بیننده را جذب کند و این یک فرصت بسیار عالی برای کسب و کارهایی است که می‌خواهند با مشتریان خود ارتباط برقرار کنند
  • یکی دیگر از مزایای اصلی درج موشن گرافی در آپارات و یا سرویس‌های دیگر، کال تو اکشن بودن موشن گرافی است. به عبارتی، با استفاده از این ویدیوها، شما می‌توانید مخاطبان را دعوت به انجام عملی کنید

مزایای استفاده از موشن گرافی در آموزش تک

نکات مهم برای درج موشن گرافی در آپارات

شاید خیلی از افراد فکر کنند که موشن گرافی و یا تمامی تبلیغات ویدیویی، تنها برای تلویزیون و یا اینستاگرام است. اما اگر شما هم می‌خواهید وارد این عرصه شوید، باید بدانید که یکی از ویژگی‌های موشن گرافی امکان به اشتراک گذاشتن آن در سرویس‌های مختلف مانند آپارات است. در این سرویس‌ها شما می‌توانید بازده کسب و کار خود را افزایش دهید و به راحتی درآمد بیشتری داشته باشید. البته برای این امر باید نکاتی را نیز در نظر داشته باشید که در ادامه قصد داریم آن‌ها را بررسی کنیم.

محتوا و سناریو

این که شما در چه فضایی اقدام به تبلیغ می‌کنید، اهمیت زیادی ندارد اما این که نوع سناریو و محتوای شما چیست، می‌تواند بسیار مهم باشد. ممکن است شما هزینه‌های زیادی را برای تبلیغات در نظر بگیرید اما باید بدانید که در صورتی که محتوای شما مناسب نباشد و نتواند تاثیر مورد نیاز را بر روی مخاطب بگذارد، مطمئنا هزینه‌هایی که کرده‌اید به هدر خواهند رفت.

دقت داشته باشید که محتوای موشن گرافی به هیچ عنوان نباید کپی باشد. این نکته را در نظر داشته باشید که الگو برداری مسئله‌ای کاملا متفاوت است و در صورتی که محتوا و یا حتی سناریوی شما کپی باشد، مطمئنا نتیجه لازم را نخواهید برد.

کاراکترها

اگر می‌خواهید اقدام به تولید و درج موشن گرافی در آپارات و یا سرویس‌های اشتراک‌گذاری دیگر کنید، باید بدانید که کاراکترها نیز می‌توانند نقش مهمی در تاثیرگذاری ویدیوی شما داشته باشند. در این زمینه شما باید طیف سلیقه مخاطبین خود را بشناسید و متناسب با آن و همچنین سناریوی خود، از بهترین کاراکترها استفاده کنید. به عنوان مثال، در صورتی که مخاطبین شما را مدیران و یا سرمایه‌گذاران تشکیل می‌دهند، به هیچ عنوان نباید از کاراکترهای فانتزی و یا بچگانه استفاده کنید.

نکات مهم برای استفاده از موشن گرافیی در آموزش تک

آموزش تک، بستری مناسب برای یادگیری موشن گرافی

در این مطلب از وب‌سایت آموزش تک، با بررسی نکات و ویژگی‌های درج موشن گرافی در آپارات همراه  شما بودیم. موشن گرافی در سالیان اخیر به یکی از بهترین روش‌ها برای تبلیغات تبدیل شده است و توانسته جایگاه بسیار خوبی نیز در میان صاحبان مشاغل و کسب و کارها پیدا کند. اگر شما هم می‌خواهید وارد عرصه تولید موشن گرافی شوید و با تمامی فوت و فن‌های آن آشنایی پیدا کنید، می‌توانید در دوره آموزش صفر تا صد موشن گرافی شرکت کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا