انیمیشن و سه بعدی

بهترین ویدیو های موشن گرافیک از سراسر وب

بهترین ویدیو های موشن گرافیک از سراسر وب

طراحی موشن گرافیک در تقاطع طراحی گرافیک، تصویر سازی و انیمیشن قرار گرفته است. طراحی موشن گرافیک یک زمینه ی جذاب از طراحی است و استفاده از آن به ساخت ویدیو های خیره کننده ای که مخاطبان را جذب کند، کمک می کند.

شما می توانید از ویدیو های موشن گرافیک( آموزش موشن گرافیک ) برای گفتنِ داستان های الهام بخش استفاده کنید، به صورتی که محصول خود را به گروه بزرگتری از مخاطبان معرفی کنید و یا توضیح دهید که کسب و کار شما درباره ی چه چیزی است. در این بین، تنها محدودیت، تخیل شماست. بنابراین، برای گسترش محدوده ی تخیل خود، برخی از ویدیو های موشن گرافیک محبوب را در این جا، جمع آوری کرده ایم.

بعضی از این ویدیو ها در میان برندگان جوایز سالانه ی ۲۰۱۶ بوده اند، در حالی که بعضی دیگر، توسط خلاقیت و کسب و کار ها، برای اطلاع رسانی و یا تبلیغ یک محصول ساخته شده اند. از آن ها لذت ببرید، موارد مورد علاقه ی خود را پیدا کنید و از آن ها به عنوان یک نقطه شروع برای طراحی و ایجاد ویدیو های جذاب خود استفاده کنید.

نام تجاری خود را تبلیغ کنید

ویدیو های موشن گرافیک

استودیوی خلاقیت Nerdo به عنوان بخشی از بازاریابی خود برای کانال تلویزیون La Effe، تکه های روشن رنگ را با تایپوگرافی چشم نواز ترکیب کرده است، نتیجه پایانی است قانع کننده است: صوت عالی با گرافیک همراه شده است تا یک تجربه هیجان انگیز ایجاد کرده و La Effe را از بقیه ی کانال های تلویزیون جدا کند.

اگر می خواهید فضای شلوغی دور بمانید؛ چه در میان محصولات یا خدمات دیگر، و چه در میان رقبا، با استفاده از تایپوگرافی جسورانه و رنگ های قوی، یک رویکرد جسورانه می تواند طراحی شما را به شکلی در آورد که به نظر تازه و متفاوت و عالی باشد.

ویدیو های موشن گرافیک

زمانی که Vice News، پخش شبانه را آغاز کرد، نیاز به عناصر موشن گرافیک بزرگ داشت که مناسب برند باشد، و در عین حال، اخبار را به اندازه کافی از پیشنهادات دیگر متمایز کند و توجه ها را به خودش اختصاص دهد.

طرح های پایانی، روح برند را به دست آورده بودند. در ابتدا، به منظور اضافه کردن درام به توالی های خاص، تایپوگرافی و گرافیک استایل شده، با استفاده از رنگ سیاه و سفید با رنگ های روشن، داستان های خبری را پشتیبانی می کردند.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش جامع موشن گرافیک در افترافکت

هنگامی که موشن گرافیک را برای ویدیو های خود طراحی می کنید، به آن چه که فونت ها و رنگ هایی که انتخاب کرده اید نمایش می دهند، و احساسی که ایجاد می کنند، توجه ویژه ای داشته باشید. چیزی را انتخاب کنید که بدون جدایی از پیامتان نشان دهد که شما که هستید.

ویدیو های موشن گرافیک

در حالی که بسیاری از قطعات موشن گرافیک تقریبا بیش از حد به عرصه انیمیشن وارد می شوند به جای این که به عنوان موشن گرافیک شناخته شوند، این اینفوگرافیک کوتاه توسط آرهف / Ahrefs  اصول را حفظ می کند. این ویدیو های موشن گرافیک برند تجاری را در برابر نگاه ها قرار می دهد و اطلاعات را به صورتی مدیریت می کنند که فقط مقدار مناسبی از اطلاعات ارائه شود تا بیننده بتواند آن ها را به خوبی دریافت کند. هیچ چیز بدتر از موشن گرافیکی نیست که اطلاعات گیج کننده ای را ارائه دهد و یا به اندازه ی کافی روی صفحه ی نمایش نماند که قابل خواندن باشد).

یک داستان بگویید

ویدیو های موشن گرافیک

این ویدیوی موشن گرافیک جالب و هیجان انگیز از The Guardian، داستانی از آلیس را می گوید که یکی از آخرین افراد شاغل در دنیایی است که توسط هوش مصنوعی فرا گرفته شده است. داستان کوتاه، گرافیک های خیره کننده ای را با داستان سرایی بصری و تایپوگرافی قدرتمند ترکیب می کند. موسیقی، متن و تصاویر در کنار یکدیگر کار می کنند تا تصویری از آینده بالقوه ی ما را نقاشی کنند. این یک داستان قدرتمند است، که به سادگی گفته شده است.

ویدیو های موشن گرافیک

از طرفی دیگر، تیم Dropbox از گرافیک های جسورانه، تایپوگرافی بزرگ و پانچی و ویدیو هایی استفاده کرده اند و به نوع دیگری از داستان می پردازد.

این موشن گرافیک، داستانی از افراد مختلفی در نقاط مختلف جهان است که به سختی کار می کنند و از هر ذره از آخرین اونس انرژی استفاده می کنند تا چیزی ایجاد کنند. با استفاده از خلاقیت، ترکیبی از video footage، انیمیشن ها و متن، به همراه پیام اصلی، ایجاد شده است.

Dropbox، نرم افزار ذخیره سازی ابری را واردِ یک داستان در مورد خلاقیت و همکاری کرد. شما نیز می توانید داستان خود را به این طریق با خود بسازید؛ برای این کار، از خود بپرسید که محصول شما واقعا برای کاربر چه کاری انجام می دهد. Biteable این کار را فوق العاده آسان کرده است که انیمیشن را با video footage ترکیب کنید و چیزی زیبا ایجاد کنید.

محصول خود را به نمایش بگذارید

ویدیو های موشن گرافیک

PayPal از ویدیو های موشن گرافیک برای توضیح این که محصول درباره ی چیست، و چگونه کار می کند، استفاده کرده است. طراحی تمیز، طرح رنگی برند، گرافیک ساده، متن توضیحی و صدای گذاری مفید، همه با هم کار می کنند تا نشان دهند PayPal در عمل دقیقا چگونه کار می کند.

موشن گرافیک یک راه فوق العاده برای توضیح این است که نرم افزار چگونه کار می کند به صورتی که به آسان دنبال شود و قابل درک باشد و برای تماشا، سرگرم کننده باشند. Medicompare، که یک کارگزار بیمه است، برای ایجاد ویدیوی توضیحی محصول خود، از Biteable استفاده کرده است و نتیجه ی کار، افزایش ۲۰ درصدی مذاکرات بوده است.

هنگام ساختن ویدیوی خود، به فونت ها و سبک هایی که به بهترین شکل برای برند تجاری شما مناسب باشند فکر کنید و از داستان شما پشتیبانی کنند.

چیزی را یاد دهید

ویدیو های موشن گرافیک

بهترین ویدیو های موشن گرافیک، آن هایی هستند که به ما چیز جدیدی آموزش می دهد. این اینفوگرافیک، به داستان ویروس Stuxnet می پردازد. متن به اندازه ای از داستان می گوید که توجه تماشا گر را در نظر جلب کند، در حالی که صداگذاری، جزئیات مرتبطی را برای بینندگانی که می خواهند داستان را عمیق تر دریافت کنند، اضافه می کند.

ویدیو های موشن گرافیک

“لیست” ها و “چگونه” ها فقط برای پست های وبلاگ عالی نیستند؛ شما می توانید از موشن گرافیک برای ایجاد عناصر هیجان انگیز تر استفاده کنید. ترکیبی از موشن گرافیک و متن باعث می شود که این سبک ویدیو، برای به اشتراک گذاری در رسانه های اجتماعی عالی باشد. این روش را به دلخواه خود استفاده کنید و محتوای طولانی تری بسازید.

ویدیو های آموزشی و آموزنده نباید طولانی یا سخت باشند. کلید این کار، این است که یک داستان واضح مانند Stuxnet بگویید و یا یک راه حل خلاقانه ارائه دهید. برای شروع می توانید از قالب های ویدیویی توضیحی ارائه شده در این جا، الهام بگیرید.

موشن گرافیکِ مخصوص به خود را ایجاد کنید

اینترنت پر از ویدیو های عالی در انواع مختلف است. تماشای چند موشن گرافیک می تواند به شما کمک کند که از آن ها الهام گرفته و ایده های جدیدی را بر اساس خلاقیت خود ایجاد کنید. در مقاله “بهترین وب سایت های طراحی موشن گرافیک برای الگو برداری و الهام گرفتن“به بررسی چند وب سایت جهانی برای الهام گرفتن موشن گرافیک پرداخته ایم

ویدیوی های موشن گرافیک مورد علاقه ی شما کدام اند؟ چه چیزی را در مورد آن ها دوست دارید؟ این عناصر را در ویدیو های موشن گرافیک خود استفاده کنید و با تایپوگرافی های مختلف، سبک های مختلف انیمیشن،footage  و صدا ها امتحان کنید؛ این کار را تا زمانی که یک ویدیوی عالی ایجاد کنید، ادامه دهید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا