انیمیشن و سه بعدی

کانال های ویمیو برای الهام بخشی موشن گرافیک

کانال های ویمیو برای الهام بخشی موشن گرافیک

دنیای موشن گرافیک بسیار گسترده است. در حقیقت موشن گرافیک صنعتی است که در بسیاری زمینه های دیگر نیز نفوذ کرده است. و هنرمندان و استودیو های موشن گرافیک در سراسر جهان، هر هفته کارهایی عالی انجام می دهند. چندین سایت اختصاصی برای نمایش موشن گرافیک وجود دارد و ما در این جا یکی از منابع پر مخاطب را پوشش داده ایم.

موشن گرافیک

به نظر می رسد که اغلب هنرمندان و استودیو های موشن گرافیک، بیش از هر پلتفرم دیگری، از کانال های ویمیو / Vimeo برای به اشتراک گذاشتن کار های موشن گرافیک خود استفاده می کنند.

به همین دلیل، چندین کانال عالی در Vimeo به محتواهای موشن گرافیک عالی، اختصاص داده شده است. بعضی از کانال های گرافیکی عمومی هستند و بعضی از آن ها بسیار خاص هستند.

در این جا برخی از کانال هایی را که باید در Vimeo دنبال کنید، آورده ایم تا بتوانید از آن ها برای طراحی موشن گرافیک های خود الهام بگیرید و طرح های عالی خلق کنید.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش موشن گرافیک پروژه محور

کانال ویمیو | موشن گرافیک خالص / Purely Motion Graphics

موشن گرافیک

کانال Purely Motion Graphics یکی از پر فالوور ترین کانال ها در Vimeo است که به هنر موشن گرافیک اختصاص داده شده است. با ۷ سال سابقه، این کانال تقریبا ۲۰ هزار فالوور دارد.

این کانال مملو از موشن گرافیک های مختلف نیست. در عوض، به طور کلی فیلم های محدودتری را برای الهام بخشی به نمایش می گذارد. در طی ۷ سال گذشته، این کانال حدود ۴۳۰ ویدیو را اضافه کرده است که طیف گسترده ای از سبک ها را پوشش می دهد و یک دید کلی از منظر طراحی ارائه می دهد.

کانال ویمیو | سوپ حرکت / Motion Soup

موشن گرافیک

کانال سوپ حرکت با ۶ سال سابقه، یکی دیگر از قدیمی ترین کانال های موشن گرافیک است که ارزش بررسی را دارد. سوپ حرکت توسط گروه رسانه های طراحی در کالج رودخانه سرخ / Red River College ایجاد شد.

این کانال دارای انتخاب های بزرگ تری از قطعه های موشن گرافیک برای الهام بخشی می باشد، که تقریبا در ۱۲۰۰ فیلم پخش می شود. این مجموعه شامل مجموعه ای از قطعات دو بعدی و سه بعدی از استودیو های مختلف و هنرمندان مستقل می باشد.

کانال ویمیو | نوع خوب / Nice Type

موشن گرافیک

کانال های متعددی در ویمیو به هنر تایپ انیمیشن اختصاص داده شده است. و نوع خوب احتمالا محبوب ترین آن ها است و با تقریبا ۳۲ هزار فالوور نزدیک به ۹۰۰ نمونه ویدئوی موشن گرافیک دارد. طراح و تایپوگرافر، Matthew Buchanan ، ۸ سال قبل کانال را شروع کرده است.

محتوای این کانال از پوسته های ساده تا انیمیشن های سه بعدی و تجربی تایپ انیمیشن است.

کانال ویمیو تایپوگرافی کینتیک / Kinetic Typography Channel

موشن گرافیک

این کانال در اصل توسط مارکو پاپیله / Marco Papale ساخته شده است، کانال تایپوگرافی کینتیک، یک منبع عالی دیگر برای انیمیشن های نوع و طرح بندی ها است.

در طی ۷ سال گذشته، KTC با بیش از ۸ هزار فالوور، مجموعه ای از حدود ۳۰۰ موشن گرافیک جمع آوری کرده است.

تمرکز در این جا بیشتر بر روی ویدیو های به سبک نوع جنبشی / kinetic type است که در آن متن های زیادی بر روی صفحه نمایش و خارج از صفحه نمایش انیمیشن سازی می شوند، که اغلب به نقل از فیلم ها و یا به شکل ویدیو با متن شعر / lyrics videos برای گروه های تجاری و برند هاست. اگر شما به دنبال این نوع الهام خاص هستید، این کانال، یک منبع عالی است.

کانال ویمیو | Wine After Coffee

موشن گرافیک

کانال Wine After Coffee که توسط جرج کندو استرادا / Jorge Conedo Estrada ساخته شده است، او یکی از معتبر ترین طراحان موشن گرافیک در دنیای امروز است. او حتی صدای منحصر به فردی نیز دارد. استرادا در کنار بسیاری از تلاش های دیگر، ۵ سال پیش کانال Wine After Coffee را ایجاد کرده است. و از لحاظ محتوا، هر چیزی با وجود تقریبا ۳۵۰۰ ویدیو در این کانال یافت می شود. تنها معیار این موشن گرافیک ها این است که به خوبی ساخته شده باشند، و همچنین خلاقانه و منحصر به فرد باشند.

کانال ویمیو | موشن گرافیست /  Motionographer

موشن گرافیک

کانال موشن گرافیست، یکی دیگر از منابعی است که برای الهام گرفتن برای موشن گرافیک به کار می رود. در حقیقت یک موشن گرافیست به نام جاستین کوئین / Justin Cone ، ایجاد این کانال را سال ها پیش شروع کرده که به عنوان یک وبلاگ و نمایشگاه برای کار های بزرگ شروع به کار کرده است.

بسیاری از این کار های عالی به طور مستقیم در کانال ویمیو موشن گرافیست قرار داده شده اند. با وجود حضور طراحانی از جمله Cone، Jorge Conedo Estrada و Jon Donaldson مدیر هنری باک، شما می توانید از این کانال، کار های سطح بالایی را انتظار داشته باشید.

این به این معنی نیست که کار های زیادی در این جا وجود ندارد. در حقیقت، این کانال، یک مجموعه ی رو به رشد با بیش از ۱۵۰۰ ویدیو است که می توانید در میان آن ها جستجو کنید و کار هایی از نوع تجربی / experimental و envelope-pushing ، top-notch 3D و انیمیشن هایی با طراحی ظریف مسطح / elegant flat design animations را بیابید.

کانال ویمیو | Animade

موشن گرافیک

این کانال ویمیو، یک استودیوی انیمیشن، موشن گرافیک و طراحی دیجیتال در لندن است. اما این استودیو، همچنین یک کانال محبوب ویمیو به نام Animade نیز دارند که در آن نه تنها کار های خود را منتشر می کنند، بلکه کار دیگران، که به نظرشان الهام بخش است را نیز ارائه می دهند.

تیم این کانال از ۷ مدیر از استودیوی Animade تشکیل شده است و یک کتابخانه با تقریبا ۷۰۰ ویدیو را برای حدود ۳۰۰۰ فالوور ارائه می دهد.

اگر چه این کانال به طور کامل، بر اساس یک سبک خاص از انیمیشن نیست، مشخص است که مدیران Animade از ویدیو های کار دست و یا دو بعدی لذت می برند.

کانال ویمیو | موشن گرافیک آنالوگ / Analog Motion Graphics

موشن گرافیک

در دنیای موشن گرافیک ها، برای کسانی که از دست و عناصر دنیای واقعی مانند برش کاغذ و جوهر و آب به عنوان پایه ای برای خلاقیت های گرافیکی خود استفاده می کنند، کانال موشن گرافیک آنالوگ، مکان خاصی است که توسط هنرمند، کارگردان و آهنگسازی به نام گابریل شالوم / Gabriel Shalom ساخته شده است.

این کانال موشن گرافیک، مجموعه ای از حدود ۱۷۵ ویدیو است که در طول ۶ سال گذشته، با انواع ایده های تجربی، از تکنیک های حرکت توقف / stop motion ، برای آزمایش با امواج صوتی و مایعات فراهم شده است. گرچه کانال موشن گرافیک آنالوگ، مانند سایر کانال های موشن گرافیک نیست، اما یک نگاه منحصر به فرد و الهام بخش را ارائه می دهد که می تواند در هنگام ترکیب هنرهای دستی، علم و هنر دنیای واقعی با چشم انداز موشن گرافیک به دست آید.

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش موشن گرافیک پروژه محور

کانال ویمیو | همه چیز متحرک / Everything Animated

موشن گرافیک

کانال Everything Animated ، یک کانال ویمیو است که همه ی چیز های متحرک را پوشش می دهد. با بیش از ۸ سال سابقه، خالق کانال و انیماتور شخصیت Aziz Kocanaogullari ، به جمع آوری عظیمی از تقریبا ۳۵۰۰ ویدیو پرداخته است. این کانال موشن گرافیک، بیش از ۳۵۰۰۰ فالوور دارد.

این کانال موشن گرافیک، یک مجموعه ی بزرگ از موشن گرافیک های مختلف برای همه است. این کانال عالی برای الهام گرفتن بسیار عالی است و ایده ها و دیدگاه های منحصر به فردی را برای خلق موشن گرافیک به نمایش می گذارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا