وب

۱۵ انجمن برتر طراحی وب سایت برای طراحان و توسعه دهندگان وب

یک وب سایت با طراحی شده تأثیر بر مخاطب می گذارد ، UX بهتری ارائه می دهد و در دوره آموزشی طراحی سایت ، فروش را افزایش می دهد. به همین دلیل ، برای ایجاد وب سایت های خوب ، بیشتر طراحان و توسعه دهندگان UI / UX ترجیح می دهند به انجمن های حرفه ای طراحی وب بپیوندند تا در بالای روند طراحی وب قرار بگیرند.

این ۱۵ بهترین انجمن طراحی وب برای طراحان و توسعه دهندگان وب انتخاب شده است تا از آخرین روندها مطلع شوند ، مهارت های طراحی وب سایت را بیاموزند و به اشتراک بگذارند و به راحتی از راهنمای طراحی وب سایت استفاده کنند.

چرا باید به یک انجمن طراحی وب بپیوندید؟

انجمن یا انجمن طراحی وب سایت جایی است که صدها یا حتی هزاران طراح و توسعه دهنده می توانند دور هم جمع شوند ، با یکدیگر درمورد ایده ای گفتگو کنند ، آخرین مسائل طراحی را به اشتراک بگذارند و با هم رشد کنند. این وب سایتها می تواند مزایای بسیاری از جمله:

  • یک مشکل را ارسال کنید و سریعاً کمک بگیرید.
  • ایده یا پیش نویس طراحی را به اشتراک بگذارید و فوراً بازخورد بگیرید.
  • سایر کارهای طراحی را مشاهده کنید و برای پروژه بعدی خود الهام بگیرید.
  • ایده ها یا تجربیات طراحی را با دیگران تبادل یا به اشتراک بگذارید.
  • با سایر کارشناسان مشهور این حوزه ارتباط برقرار کنید.
  • منابع طراحی را بصورت رایگان دانلود کنید.
  • مشاغل طراحی وب را به اشتراک بگذارید یا جستجو کنید.
  • به آخرین اخبار طراحی وب دسترسی داشته باشید.

چه چیزی باعث ایجاد یک انجمن مناسب برای طراحی وب سایت می شود؟

  • ارسال آسان

یک دستورالعمل دقیق و روشن پست می تواند به شما کمک کند تا همه ایده ها ، کارهای طراحی و اخبار را به راحتی ارسال کنید. طیف گسترده ای از گزینه های دسته بندی پست ها ، مانند آموزش ها ، بحث ها ، مقالات ، پرسش و پاسخ و غیره  نیز می توانند به شما کمک کنند ایده های خود را در بخش مناسب به اشتراک بگذارید و به سرعت راه حل مشکلات خود را پیدا کنید.

  • اصلاح آسان

وقتی مطلبی به اشتباه منتشر می شود ، اصلاح سریع می تواند به شما در صرفه جویی در وقت و انرژی کمک کند.

  • پیوست فایل ها 

برای توضیح بیشتر ایده خود ، گاهی اوقات ممکن است لازم باشد تصاویر ، فیلم ها ، اسناد یا مستندات وب سایت یا برنامه را پیوست کنید. اینکه آیا تالار گفتگوی طراحی وب سایت امکان ضمیمه سند چندرسانه ای را دارد یا خیر ، اهمیت زیادی دارد.

  •  دریافت بازخورد و راه حل سریع

پاسخ سریع به پست ها می تواند یک انجمن طراحی وب سایت را به راحتی از دیگران متمایز کند. توانایی کاربران در ترک بازخورد یا به اشتراک گذاشتن یک پست از طریق شبکه های اجتماعی نکته مهمی است که شما باید در نظر بگیرید.

چگونه یک انجمن مناسب برای طراحی وب سایت انتخاب کنیم؟

بسیاری از انجمن های طراحی وب سایت در اینترنت وجود دارد و اکثر آنها شخصیت خاص خود را دارند. برای انتخاب موردی که متناسب با نیاز شما باشد ، باید چندین نکته را به خاطر بسپارید:

  • اهداف خود را مشخص کنید

مهم نیست که شما یک طراح یا توسعه دهنده جدید هستید ، قبل از انتخاب یک انجمن ، باید اهداف خود را دریابید. از آنجا که انجمن های مختلف دارای کانون توجه متفاوتی هستند ، شما باید محلی را انتخاب کنید که کاملاً مطابق با اهداف شما باشد.

به عنوان مثال ، اگر به دنبال انجمن هایی برای یادگیری مهارت های طراحی یا به دست آوردن منابع طراحی رایگان هستید ، یک انجمن طراحی وب سایت که روی طراحی وب تمرکز دارد ، خوب است. اما ، اگر به دنبال انجمن هایی برای دریافت نکاتی در مورد CSS یا برنامه نویسی وب سایت هستید ، وب سایت هایی که روی توسعه وب تمرکز دارند، گزینه های خوبی هستند.

معرفی انجمن یا نظرات کاربران انجمن می تواند به شما کمک کند تا به راحتی تصمیم بگیرید.

  • انجمن ها را ارزیابی کنید

پس از دانستن اهداف شما ، بسیاری از انجمن های طراحی وب سایت از لیست شما حذف می شوند.  سپس ، مرحله بعدی ارزیابی بقیه است. همه فاکتورهای یک انجمن مناسب برای طراحی وب سایت باید در نظر گرفته شود ، مانند:

  • آیا راهنمایی برای کمک به شما در ارسال مشکل وجود دارد؟
  • چند دسته برای کمک به شما در ارسال درخواست های شما ارائه می شود؟
  • آیا می توان یک پست منتشر شده را اصلاح کرد؟
  • چه مدت طول می کشد تا به پست ها پاسخ دهید؟
  • آیا می توان تصاویر ، فیلم ها یا موارد دیگری را پیوست کرد؟
  • آیا می توانید منابع طراحی رایگان را از آنجا بارگیری کنید؟
  • تمام نیازهای خود را بنویسید و همه آنها را یکی یکی ارزیابی کنید.

هرگز فقط روی یک انجمن تمرکز نکنید

انجمن های مختلف دارای کانون های متفاوتی هستند. وقتی یک انجمن نمی تواند نیازهای شما را برآورده کند ، می توانید به راحتی به چندین انجمن را بپیوندید و آنها را دنبال کنید. هرچه انجمن های بیشتری در آن شرکت کنید ، اطلاعات بیشتری کسب خواهید کرد.

مهم نیست که چرا به دنبال یک انجمن طراحی وب سایت هستید ، این لیست از ۱۵ بهترین و محبوب ترین انجمن های طراحی وب برای طراحان و توسعه دهندگان می تواند به شما در انتخاب سریع مورد نظر خود کمک کند:

۱٫ انجمن های طراحی وب Web Design Forums

با بیش از ۶۰،۰۰۰ عضو و ۳۰۰،۰۰۰ پست ،  انجمن های طراحی وب بزرگترین انجمن طراحی وب در وب است. هزاران بحث ، مقاله و آموزش ارسالی توسط کاربران شامل طراحی وب ، نرم افزار طراحی ، برنامه نویسی و توسعه ، میزبانی ، راه اندازی سرور و بازاریابی وب به اشتراک گذاشته شده است.

مهم نیست که شما یک مبتدی یا متخصص در طراحی وب سایت هستید ، می توانید پاسخ های زیادی را در آنجا پیدا کنید تا مشکلات خود را به راحتی حل کنید.

حتی برنامه نویسان و توسعه دهندگان می توانند به راحتی از آنجا کمک بگیرند.

۲٫ انجمن طراحان وب انگلستان Web Designer Forum UK

با بیش از ۳،۰۰۰ کاربر و ۳۹،۰۰۰ پست ،  Web Designer Forum یک انجمن محبوب طراحان وب مستقر در انگلستان است. به شما امکان می دهد در مورد ایده های مربوط به طراحی وب ، طراحی گرافیک ، سئو ، عکاسی ، بازاریابی ، فریلنسر و موارد دیگر بحث کنند. برخی از آخرین منابع و اخبار طراحی وب سایت نیز به اشتراک گذاشته شده است ، مانند آموزش طراحی وب ، عکاسی و تصاویر سهام و غیره.

اگر به دنبال یک وب سایت برای ایجاد ارتباط با طراحان از انگلستان و یا دریافت آخرین اخبار طراحی وب یا توسعه هستید ، این انجمن عالی خواهد بود.

۳٫ Hangout

 

Designer Hangout یک جامعه طراحی حرفه ای برای طراحان UX با بیش از ۱۸۰۰۰ عضو و ۱۸۰۰۰ طراح و محقق ماهر است. هدف آن “ایجاد قابل اعتمادترین اعتماد برای طراحان UX در دوره ای سریع” است.

بعلاوه ، این فقط دعوت است و این بدان معناست که شما قبل از پیوستن به درخواست و دعوت نامه نیاز دارید. و این می تواند مدتی طول بکشد.

بنابراین ، اگر شما یک طراح UX هستید و می خواهید یک انجمن تخصصی طراحی وب پیدا کنید ، این انجمن می تواند به شما در ایجاد شبکه ، مشاوره گرفتن و اشتراک و همچنین دیدار با دیگر طراحان با تجربه UX کمک کند.

۴٫ انجمن طراحی وب Web Design Forum

 

انجمن طراحی وب ، انجمن خوبی برای طراحان ، به ویژه مبتدیان طراحی ، برای طراحی و ساخت یک وب سایت حرفه ای برای مشاغل خود است.

با بیش از ۹،۲۳۳ عضو و ۱۳،۱۲۹ پست ، به اندازه انجمن های ذکر شده در بالا محبوب نیست. با این حال ، این طیف گسترده ای از موضوعات را شامل می شود ، از جمله وب و طراحی گرافیک ، بررسی وب سایت ، تبلیغ وب سایت و نرم افزار. این یک وب سایت خوب برای تاجران وب است که می توانند خدمات خود را تبلیغ کنند.

بنابراین ، اگر به دنبال یک وب سایت برای یادگیری مهارت های طراحی وب سایت یا فروش طراحی وب سایت خود هستید ، این انجمن می تواند خوب باشد.

۵٫ توسعه دهنده وب Web Developer

Web Developer یکی از محبوب ترین انجمن های توسعه وب برای توسعه دهندگان و طراحان وب است تا نحوه طراحی وب سایت ها ، ساخت برنامه ها ، نوشتن کد ، HTML و موارد دیگر را به اشتراک بگذارند. این در بسیاری از بخشها دارای موضوعات مفید بسیاری است مانند توسعه در سمت مشتری ، توسعه در سمت سرور ، مدیریت وب سایت و غیره.

این یک انجمن توسعه دهنده وب خوب است تا شما را از سطح مبتدی به حرفه ای برساند.

۶٫ انجمن توسعه وب Web Dev Forum

 

 Forum Dev Web با بیش از ۳۴۰۰۰ عضو و ۴۰۰۰ موضوع یکی از شلوغ ترین انجمن های توسعه وب برای طراحان و توسعه دهندگان است که تقریباً در مورد همه جنبه های طراحی و توسعه وب سایت ، طراحی گرافیک و زبان های اسکریپت مانند HTML ، CSS ، JavaScript ، PHP بحث می کند.

حتی یک مبتدی می تواند در اینجا آموزش های مفیدی پیدا کند ، در مورد وب سایت های خود بحث و تبادل نظر کند و در مورد وب سایت های خود بازخورد دریافت کند تا روند تبدیل شدن به یک طراح یا توسعه دهنده حرفه ای وب سایت را تسریع کند.

۷٫ انجمن Site Point Forum

Site Point Forum یک انجمن طراحی وب بصری برای طراحان و توسعه دهندگان وب است که می توانند درباره HTML ، CSS ، JavaScript ، PHP ، طراحی وب ، طراحی UX ، پایگاه داده ، SEO ، میزبانی وب و موارد دیگر بحث و بازخورد بگیرند. با طرح بندی تمیز و دسته بندی های مشخص ، بیش از ۲۵۰،۰۰۰ عضو و هزاران عضو فعال به خوبی مدیریت و نگهداری می شود.

این یک وب سایت عالی برای به اشتراک گذاشتن ایده ها و یافتن پاسخ در مورد ترفندها و مهارت های طراحی وب جلو و عقب است.

۸٫ Stack Overflow

اگر یک کدگذاری ناقص دارید و نمی دانید چگونه آن را درست کنید؟  Stack Overflow وب سایت مناسبی برای ارسال موضوع و دریافت سریع پاسخ است. این انجمن به عنوان یک انجمن باز برای هرکسی که کدگذاری می کند ، یکی از محبوب ترین انجمن های توسعه دهنده با پرسش و پاسخ است.

علاوه بر این ، مانند Reddit و Quora ، این انجمن همچنین به کاربران امکان می دهد تا سوالات را به بالا و پایین رأی دهند ، و آنها را برای داشتن دیدگاه ها و شهرت بالاتر به بالاترین سطح برساند.

۹٫ انجمن بوت استرپ Bootstrap Community Forum

 انجمن Bootstrap Community با بیش از ۱۲۰۰ پست و ۱۸۸۵ عضو فعال ، وب سایتی برای طراحان و توسعه دهندگان است که می توانند از آخرین روندها ، نکات و ترفندهای Bootstrap مطلع شوند. اگر در مورد چارچوب Bootstrap سوالی دارید ، این یک وب سایت مناسب برای پاسخگویی به آن است.

۱۰٫ انجمن HTML

 انجمن Forum با بیش از ۳۰،۰۰۰ عضو ، وب سایتی است که در آن می توانید درباره همه موارد HTML بحث کنید. همچنین می توانید در آنجا درباره مدیریت سرور ، بازاریابی ، طراحی وب سایت و توسعه و غیره اطلاعات و بحث هایی را پیدا کنید.

۱۱٫ انجمن Kirupa 

 فروم Kirupa با بیش از ۱۰۰۰۰۰ عضو ، جامعه مفیدی در زمینه طراحی وب است که می تواند به طراحان در توسعه دهندگان بهتر کمک کند. به راحتی می توانید در مورد موضوعاتی مانند طراحی وب ، برنامه نویسی ، مشاغل طراحی وب ، مسابقات طراحی وب و بسیاری از موضوعات دسته بندی نشده دیگر پاسخ دهید.

۱۲٫ Designer News

Designer News وب سایتی مناسب برای مطالعه طراحان و توسعه دهندگان در مورد آخرین اخبار مربوط به طراحی و فناوری است. بسیاری از مقالات ، داستان ها و اخبار جالب مانند آخرین روند طراحی موبایل ، CSS و موارد دیگر پوشش داده شده اند. همچنین می توانید به راحتی به انجمن بپیوندید تا به آخرین  طراح و پیشنهادات اختصاصی شغل در بخش “مشاغل” آن دسترسی پیدا کنید.

اگر به دنبال یک وب سایت هستید تا از آخرین اخبار طراحی وب ، به ویژه اخبار شغل طراحی وب ، مطلع شوید ، این انجمن برای شما مناسب است.

۱۳٫ انجمن های CoffeeCup

Coffee Cup که در اصل به عنوان یک ویرایشگر ساده HTML شناخته می شود ، یک  فروم آنلاین بسیار ارزشمند است که می تواند به کاربران در طراحی و ایجاد وب سایت بهتر کمک کند. حتی اگر بیشتر بخشهای آن روی محصولات Coffee Cup تمرکز دارد ، وب سایت خوبی برای بحث در مورد موضوعات طراحی وب سایت است.

اگر از محصولات Coffee Cup استفاده می کنید ، این انجمن گزینه خوبی برای کمک به نحوه ایجاد وب سایت بهتر با این محصولات است.

۱۴٫ انجمن های پشتیبانی وردپرس

تالار گفتمان پشتیبانی وردپرس، تالار گفتمان پشتیبانی حرفه ای برای کاربران وردپرس است. همه مباحث مربوط به نصب وردپرس ، توسعه ، شبکه سازی ، افزونه ها و موارد دیگر است.

اگر از WordPress برای ایجاد وب سایت استفاده می کنید ، این انجمن به شما کمک زیادی می کند.

۱۵٫ Talk Freelance

Talk Freelance جامعه ای است برای جنبه های آزاد طراحی وب سایت. این یک وب سایت مناسب برای فروش محصولات وب سایت یا یافتن یک شغل آزاد است.

جمع بندی

تالارهای گفتمان طراحی وب ابزاری قدرتمند هستند که می توانند به شما کمک کنند با طراحان و توسعه دهندگان دیگر ارتباط برقرار کنید ، ایده ها و تجربیات را تبادل کنید ، برای مشکلات مشکل پاسخ دهید ، آخرین طراحی ها را به اشتراک بگذارید و رشد کنید.

ما امیدواریم که تمام اطلاعات فوق بتواند به شما در انتخاب بهترین انجمن ها کمک کرده و کار طراحی وب سایت شما را به طور موثر پیش ببرد.

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا