انیمیشن و سه بعدی

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

با توجه به نیاز روزافزون به موشن گرافیست هایی حرفه ای لازم دانستیم تا آموزش موشن گرافیک با افترافکت را برای شما عزیزان تهیه کنیم. آموزش موشن گرافیک با افترافکت از محبوبیت بسیار بالایی برخوردار است. این نرم افزار از قدرتمند ترین نرم افزارهای حال حاضر در سراسر جهان به حساب می آید که بسیاری از موشن گرافیک های حرفه‌ای به واسطه این نرم افزار ساخته شده اند.

تمام کسانی که قصد فعالیت در زمینه موشن گرافیک را دارند با نام خوش آوازه این نرم افزار آشنا شده و در جستجوی آموزش موشن گرافیک با افترافکت می گردند تا به واسطه آموزش موشن گرافیک با افترافکت مهارت های خود را افزایش دهند. این نرم افزار با سرعت پردازش بالا و قابلیت اجرای تغییرات بسیار و تولید تصاویری با کیفیت بسیار بالا جایگاه خود را در میان دیگر نرم افزار ها به اثبات رسانیده است و در صنعت موشن گرافیک، آموزش موشن گرافیک با افترافکت گوی سبقت را از دیگر رقبا ربوده است.

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

در آموزش موشن گرافیک با افترافکت خواهید دید که :

طراحی دو بعدی در موشن گرافیک می تواند به یکطرفه و عادتی بسیار دلچسب و خوشایند بدل شود. شما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت این فرصت را خواهید داشت که هر روز فرصتی دوباره برای روایت داستانی که در سر می پرورانید را در اختیار داشته باشید.

خلاقیت شما رمز موفقیت شما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت است. شما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت می توانید بال پرواز خلاقیت خود را گشوده و در آسمان ایده هایی که در سر داشته اید به پرواز درآیید و هر روز در بخشی از سرزمین رویایی خود به سر ببرید و با افزودن ویژگی های بیشتر به طراحی های خود حس و حال بیشتری بیافزایید.

مسلما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت یافتن مهارت در استفاده از ابزار های متفاوتی که در این نرم افزار وحود دارد زمان بسیار زیادی از شما خواهد گرفت. در آموزش موشن گرافیک با افترافکت هم مانند یادگیری هر مهارت دیگری شما به تمرین و پشتکار بسیار زیادی نیاز خواهید داشت. اما شما نباید دلسرد شوید. بلکه با اشتیاق هر چه تمام آموزش موشن گرافیک با افترافکت را دنبال کنید تا به مهارت کافی برای انجام پروژه های مورد نظرتان دست پیدا کنید.

قابلیت های آموزش موشن گرافیک با افترافکت

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به قابلیت ویرایش ویدیو های مربوط به واقعیت مجازی اشاره کرد. کاربران با استفاده از این نرم افزار می توانند ویدیو های ۳۶۰ درجه تولید کنند. دیگر ویژگی برتر این نرم افزار خلق محیط های واقعیت مجازی در محیط نرم افزار است که این نرم افزار را به ابزاری قدرتمند در صنعت فیلم سازی تبدیل کرده است.

در آموزش موشن گرافیک با افترافکت خواهید دید که با استفاده از ابزار های موجود در این نرم افزار شما به راحتی می توانید سرعت پخش یک انیمیشن را بالا ببرید. با استفاده از این قابلیت شما می توانید یک سرعت یکی از اشکال و یا اجزای انیمیشن خود را زیاد کنید و یا از سرعت او بکاهید و یا با استفاده از کدهایی برای بخش های کوتاهی از انیمیشن خود حالت های کاراکتر خود را برنامه ریزی کنید.

در کنار این قابلیت ها نرم افزار افترافکت به کاربر اجازه می دهد تا برای راحتی بیشتر مطابق با میل خود کیبورد مجازی برای خود طراحی کنید که تا در حین کار با نرم افزار با آسودگی خاطر بیشتر به ویژگی ها و افکت هایی که نیاز دارند دسترسی داشته باشند.

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

کار متحرک سازی و ویرایش ویدیو ها سیار ساده است

بدین ترتیب کار متحرک سازی و ویرایش ویدیو ها در آموزش موشن گرافیک با افترافکت بسیار ساده تر انجام می شود چرا که کاربر مجبور نخواهد بود در حین کار بر روی پروژه زمانی را هم برای یافتن ویژگی مورد نظر صرف کند. از قابلیت های جدید در این نرم افزار می توان به ذخیره سازی خودکار پروژه اشاره کرد که در پروژه های تیمی کاربرد بسیاری دارد.

استفاده از آموزش موشن گرافیک با افترافکت در پروژه های تیمی از دیگر قابلیت های این نرم افزار است که به اعضای تیم این امکان را می دهد که هر کدام منحصرا پروژه را بر اساس تجربیات خود به اتمام برسانند و د رنهایت افراد می توانند با استفاده از گزینه ذخیره سازی خودکار روژه خود را با آخرین نسخه  از پروژه به روز رسانی نمایند. نکته ای که در خصوص نرم افزار افترافکت باید بدانی این است که در این نرم افزار شما نمی توانید همزمان روی چند پروژه کار کنید.

اما براحتی می توانید نمونه های جذابی را با کمک این نرم افزار ایجاد کنید. این نمونه ها را می توان در حافظه نرم افزار ذخیر کرده و در موارد دیگری مورد استفاده قرار داد. افترافکت پس ایجاد نمونه بدون نیاز به دخالت کاربر نمونه را در قسمت مورد نظر ذخیره می نماید.

رمز موفقیت در آموزش موشن گرافیک با افترافکت ممارست است

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

آموزش موشن گرافیک با افترافکت به شما نشان خواهد داد که در نرم افزار افتر افکت منوهای بی انتها وجود دارند که افکت ها، تب ها، ابزارهای گوناگونی را در دسترس شما قرار می دهد. هیچ ابزاری نخواهد بود که شما در کار با نرم افزار افتر افکت به آن احتیاج پیدا کنید و آن را در فضای نرم افزار افتر افکت نیابید.

خروجی های بی نظیر خود شما را میخکوب کند

در حین کار با این نرم افزار تنها چیزی شما باید در اختیار برنامه بگذارید تا با خروجی های بی نظیر خود شما را میخکوب کند، خلاقیت است و بس. ما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت به شما توصیه می کنیم تا برای استفاده از قابلیت های متنوع و بی حد و مرز این نرم افزار برای ذهن خود تمرین هایی در نظر بگیرید.

شما باید تازه ترین نمونه کار های حوزه کاری خود را تحت نظر بگیرید و نحوه انجام آنها را به دقت مورد بررسی قرار دهید. اگر یک نمونه موشن گرافیک توجه شما را به خود جلب کرد شما باید آن ویدیو را بارها و بارها تماشا کنید. ما در آموزش موشن گرافیک با افترافکت از شما می خواهیم تا برای تماشای این نمونه وقت کافی را در نظر بگیرید و با حوصله و دقت زیاد به تماشای آنها بپردازید.

آموزش موشن گرافیک با افترافکت و خلق انیمیشن های حرفه ای

شما حتی می توانید با متوقف ساختن ویدیو و پخش دوباره آن به درک بهتر خود کمک بسیاری کنید. اگر نکته ای از چشمان شما دور ماند ویدیو را به عقب برگردانید مجددا تکنیکی در ویدیو به کار رفته است به دقت بررسی کنید. بعد از آنکه تکنیک هایی را ویدیو یافتید که توجه شما را به خود جلب کرده بودند به سراغ شروع تحقیقات خود بروید و منابع مورد نظر خود را پیرامون آن تکنیک خاص بیابید و بدقت مطالعه کنید.

امروزه شما به راحتی می توانید در فضای اینترنت تکنیک مورد نظر خود را جستجو کنید و خود آموز های مربوط به آن را بیابید و سپس با آموزش موشن گرافیک با افتر افکت به تمرین کردن تکنیک مورد نظر خود بپردازید ت به مهارت کافی در آن تکنیک دست پیدا کنید.

هدف از بکارگیری آموزش موشن گرافیک با افتر افکت

در آموزش موشن گرافیک با افتر افکت می آموزیم که هدف شما از تولید یک تصویر سازی متحرک فقط و فقط به خلق انیمیشنی بی نظیر خلاصه نمی شود بلکه انیمیشن شما باید با برندی که انیمیشن را به شما سفارش داده است همخوانی داشته باشد و در راستای اهداف سفارش دهنده قرار داشته باشد.

در بعضی موارد شما داستانی را مد نظر دارید که باید در قالب یک انیمیشن به تصویر کشیده شود پس شما باید در ساخت انیمیشن خود روند داستان را هم در نظر بگیرید. ممکن است شما با تمرکز روی پر کردن تمام بخش های انیمیشن خود به سادگی از مسیر پروژه خود خارج شوید. در آموزش موشن گرافیک با افتر افکت می آموزید که هر طرح گرافیکی که در انیمیشن خود قرار می دهد باید نشان دهنده انگیزه شما از ساخت آن تصویر گرافیکی باشد.

در آموزش موشن گرافیک با افترافکت ذکر این نکته هم حائز اهمیت است که برنامه افتر افکت یک نرم افزار ویرایشگر نیست و شما باید برای ویرایش ویدیو های خود از برنامه هایی همچون Cut Pro  Premiere استفاده کنید و از افتر افکت برای اعمال افکت ها تصویری ویژه استفاده کنید.

ویژگی های آموزش موشن گرافیک با افتر افکت

از ویژگی ها بسیار جالب این نرم افزار سازگاری با دیگر نرم افزار های موشن گرافیک است. شما به راحتی می توانید پروژه ای در فتوشاپ آغاز کرده اید را با کمک افتر افکت متحرک سازید. با استفاده از آموزش موشن گرافیک با افتر افکت به کاربرد های متفاوت این نرم افزار پی می برید شما میتوانید تولیدات خود در فیلمسازی را با استفاده از این نرم افروز بهبود ببخشید و با اعمال افکت های متنوع بر جذابیت فیلمی که ساخته اید بیافزایید.

با حضور این نرم افزار در سالهای اخیر تغییرات شگرفی در صنعت فیلم سازی و متحرک سازی به وجود آمده است. فیلمسازان با استفاده از ابزار های کاربردی که در این نرم افزار گنجانده شده است به خلق تصاویر سینمایی می پردازند و یا باشکوه تر جلوه دادن عنوان فیلم به آن جذابیت بیشتری می بخشند. این نرم افزار به فیلمسازان این امکان را می دهد که شی را از تمام ویدیو حرف کنند و یا بر آن بیفزایند.

از این نرم افزار می توان برای اصلاح حرکت ها، تغییر اندازه و جهت تصویر، متحرک سازی و ترکیب عناصر متنوع برای افزایش گیرایی تصویر بهره برد. شما قادر خواهید تصویر خود را بارانی نشان دهید و یا صحنه را به آتش بکشید. با استفاده از این ابزار صحنه هایی خیره کننده در سینما و تلویزیون ساخته شده است که با بیننده را سر جای خود می نشانند.

به تصویر کشیدن هر ایده

در آموزش موشن گرافیک با افترافکت به شما نشان می دهیم که شما هر ایده ای که در ذهن داشته باشید را می توانید در این نرم افزار به تصویر بکشید و با بکارگیری موشن گرافیک  و با اعمال افکت های گوناگون شما قادر خواهید بود عنوان هایی دارای حرکت را طراحی کنید که در نقطه آغاز ویدئو توجه همگان را به خود جلب کند.

در کنار این قابلیت ها شما در آموزش موشن گرافیک با افتر افکت با افکت های انفجاری موجود در این نرم افزار آشنا خواهید شد و می بیند که چگونه می توان با استفاده ژگی های بسیار خوب این نرم افزار این است که تیم سازنده این نرم افزار مدام درحال به روز رسانی و ارائه افکت ها و قابلیت های تازه ای برای کاربران این نرم افزار هستند. از آن گذشته از دیگر قابلیت های بسیار کاربردی این نرم افزار می توان به امکان افزودن پلاگین های بسیار کاربردی به این برنامه اشاره کرد.

  برای مثال پلاگین فیلتر اینستاگرام همانطور که از نام این پلاگین مشخص است با استفاده از این افزونه شما قادر خواهید بود تا افکت ها و فیلتر های موجود در نرم افزاراینستاگرام برروی ویدیو های خود اعمال کنید. اگر به یکی از فیلتر های اینستاگرام نیاز پیدا کردید به راحتی و با استفاده از این پلاگین میتوانید افکت مورد نظر خود را روی ویدیو خود قرار دهید. این فیلتر ها از کیفیت فوق العاده ای برخوردار نیستند اما کاملا رایگان بوده و ممکن است برای کار شما هم مناسب باشند.

نتیجه گیری

با توجه به همه نکاتی که در خصوص ویژگی های نرم افزار افتر افکت برای شما برشمردیم اکنون باید به اهمیت این نرم افزار پی برده باشید. در آموزش موشن گرافیک با افترافکت شما با ویژگی هایی شگفت انگیز از این نرم افزار محبوب آشنا می شوید که به شما این امکان را می دهد که پروژه های پیچیده ای با کیفیت بسیار بالا تولید کنید و در عین حال نمونه هایی که در حین کار می سازید را در فضای نرم افزار ذخیره نمایید.

آموزش موشن گرافیک با افترافکت به سبب این‌ که این نرم افزار از رابط کاربری بسیار ساده ای برخوردار می باشد، کار را برای کاربران بی اندازه ساده کرده است. شما با استفاده از آموزش موشن گرافیک با افتر افکت می‌توانید پروژه های خود را در بهترین حالت ممکن عملی کرده و از نتایج خود لذت ببرید.

با توجه به محبوبیت این حرفه و نیاز روزافزون تجارت ها به افرادی که در زمینه موشن گرافیک از تبحر و تخصص کافی برخوردار باشند با یادگیری این نرم افزار از طریق آموزش موشن گرافیک با افتر افکت می توانید از این هنر ارزنده کسب درآمد کرده و در این حرفه صاحب نام شوید. تمرین و ممارست را از یاد نبرید و با کنجکاوی و دقت فراوان آثاری که در این زمینه تولید میشوند را زیر نظر بگیرید تا با تکنیک های متفاوتی که در ساخت انیمیشن و دیگر تولیدات موشن گرافیک صورت می گیرد آشنا شوید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا