طراحی و گرافیک

معرفی برترین اینفوگرافیک های جهانی

وقتی صحبت از برترین اینفوگرافیک می شود باید یک سری مسائل به طور دقیق بررسی قرار بگیرد، به طور کلی طرح های مختلفی برای داده نماها وجود دارد بنابراین تصمیم گرفتیم در این مقاله طرح های برترین اینفوگرافیک را معرفی کنیم تا هم نمونه کاری ارزشمند محسوب شده و هم دیده طراحان در این مسیر بازتر باشد. با گذشت زمان طرح های بیشماری در قالب داده نما ارائه شده است اما همیشه یک سری از طرح ها در وضعیت مطلوب تر قرار دارد.(توصیه می شود دوره آموزشی طراحی سایت و پکیج آموزش طراحی سایت  را مشاهده کنید)

برترین اینفوگرافیک روانشناسی لوگو

به عکس نگاه کنید، این اینفوگرافیک یکی از برترین طرح های موجود در زمینه روانشناسی است. لوگوهای مختلفی در زمینه روانشناسی طراحی شده اند اما برای انکه یک طرح برتر باشد باید عوامل متعددی در این بین در نظر گرفته شود.

 

آموزش پیشنهادی برای شما : آموزش ساخت اینفوگرافیک در پاورپوینت

 

این موضوع را به شکل دیگری دنبال می کنیم. در واقع در برترین اینفوگرافیک باید رنگ بندی اشکال به طرز صحیحی دنبال شود، از طرفی اندازه ها و همینطور میزان فواصل موجود بین دو شکل نیز می بایست رعایت شود. در این اینفوگرافیک سهی شده روانشناسی رنگ ها بر روی مغز انسان تداعی شود و میزان موفقیت و عدم موفقیت از هم تمیز داده شده است که به نوه خود سبب شده است که در لیست برترین اینفوگرافیک قرار بگیرد.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

 برترین اینفوگرافیک جنگ ابزارهای نوستالژی

همیشه استفاده از وسایل قدیمی برای یک طرح زنی می تواند یک انتخاب جالب محسوب شود، به طور کلی وسایل قدیمی امروزه آنطور که باید کاربرد ندارند اما سبب یادآوری خاطرات شده و سبب محبوبیت فرآیند می شود. در این اینفوگرافیک بین ابزارهای قدیمی و جدید در کنار هم قرار گرفته اند و به نوعی سبب می شود که پیشرفت علم و تکنولوژی به سادگی احساس شود.

این ایده در سال ۲۰۱۵ توانست رتبه بالایی را به خود اختصاص دهد و مشابه با آن چندین سال تا به امروز دنبال شد.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

 برترین اینفوگرافیک بازی با رنگ ها

تأثیر رنگ در طراحی وب سایت بر هیچکس پوشیده نیست و بارها و بارها مقالات مختلفی در این زمینه منتشر شده است، وقتی موضوعی به مرحله توضیح می رسد می بایست فکری به حال اینفوگرافیک آن کرد، به این ترتیب باید به بخش ترکیب رنگ ها اهمیت داد و بررسی کرد که چرا انتخاب اشتباه یک رنگ تأثیر منفی بر کاربران می گذارد. در اینفوگرافیک بازی با رنگ ها رنگ های مختلف در کنار هم نشان داده می شود تکرار رنگ سبز در این تصویر عمدی صورت گرفته تا مشخص شود این رنگ در همسایگی کدام رنگ دیگر می تواند بهترین تأثیر را ارائه دهد.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

برترین اینفوگرافیک روش های خلاقانه

می دانیم که هر طراح موفقی باید ذوق و خلاقیت داشته باشد و روش های خلاقانه بخش جدانشدنی در این مسیر محسوب می شود. افرادی که نمی توانند طرح های خلاقانه بزنند باید در ابتدا یک سری راهنمایی های لازم در این خصوص را فرابگیرد به این ترتیب مقاله ای با عنوان ” ۴۰ روش داشتن خلاقیت” با بررسی های دقیق و علمی توانست این موضوع را تا حدی بهبود بخشد به این ترتیب اینفوگرافیک روش های خلاقانه با استفاده از المان های گرافیکی جالب به نوبه خود توانست بسیار یک داده نمای موفق و البته جهانی محسوب شود.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

برترین اینفوگرافیک مشخصات عمومی طراحان معروف

دانستن سبک زندگی و علاقه مندی های طراحان معروف از اهمیت خاصی برخوردار است، در این بین اگر طرحی وجود داشته باشد تا بتواند یک سری ویژگی های مشترک را به صورت گرافیکی نشان دهد نیز به نوبه خود می تواند تأثیر مستقیمی در این مسیر بگذارد. اینفوگرافیک مشخصات عمومی طراحان با استفاده از لوگوهای ساده و جالب به سادگی توانسته سبک زندگی طراحان را مشخص سازد و به نوبه خود از دسته برترین اینفوگرافیک ها محسوب می شود.

 

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

 برترین اینفوگرافیک اصول مهم طراحی لوگو

برای طراحی لوگو ۱۰ اصل برتر وجود دارد که باید رعایت شود، قطعاً مطالعه طولانی مدت این ۱۰ اصل کار آسانی نیست بنابراین اینفوگرافیک طراحی لوگو تهیه شده به طوری که ده اصل مورد نظر را به صورت دسته بندی های ستونی و با استفاده از المان های مشخص دنبال می کند و کاربر می تواند به سادگی تنها با یک نگاهی اجمالی تا حدودی متوجه این ۱۰ اصل مهم شود، این داده نما سه سال متوالی به عنوان بهترین راهنما برای طراحی لوگو محسوب شده است.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

برترین اینفوگرافیک وضعیت فیزیکی مناسب در محیط کار

می دانیم افرادی که می بایست مدت زمانی طولانی پشت میز کار خود باشند باید در وضعیت مناسبی قرار بگیرند و زاویه ای که به کمر و گردن افراد داده می شود بسیار مهم است، به این ترتیب اینفوگرافیک وضعیت فیزیکی و همینطور حرکات ورزشی متنوع، مشخص کننده اهمیت این موضوع بود.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

برترین اینفوگرافیک مروری بر ۳۰ سال تجربه طراحی سایت

در این اینفوگرافیک به طور دقیق ۳۰ سال طراحی وب سایت مرور شده است و اولین سایت html در سال ۱۹۹۱ شروع به فعالیت کرد که همانطور که در برترین اینفوگرافیک دیده می شود این مرحله به طور دقیق نشان داده شده است. در این طرح از تصویر فردی استفاده شده است که اولین سایت را طراحی کرد و به این ترتیب این داده نما به سادگی توانست به محض طراحی بسیار مشهور شود.

برترین اینفوگرافیک
برترین اینفوگرافیک

برترین اینفوگرافیک نکات توسعه وب سایت

به هر روی فرقی نمی کند شما در زمینه طراحی سایت ماهر هستید و یا تازه کار! شما می بایست بتوانید نکات ریز و ضروری در این مسیر را به طور دقیق رعایت نمایید، در اینفوگرافیک نکات توسعه وب سایت یک سری المان ها از قبیل هاستینگ، امنیت و جزئیات ارائه شده است که به سادگی و با یک نگاه اجمالی می توانید این مسیر را طی کنید. در نظر داشته باشید به طور کلی این طرح سبب شده است که برترین اینفوگرافیک ها به طور دقیق رونمایی شوند و این مسیر با پیشرفت چشمگیری همراه باشد.

برترین اینفوگرافیک

منبع : تولید محتوا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا