طراحی و گرافیک

درج فیلم تبلیغاتی در آپارات | بهترین روش برای دیده شدن کسب و کار شما

مزایای تبلیغات گسترده

امروزه اهمیت تبلیغات دیگر بر کسی پوشیده نیست و همه می‌دانند تا چه حدی برای موفقیت یک کسب و کار اهمیت دارد. سبک‌های مختلفی برای تبلیغات وجود دارد که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند اما سبکی از تبلیغاتی که اثربخشی‌ها آنها به طور کامل ثابت شده است، تبلیغات ویدئویی است. مشخص شده است که این روش تبلیغاتی نسبت به تبلیغات متنی و تصویری به مراتب برای مخاطبین جذاب‌تر است. خوشبختانه در حال حاضر فضاهای زیادی برای انتشار این تبلیغات ویدئویی وجود دارد که شما می‌توانید از آنها برای تبلیغ کسب و کار یا محصولات خود استفاده کنید. یکی از مهمترین آنها درج فیلم تبلیغاتی در آپارات است.

آشنایی با نکات مهم درج فیلم تبلیغاتی در آپارات در آموزش تک

آپارات یک فضای کاملاً شناخته شده برای کاربران ایرانی است که روزانه ویدئوهای زیادی را در آن به صورت رایگان مشاهده یا از آن دانلود می‌کنند. قبل از هر کلیپ یک فضای ۶ تا ۱۵ ثانیه‌ای وجود دارد که شما می‌توانید با پرداخت هزینه، نسبت به درج فیلم تبلیغاتی در آپارات در آن اقدام کنید. در ادامه توضیح می‌دهیم که این ویدئوهای تبلیغاتی را چطور باید بسازید و استفاده از این روش معرفی محصول و خدمات چه مزایایی دارد.

روش و مزایای درج فیلم تبلیغاتی در آپارات

درج فیلم تبلیغاتی در آپارات می‌تواند مزایای زیادی برای شما داشته باشد زیرا این سایت مخاطبین بسیار زیادی دارد که روزانه از ویدئوهای آن دیدن می‌کنند و درنتیجه تبلیغ شما به دفعات توسط طیف گسترده‌ای از افراد دیده می‌شود. به جرات می‌توان گفت درج فیلم تبلیغاتی در آپارات به مراتب از تبلیغ در سایت بسیار پرمخاطب‌تری مانند یوتیوب نیز بهتر است زیرا درصد زیادی از مخاطبین آپارات را فارسی زبانان تشکیل می‌دهند. کسانی که شما می‌خواهید تبلیغتان را ببینند زیرا آنها هستند که می‌توانند از کسب و کار شما خرید کنند و لزوماً کاربران خارجی فایده‌ای برایتان ندارند. پس آپارات شما را درست برای همان گروهی که باید تبلیغ می‌کند.

هزینه‌ی درج فیلم تبلیغاتی در آپارات با توجه به حجم مخاطبینش بسیار مناسب است و از این رو حتی کسب و کارهای کوچک نیز می‌توانند از این بستر تبلیغاتی استفاده کنند. بعلاوه آپارت مانند بسیاری از سایت‌های دیگر مشکلات دسترسی ندارد و استفاده از آن برای تمام ایرانیان آزاد است. هر مشکلی هم که در مورد پخش تبلیغاتتان در این سایت وجود داشته باشید به راحتی می‌توانید به مسئولش دسترسی پیدا کرده و آن را مطرح و برطرف نمایید.

بهترین روش ساخت فیلم تبلیغاتی

روش‌های مختلفی برای انجام پروژه برای درج فیلم تبلیغاتی در آپارات وجود دارد. در گذشته بیشتر از تبلیغات زنده استفاده می‌کردند. به این معنا که افرادی مطابق با یک سناریو جلوی دوربین می‌رفتند و یک تبلیغ را ضبط می‌کردند که بعد از تدوین منتشر می‌شد. اما امروزه این سبک از تبلیغ رونق گذشته را ندارد و بیشتر، از انواع تبلیغات انیمیشنی استفاده می‌شود که نه تنها دست سازنده را در نوشتن سناریوهای جذابتر باز می‌گذارد، بلکه رنگ و آب بیشتری نیز دارد و برای مخاطبین جذابتر است.

مزایای درج فیلم تبلیغاتی در آپارات در آموزش تک

یکی از بهترین روش‌های ممکن برای ساخت و درج فیلم تبلیغاتی در آپارات، استفاده از نرم افزارهای پیشرفته‌ی موشن گرافی است که امکان ساخت طیف وسیعی از تبلیغات جذاب را به شما می‌دهند. بیش از صدها افکت جذاب در این نرم افزارها وجود دارند که می‌توانند تبلیغات شما را بیش از پیش زیباتر کنند. بعلاوه سرعت ساخت تبلیغ در این روش بیشتر از رو‌ش‌های قبلی است و شما می‌توانید حتی در عرض یک روز تبلیغ مورد نظر خود را آماده کنید. این روش برای سازنده بسیار ارزانتر هم درمی‌آید. زیرا در مورد ساخت تبلیغ با نرم افزارهای موشن گرافی؛ شما تنها به یک متخصص این نرم افزار نیاز دارید در نتیجه هزینه‌ی ساخت برایتان بسیار کمتر از روش‌های قدیمی خواهد بود.

اما آیا روشی هم هست که این هزینه‌ را حتی برای شما کمتر کند؟ در پایان مقاله توضیح می‌دهیم که چطور می‌توانید این هزینه را حتی کمتر هم بکنید.

بهترین نرم افزار برای ساخت تبلیغات

نرم افزارهای زیادی برای ساخت تبلیغات انیمیشنی وجود دارد که شما می‌توانید از آن برای ساخت و درج فیلم تبلیغاتی در آپارات استفاده کنید. یکی از بهترین نرم افزارها برای این کار، نرم افزار افتر افکت است که امکانات و مزایای بسیار زیادی نسبت به سایر نرم افزارهای این سبکی دارد. از ویژگی‌های آن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • ساخت افکت‌های جذاب و درج متون فارسی در آن
  • ساخت فیلم‌های تبلیغاتی با کیفیت بسیار بالا
  • استفاده از پیش نمایش در تمامی مراحل کار
  • هماهنگ با سایر نرم افزار‌های شرکت ادوبی
  • ایجاد عناصر سه بعدی
  • دسترسی به انواع افکت‌ها برای تدوین فیلم تبلیغاتی
  • قابلیت Timeline editing در ویرایش
  • دسترسی به طیف گسترده‌ای از افکت‌های زیبا و جذاب
  • استفاده از افکت‌های چند کانالی و سه بعدی
  • ساخت جلوه‌های بصری متحرک

آشنایی با بهترین نرم افزارها برای تولید ویدیو تبلیغاتی در آموزش تک

به جز مزایای بالا، بسیاری از افرادی که از نرم افزارهای مختلف موشن گرافی استفاده کرده‌اند همگی معتقدند که افترافکت یکی از بهترین نرم افزارهای موجود در این زمینه است و رابط کاربری بسیار خوبی دارد و کار با آن بسیار راحت است و شما به دانش‌های پیش زمینه‌ای هم نیاز ندارید. در واقع این نرم افزار پیچیدگی‌های سایر نرم افزارهای انیمیشن سازی را ندارد و افراد بسیار سریع می‌توانند با بخش‌های مختلف آن آشنا شوند.

با سایت آموزش تک در ساخت تبلیغات خودکفا شوید

همانطور که در بالا گفتیم روش‌هایی وجود دارد که می‌توانید هزینه‌ی ساخت ویدئوی تبلیغاتی با نرم افزارهای موشن گرافی را حتی کمتر از پیش کنید. شما می‌توانید با هر میزان پیش زمینه‌ای که در علم کامپیوتری دارید، دوره‌ی آموزش صفر تا صد موشن گرافی ما در سایت آموزش تک را خریداری کرده و آن را در خانه آموزش ببینید.

دوره‌ی آموزش موشن گرافی ما یک دوره‌ی بسیار کامل است که از کوچکترین و ساده‌ترین مسائل تا مهمترین و پیشرفته‌ترین بخش‌ها به شما توضیح داده می‌شود تا بتوانید به صورت تنهایی نسبت به ساخت و درج فیلم تبلیغاتی در آپارات اقدام کنید. در واقع شما با خرید این بسته می‌توانید به میزان زیادی در هزینه‌های خود صرفه جویی کنید و می‌توانید هر تعداد تبلیغی که می‌خواهید بسازید که اگر میخواستید برای انها هزینه کنید به مراتب بیشتر می‌شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا